fru Alving Skrevet 26. april #21 Skrevet 26. april Du høres litt nevrotisk ut ts. Har du invitert henne så må du stå i det, trenger ikke å bli bestevenner med vedkommende. 13
AnonymBruker Skrevet 26. april #22 Skrevet 26. april fru Alving skrev (14 minutter siden): Du høres litt nevrotisk ut ts. Har du invitert henne så må du stå i det, trenger ikke å bli bestevenner med vedkommende. Ja enig, jeg får stå i det. Og om jeg er nevrotisk, det har jeg faktisk alltid lurt på så du sier noe her. Anonymkode: 16293...a07 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #23 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Feil og blandede signaler. Du inviterer noen du ikke har lyst til å ha i din omgangskrets til din egen bursdag? Jeg hadde blitt forvirret over mindre. Anonymkode: e2984...ac5 Tanken var å inkludere siden hun har ønsket å bli kjent jeg følte jeg måtte gi noe tilbake. Veldig dumt gjort av meg men jeg kan være altfor snill i øyeblikket og så angre bittert. Anonymkode: 16293...a07
fru Alving Skrevet 26. april #24 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Ja enig, jeg får stå i det. Og om jeg er nevrotisk, det har jeg faktisk alltid lurt på så du sier noe her. Anonymkode: 16293...a07 Prøv å se på det som en sosial sammenkomst hos deg, et sted folk kan treffes, bli kjent med nye, skape kontakter. Min besteveninne traff jeg faktisk på en bursdag hos en felles venn, vi ble kjent utvekslet telefonnummer og har vært venner siden. Ingen av oss har kontakt med henne vi i utgangspunktet ble kjent gjennom i dag. Dette var riktignok i tenårene men likevel. 3 1
Knocks Skrevet 26. april #25 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja jeg tror jeg var litt impulsiv, for jeg har ikke lyst på videre kontakt. Føler meg dum Anonymkode: 16293...a07 Inviter noen andre som det er åpenlyst at kun er invitert for å vøre hyggelig?
AnonymBruker Skrevet 26. april #26 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Tanken var å inkludere siden hun har ønsket å bli kjent jeg følte jeg måtte gi noe tilbake. Veldig dumt gjort av meg men jeg kan være altfor snill i øyeblikket og så angre bittert. Anonymkode: 16293...a07 Jeg sier ikke dette for å være slem og misforstå meg rett, men er du på spekteret? Vanligvis hater jeg generalisering og at ting forklares med autisme, det skjer altfor ofte på kvinneguiden. Men jeg har selv autisme og dette er en ganske så typisk situasjon å havne i og det er noe gjenkjennelig med å utilsiktet have i rare situasjone. Jeg har vært der og garantert endel andre også, hvor man leser signaler feil, ikke ser helheten og konsekvensen som kommer etterpå, ikke vil skuffe noen og deretter sitter der med angst og lurer på hva i alle dager man gjorde dette og hvor det sviktet i kommunikasjon og det å gruble og gå i overtenkingsmodus. Sier ikke at du har autisme, men det vekket nysgjerrigheten min siden det er endel jeg kjenner meg igjen i. Anonymkode: e2984...ac5 2 4
AnonymBruker Skrevet 26. april #27 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg sier ikke dette for å være slem og misforstå meg rett, men er du på spekteret? Vanligvis hater jeg generalisering og at ting forklares med autisme, det skjer altfor ofte på kvinneguiden. Men jeg har selv autisme og dette er en ganske så typisk situasjon å havne i og det er noe gjenkjennelig med å utilsiktet have i rare situasjone. Jeg har vært der og garantert endel andre også, hvor man leser signaler feil, ikke ser helheten og konsekvensen som kommer etterpå, ikke vil skuffe noen og deretter sitter der med angst og lurer på hva i alle dager man gjorde dette og hvor det sviktet i kommunikasjon og det å gruble og gå i overtenkingsmodus. Sier ikke at du har autisme, men det vekket nysgjerrigheten min siden det er endel jeg kjenner meg igjen i. Anonymkode: e2984...ac5 Jeg har ikke det, men jeg overtenker til de grader av natur, jeg er usikker som person og veldig veldig selvkritisk. Jeg er så hard mot meg selv. Selv om dette er noe lite ser jeg på det som er stort problem da jeg egentlig blir stressa av ukjente situasjoner og mennesker. Anonymkode: 16293...a07 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. april #28 Skrevet 26. april Dette høres ut som et av de minste problemene i hele verden så langt i 2026. Anonymkode: 4d589...03d 8 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. april #29 Skrevet 26. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette høres ut som et av de minste problemene i hele verden så langt i 2026. Anonymkode: 4d589...03d I mitt hode har det problemet blitt så stort nå at jeg klarer ikke sove. Det er så flaut å snakke med mannen om det så jeg måtte ty til kvinneguiden. Prøvde å snakke med mamma og da sa hun at jeg er gal. Anonymkode: 16293...a07 4
AnonymBruker Skrevet 27. april #30 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): I mitt hode har det problemet blitt så stort nå at jeg klarer ikke sove. Det er så flaut å snakke med mannen om det så jeg måtte ty til kvinneguiden. Prøvde å snakke med mamma og da sa hun at jeg er gal. Anonymkode: 16293...a07 Du er selvsagt ikke gal, men det virker litt underlig at du ikke vil gi henne en sjanse? Er det så ille at hun kommer til festen din, og du må snakke litt med henne i løpet av kvelden? Du blir opptatt med alle de andre også, så det blir ikke veldig mye kontakt du får med bare henne. Kanskje hun synes festen er fin, og blir kjent med andre der. Ikke sikkert at hun er så interessert i vennskap bare med deg, kan være bare høflighetsfraser som folk gjerne sier. Har ikke tall på alle som slenger ut med "vi må snart møtes" osv. sånn i forbifarten når vi går på hverandre, men ofte er det bare praten. Hvis du absolutt ikke vil ha noe mer med henne å gjøre, får du heller fase henne ut etter festen. Er du mye opptatt og aldri kan være med på noe, så tar gjerne folk hintet. Men, hvem vet, kanskje du kunne fått deg en god venninne. Anonymkode: 7a3d7...fa1 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #31 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du er selvsagt ikke gal, men det virker litt underlig at du ikke vil gi henne en sjanse? Er det så ille at hun kommer til festen din, og du må snakke litt med henne i løpet av kvelden? Du blir opptatt med alle de andre også, så det blir ikke veldig mye kontakt du får med bare henne. Kanskje hun synes festen er fin, og blir kjent med andre der. Ikke sikkert at hun er så interessert i vennskap bare med deg, kan være bare høflighetsfraser som folk gjerne sier. Har ikke tall på alle som slenger ut med "vi må snart møtes" osv. sånn i forbifarten når vi går på hverandre, men ofte er det bare praten. Hvis du absolutt ikke vil ha noe mer med henne å gjøre, får du heller fase henne ut etter festen. Er du mye opptatt og aldri kan være med på noe, så tar gjerne folk hintet. Men, hvem vet, kanskje du kunne fått deg en god venninne. Anonymkode: 7a3d7...fa1 Jo riktig men jeg tenker også det er litt nederlag å invitere først, hun kommer sikkert til å fortelle andre at det er jeg som inviterte først og da vil de tror jeg er på mens sannheten er at hun ville bli kjent. Anonymkode: 16293...a07 1
fru Alving Skrevet 27. april #32 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jo riktig men jeg tenker også det er litt nederlag å invitere først, hun kommer sikkert til å fortelle andre at det er jeg som inviterte først og da vil de tror jeg er på mens sannheten er at hun ville bli kjent. Anonymkode: 16293...a07 Men spiller det noen rolle hvem som er på eller inviterte først. Ikke ta dette så seriøst, se på det som sosial nettverksbygging. Kanskje bidrar du til at noen får nye venner, ideer, jobbmuligheter eller impulser. 7
AnonymBruker Skrevet 27. april #33 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jo riktig men jeg tenker også det er litt nederlag å invitere først, hun kommer sikkert til å fortelle andre at det er jeg som inviterte først og da vil de tror jeg er på mens sannheten er at hun ville bli kjent. Anonymkode: 16293...a07 Jeg skjønner egentlig lite av hva som er problemet her. Hva er problematisk om andre får vite hvem som inviterte hvem først? Og HVORFOR vil du helst ikke bli kjent med henne, er hun vanskelig på noen måte? Anonymkode: f509d...cf4 7
AnonymBruker Skrevet 27. april #34 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fordi jeg liker ikke virke påtrengende. Hadde hun invitert først og så jeg etterpå hadde det vært greit men det virker nå som om jeg vil bli kjent.. ville egentlig bare være snill og inkludere henne siden hun har sagt hun ville bli kjent. Anonymkode: 16293...a07 Dette vr litt gidameg Anonymkode: 06664...2c6 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #35 Skrevet 27. april Ja, du sender litt blandede signaler nå. 50 er en stor dag, og du inviterer noen du egentlig ikke kjenner. Da vil hun tro at det er fordi du vil bli kjent. Med det sagt, dersom dette er en person som er del av din vennegjeng/familie (ny innflyttet, ny svigerinne, en perifer person i samme gjeng) men du ikke kjenner så godt, så er det fint å invitere for å unngå utenforskap 😊 Anonymkode: e71c4...de3 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #36 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg skjønner egentlig lite av hva som er problemet her. Hva er problematisk om andre får vite hvem som inviterte hvem først? Og HVORFOR vil du helst ikke bli kjent med henne, er hun vanskelig på noen måte? Anonymkode: f509d...cf4 Jeg bare føler at det blir rykte på meg at jeg er "på" Anonymkode: 16293...a07 1
AnonymBruker Skrevet 27. april #37 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg bare føler at det blir rykte på meg at jeg er "på" Anonymkode: 16293...a07 Hva betyr det? Er du redd for å virke desperat etter nye venner, eller noe i den duren? Anonymkode: 935fe...1a5 2
AnonymBruker Skrevet 27. april #38 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva betyr det? Er du redd for å virke desperat etter nye venner, eller noe i den duren? Anonymkode: 935fe...1a5 Jepp! Anonymkode: 16293...a07
AnonymBruker Skrevet 27. april #39 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva betyr det? Er du redd for å virke desperat etter nye venner, eller noe i den duren? Anonymkode: 935fe...1a5 Det høres utrolig rart ut i mine ører å være redd for noe sånt. Er du trygg å på deg selv, er det vel bare fint å være en som inkluderer mange og som er raus og inviterende. De fleste blir jo smigret over at andre ønsker å bli kjent med dem, ikke irritert. Jeg syns du ikke skal tenke et sekund mer på dette. La denne dama komme, prat med henne hvis du får tid, men konsentrer deg mest om å kose seg på festen, se til at alle har det gøy og å være kveldens dronning . Anonymkode: 4f5df...6f6 2 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. april #40 Skrevet 27. april AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg har ikke det, men jeg overtenker til de grader av natur, jeg er usikker som person og veldig veldig selvkritisk. Jeg er så hard mot meg selv. Selv om dette er noe lite ser jeg på det som er stort problem da jeg egentlig blir stressa av ukjente situasjoner og mennesker. Anonymkode: 16293...a07 Her beskriver du jo nettopp hvordan det er å være på spekteret! Du blir stresset av ukjente situasjoner og mennesker, du overtenker, du er usikker og selvkritisk, lager et stort problem ut av en situasjon 99% av alle andre ikke oppfatter som et problem. Anonymkode: 4726f...b0a 4 1 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå