Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Thesummerfairy skrev (2 timer siden):

Så.. nazistene på 40 tallet - de var fine folk som burde fått leve ut holdningene sine fritt, eller?

Jeg sier jo klart at overmakt ikke er ok i dag eller noen gang. 

Hvor i min tekst står det noe annet? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Bigote skrev (5 timer siden):

Syntes innvandring har generelt en god effekt på lokalsamfunnene i Norge. Jeg refererer til majoriteten.

Nei.. Briter sammen med folk fra Skandinavia representerer ikke en etnisk gruppe.

Dette er er jo bare tull, "white british" er så absolutt regnet som en egen etnisitet. Det er også en etnisitet som allerede har blitt en minoritet i flere engelske byer som f.eks. Birmingham og London.

https://en.wikipedia.org/wiki/White_British

Generelt sett når det gjelder etnisitet så tilhører etniske nordmenn den nord-germanske gruppen, hvis man ser på definisjonen av etnisitet så er også nordmenn egen etnisk gruppe siden vi deler historie, kultur, generelle verdier og språk.

Når det gjelder hvor god effekt innvandring har hatt på lokalsamfunn rundt om i Norge så er det veldig stor forskjell på hvor innvandrerne kommer fra, innvandrere fra f.eks. Polen/Øst-Europa, Øst-Asia og Sør-Amerika har faktisk vært en berikelse rundt om landet.  

  • Liker 2
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...