Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal ha selskap hjemme hos meg og inviterte mange personer, nærmere 50. En av de personene angrer jeg på at jeg inviterte. Hun er hyggelig og har sagt til våre felles venner at hun vil bli kjent med meg, så jeg tenkte det var hyggelig å invitere henne. Nå i ettertid angrer jeg skikkelig da jeg føler jeg har åpnet en dør for henne. Jeg vil egentlig ikke bli nær henne og tenker å ha henne vil ikke tilføre noe positivt til kvelden (eller negativt) hun har sagt ja så nå er det no way back 🫩 

Anonymkode: 16293...a07

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere er femti personer, så er det vel begrenset hvor mye hun kan påvirke selskapet? Du får nok bare stå i valget ditt. Vil du ikke ha noe mer med henne å gjøre etterpå, så bestemmer du det selv.

• Liker 38
  • Nyttig 3
Skrevet
Kålrota skrev (Akkurat nå):

Hvis dere er femti personer, så er det vel begrenset hvor mye hun kan påvirke selskapet? Du får nok bare stå i valget ditt. Vil du ikke ha noe mer med henne å gjøre etterpå, så bestemmer du det selv.

Ja men nå sender jeg feil signaler, for hun vil tro at jeg vil bli kjent..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

inviterte mange personer, nærmere 50. En av de personene angrer jeg på at jeg inviterte.

Hun er en av 50 mennesker. Slapp av og ikke tenk noe over det. Det kommer masse folk, og hun vil ikke ha noen negativ innvirkning på kvelden :)

Anonymkode: 77d78...754

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kanskje vurdere å ikke ta deg selv så seriøst og høytidelig. Det kommer masse mennesker. Kanskje hun finner noen andre som også er interessante og som hun vil henge med.

• Liker 28
  • Nyttig 3
Skrevet

Rydd badet og nattbordet ekstra så går det fint. 

Anonymkode: 06664...2c6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Da har du lært til neste gang

Anonymkode: 15d32...96e

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Rydd badet og nattbordet ekstra så går det fint. 

Anonymkode: 06664...2c6

🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Kanskje vurdere å ikke ta deg selv så seriøst og høytidelig. Det kommer masse mennesker. Kanskje hun finner noen andre som også er interessante og som hun vil henge med.

Jeg tror det er det jeg gjør. Jeg tar meg selv ganske høytidelig så du sier noe her. 

• Hjerte 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror ikke hun vil gjøre slike antagelser. Hun vet jo ikke noe om hva du har tenkt når du inviterte.

Synes du overtenker litt her og kanskje bestemmer deg litt for tidlig for hva du vil synes og hvordan ting skal bli? Kan vel godt hende at hun vil tilføre kvelden noe positivt, eller så blir det som med de fleste, som verken tilfører noe spesielt negativt eller positivt.

Hvis hun vil prøve å komme nærmere deg og du ikke ønsker det når du kommer så langt så sier du bare nei takk til invitasjoner eller liknende. Det kan du ta som det kommer og det kommer du helt sikkert å takle fint.

Anonymkode: e3bcd...ae8

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg tror ikke hun vil gjøre slike antagelser. Hun vet jo ikke noe om hva du har tenkt når du inviterte.

Synes du overtenker litt her og kanskje bestemmer deg litt for tidlig for hva du vil synes og hvordan ting skal bli? Kan vel godt hende at hun vil tilføre kvelden noe positivt, eller så blir det som med de fleste, som verken tilfører noe spesielt negativt eller positivt.

Hvis hun vil prøve å komme nærmere deg og du ikke ønsker det når du kommer så langt så sier du bare nei takk til invitasjoner eller liknende. Det kan du ta som det kommer og det kommer du helt sikkert å takle fint.

Anonymkode: e3bcd...ae8

Ja, du sier noe her. Takk. 

Skrevet

Hvorfor vil du ikke bli bedre kjent med henne?

Anonymkode: f509d...cf4

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Behandle henne som en av 50. verken mer eller mindre. 

Anonymkode: 75ad8...34e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor vil du ikke bli bedre kjent med henne?

Anonymkode: f509d...cf4

Fordi jeg liker ikke virke påtrengende. Hadde hun invitert først og så jeg etterpå hadde det vært greit men det virker nå som om jeg vil bli kjent.. ville egentlig bare være snill og inkludere henne siden hun har sagt hun ville bli kjent. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Fordi jeg liker ikke virke påtrengende. Hadde hun invitert først og så jeg etterpå hadde det vært greit men det virker nå som om jeg vil bli kjent.. ville egentlig bare være snill og inkludere henne siden hun har sagt hun ville bli kjent. 

Viss du hadde invitert med heim til deg på privat fest, så hadde eg 100% tenkt at du ville bli kjent med meg! 

Men er det slik at du absolutt ikkje vil bli kjent med ho? 

• Liker 1
Skrevet
Smascha skrev (6 minutter siden):

Viss du hadde invitert med heim til deg på privat fest, så hadde eg 100% tenkt at du ville bli kjent med meg! 

Men er det slik at du absolutt ikkje vil bli kjent med ho? 

Ja jeg tror jeg var litt impulsiv, for jeg har ikke lyst på videre kontakt. Føler meg dum 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Ja jeg tror jeg var litt impulsiv, for jeg har ikke lyst på videre kontakt. Føler meg dum 

Då må du nok kvinne deg opp (evt manne deg opp) og avinvitere. Rett og slett. 

Skrevet
Smascha skrev (1 minutt siden):

Då må du nok kvinne deg opp (evt manne deg opp) og avinvitere. Rett og slett. 

Nei, det gjør man rett og slett ikke. Jeg får bare stå i det. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hæ? 

Du vil ikke bli kjent med henne fordi du ikke vil hun skal tro at du vil bli kjent fordi du vet at hun vil bli kjent? 

• Liker 21
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Feil og blandede signaler. Du inviterer noen du ikke har lyst til å ha i din omgangskrets til din egen bursdag? Jeg hadde blitt forvirret over mindre.

Anonymkode: e2984...ac5

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...