Gjest seroxata Skrevet 22. august 2006 #241 Del Skrevet 22. august 2006 savner *Da jeg var liten og lekte med naboungene dagen lang. startet dinosaurklubb, lekte mannekenger, klippet håret av barbiene mine, spilte kort, lekte spark på boks, og alt var så ukomplisert!! *da jeg fikk arran, min første hund!! hvor glad jeg var i han, og hvor utrolig herlig han var! samt alle kattene vi hadde før, jeg var så ufattelig glad i de alle sammen!!! *Alle turene mamma, min stefar og jeg hadde sammen med et vennepar og ungene deres... hver helg var vi i skogen og grilla, eller i ravnedalen og matet svanene... og ei gang gikk jeg gjennom isen, midt i skogen.. og vi måtte snu, og mamma og jeg gikk på trynet ned bakkene, og skled ned hele veien på isen mens vi lo oss halvt ihjel... *pinnehestene mine og venninnene mine som også hadde.. vi lagde stall i garasjen til besta og besten, og hadde rideklubb! hoppet hinder med de, den ene kunne tilogmed tølte red overalt på de, tilogmed inne i butikker! husker hvordan vi dreit i om vi dumma oss, gikk bort på travbanen(jeg er kjent for dette den dag i dag :D ) og ville at de skulle lage et eget løp for oss med pinnehester på lokalkjøringen de hadde ei gang i året *Alle karmøyturene sammen med besta, besten, helmer og venninna mi.. da vi løp rundt på stranda, var med bestefaren min i gamle bunkere, da besten satt og fortalte oss fra krigen om kveldene, onkel ole og onkel karsten, som kom med godteri, og spilte trekkspill for oss.. Savner bare det å gå opp og ned trappa i huset til onklene.. se på tapetet mens jeg går ned, se inn i den skumle kroken der det garantert var et gjenferd.. De store jordene uten folk, med bare havlukt og måkeskrik til selskap.. *alle turene familien hadde ut til Langenes i helgene, hvor vi grillet, fisket og bare slappet av.. Og avogtil hadde jeg med meg bestevenninna mi, og vi tok med oss et par barbiehester, og lekte med de oppi fjellene.. *fisketurene sammen med besten... vi kunne være ute ved sjøen flere timer, bare fiske, se på havet, og slappe av.. *rommet til Krizzy! all tida hun, bibba og jeg tilbrakte der oppe, med å spille musikk og bare le! husker alle detaljene fra veggen hennes, hvilke plakater som hang hvor, osv... og gruppa som gjaldt, var take that! og krizzy satt en hel kveld og lærte meg å uttale navnet, så jeg skulle slutte å si "dake dat" *den kvelden jeg satt på kjøkkenet, foran komfyren, og øvde meg på å rape.. skikkelig stolt da jeg etter flere timer klarte rape på kommando! *bibba og jeg som var helt sikker på at det spøkte hos henne.. var en hvit mann i kjelleren, og en gang så jeg han i vinduet, bak gardinene... en annen gang ringte ho meg, og meg og besten måtte hente henne fordi ho hadde hørt han i trappa ned til kjelleren, og turte ikke gå forbi der, for å komme ut av huset... *alle permene, der jeg samlet alt av utklipp fra ukeblader og toppblader, klart det var av Take that *skoledagbøker!!! halve grunnen til å leve da jeg var mindre!! helst skulle jeg ha alle, haha... og jo mere dill, jo bedre!!! limte inn alt mulig rart for at de skulle bli tykke! *De lange dagene foran nintendoen med godteri, musikk og venninnene.. sonic og paperboy.. samt super mario! herligt!!!! *hjemmealenefestene vi hadde, med kyss, klapp og klem... og den sitrende, fjollete barndomsforelskelsen, hvor jeg naiv og uskyldig trodde at jeg hadde møtt "the one", og skrev og mottok små kjærlighetserklæringer.. *min første kjærlighet, kristian i klassen min.. vi var ti år, og jeg fikk små søte kjærlighetsbrev fra han, og til bursdagen min fikk jeg et armbånd der det stod "i love you" på *alle hytteturene til evje, med tvillingene.. det var så herlig, når vi var der, så var det bare oss som eksisterte, og vi lå oppe halve nettene med latterkrampe! og på dagene var vi i stallen der nede, og red rundt i skogene... *klasseturen i sjette klasse, da vi alle var på hytta til tvillingene, og lekte kyss, klapp og klem... hihih... og delte kjærligheter, og ble blå på tungene!! turen der min PAPPA faktisk var med i bildet, og kjørte meg opp (akkurat det var ikke noe pluss, men) *rideskolen, hvor herlig jeg hadde det blandt alle hestene, og hvor gøy var det vel ikke om jeg fikk lov til å møkke en boks?? *jeg nevner bare "rednex","Whigfield","Twenty four seven", "take that"... *En kveld da vi var 12, Lise, hilde og jeg var oppe hos anne.. red på hesten til bestefaren hennes, fiska i elva, og på kvelden satt vi på rommet hennes, med neglelakk, sminke og diverse dilldall, og spilte inn en kassett hvor vi sang for full hals til Whigfield, No doubt og robyn... Og hørte på det etterpå, og holdt på å le oss igjen.. jeg har enda den kassetten *kjellerstua, tante agathas testamente, rednex på full guffe, og planlegging av fremtidige hester vi skulle ha... *alle "topp 20" programmene vi lagde, spilte inn på kassett... og var riktig så stolte av! *ungdomsskolen, da alle gikk rundt i umbro, adidas og blå dongeribukser.. og hvor forelsket jeg var i Glenn, i et og et halvt år.. og gledet meg til hver eneste dag på skolen, fordi jeg fikk sett han.. *Siste året på ungdomsskolen. lise, hilde, espen, stallis og meg hang alltid sammen, og stallis, espen, kristian og audun hadde eget radioprogram på radio søgne hver fredag.. "After eight".. hvor mange kvelder brukte vi ikke der ute, mens hele skolen ringte inn og skulle på lufta, høre sanger og hilse til kjente! Vi satt der og dillet med alt mulig radioutstyr, fikk prøve oss på lufta, spiste gratis pizza fra Ludvigs, og rett og slett storkoste oss! Og etter radioprogrammet dro vi som regel til en av oss, så på film eller snakket... Og alle hadde dilla på Emilia-big, big girl... *Da Anne og jeg hadde hester oppe hos henne, på utsogn.. fremdeles siste året på ungdomsskolen.. Jeg hadde en liten gotlandsruss som het Pondus, hun en kaldblods som het Bestmi. Vi red i skogen, lagde hinderløyper, dro på picnicker, var på lokalkjøring og vant sistepremier Og etter vi hadde vært hos hestene, på kveldene, dro vi til anne sine besteforeldre.. og vi fikk bestandig masse is, og spiste til vi ble kvalme *Da jeg var på heimklang med Anne og Eirin, og de dro sjenerte, lillemeg ut på dansegolvet, og jeg hadde det kjempegøy. og misunte nathalia skinnbuksene hun hadde.. hehe *Da jeg ble forelsket i min første type! Slutten av siste året på ungdomsskolen, og jeg var på kokos, ei øy hvor alle ungdommene festet på den tida.. Tespen kom bort og spurte meg om en klem, og alt sa pang.. Og så begynte jeg å sende mld til han, og fikk svar! og ved hjelp av espen, fikk vi god kontakt... og jeg ble bedt med alle gutta på holmefest. vi dro med båt ut til ny-hellesund, og jeg smakte øl for første gang, og hata det Var eneste jenta, og følte meg litt dum, men tespen var jo der! men så besvimte han, og vi måtte bære han inn i bunkeren, men der lå tronstad og spydde utover alt... Og hele natta lå jeg og hørte på alle guttene snakke om gutteting, og døde nesten i stanken fra fisene til herlofsen Men jeg ble sammen med tespen, så da var alt greit. *en av de første ukene jeg var sammen med tespen, og anne og jeg hadde vært på shopping, før vi dro for å bade med tespen og en kamerat... jeg var sjenert, tørte ikke ta av meg tøyet, og tespen dro meg uti vannet med alt på.. og så hadde ingen med håndklær. og jeg måtte ligge og duppe i vannet i nesten to timer før besten kom og hentet oss.. og da var det skumring, iskaldt, og fullt av flaggermus rundt oss. og tespen lå i vannet med meg hele tida, stakkars.. *hvor herlig det var å være nyforelska, og hvor spennende det var å utforske hverandre, siden ingen av oss hadde gjort det før.. Og vi måtte skilles med vold om kvelden, for vi ville bare henge på hverandre.. *alle gangene bestemora mi kom inn på rommet mitt, hvor vi lå og holdt på og at ho aldri lærte at vi holdt på som kaniner *Hvor godt forhold jeg fikk med søstra til tespen, og alt vi+ typen hennes fant på! Dro på hytteturer, basketkamper, shoppingturer, campingturer i helgene, sene kvelder med middag og film.. Og svigers var og kjempekoselige! og jeg var alltid velkommen, og sov der så mye jeg ville... *Lanzaroteturen med tespen+ foreldrene.... alt var bare herlig, og vi fikk bestille drinker, og var på masse gøye utflukter! *Perioden jeg jobbet på Røysland gård, og skaffet mange nye venner, og fikk omgås hester hele tida.. og fikk instruere på ridekurs, og bodde med ungene som kom på rideleir der.. og de skulle alltid sitte på fanget mitt, og jeg MÅTTE fortelle spøkelseshistorier hver kveld, og sove sammen med de, takk *vesle chris, som jeg traff på røysland. han var bare ti år på den tida, hadde en liten ponni, var frekk i kjeften, og hang på meg hele tida... og vi ble perlevenner på en merkelig måte.. vi red sammen hele tida, og han løp etter meg og slo meg og pisket meg og slikt, men likevel, hele tida, så var han veldig glad i meg, haha... så glad i meg at han fulgte etter da jeg flyttet til hortemo travbane, og stallet opp hesten sin der, selv om det var lengre unna der han bodde.. *Alle festene vi hadde hjemme da vi var fylt 18... og tilogmed nabokonene kom innom og tok en drink med oss! *min første skikkelige fyllekule! min 18 årsdag... bj måtte bære meg hjem, og åpne døra... og jeg bare lå og gliste... hadde klatra på taket for å hente en isbit, revet ned dorullholdere, kavet i ripsbusker, fektet vilt med kniv, gaulet skikkelig, og deretter hatt latterkrampe.. joda.. *alle pyjamasfestene vi hadde! gutteprat, fnising, film og mer fnising *alle byturene med anne og typen, og de folka der. herregud for et liv!men gøy var det lell!! *da jeg begynte på formgivning, sammen med ma. og towelie! kjente bare Ma fra før, og husker jeg tenkte "så liten og skjønn" om towelie *Da vi lærte towelie at skulking gikk fint, og tok en tur til søgne i skoletida. og det var starten på en del turer til sørlandssenteret i skoletida, haha... *Da Ma, Towelie og jeg lagde vår egen vri av "blair witch project", tilbrakte en dag i skogen med filmkamera, og filmet scener fra filmen... utrolig bra resultat, og alle som så den lo ganske bra, mildt sagt... *alle photoshootene Ma, towelie og jeg hadde! noen tok kaka!! HAHA!!! *Tida da jeg og towelie ble mer og mer gothere/satanister/whatever! himmel og hav sier jeg bare :O gikk rundt i skinnjakker og svart, samt likbleke tryner med sort sminke på øyene!! HOHO *da jeg ble sammen med broren til towelie!! Å DÆVEN det smalt!! hehe.... de kranglet om hvem som skulle ha meg, og jeg stod der og "eeeeh" hihi.. alle småsmilene jeg og broren ga hverandre, og towelie ble mer og mer hissig, søta! *mcfestene jeg og broren hennes var på.. kjempeartige folk, kjempegøy tid!! stortrivdes med de.. og jeg og han hadde det veldig ok, jeg lagde avtrykk i taket på soverommet hans, og så flytta towelie inn på det, og hadde minnet for livet fra hva jeg har gjort med broren hennes der ;O *Club lestat. towelie bare 16, men ho kom inn overalt ho, med 18 års grenser! vi dukket opp på første klubbkvelden, og ble der siden til det ble nedlagt for noen år siden.. var en kjempemorsom periode!!! tok den helt ut, var med i avisa, og snikte oss inn på alt av bilder fra klubben, mohahah... og så lakktøyet da... mohaahaha... *alle folka vi hang med på den tida... vi fant på mye gøy utenom klubbkveldene og, hadde hagefester, vanlige fester, filmkvelder, picnicer o.l *i den perioden var jeg sammen med tk, og towelie med den berømte egghead :D ok, så hadde vi det veldig gøy den første tida, for var en gøyal kameratgjeng, og så var alle en eneste stor sammensveisa gjeng som fant på ting sammen! *hortemo travbane, som jeg jobbet på.... hahah, satte en støkk i de fleste med utseendet mitt på den tida... gode hestebossen, speedy bob, som jeg trente... var så glad i han!! og lotta og miir, hohoh, så mye gøy vi hadde sammen!!! bodde i stallen på den tida... *lango.. trallalal.. går ikke mer innpå det her, heheh *det fargerike håret mitt! det fargerike tøyet mitt. alice i wonderland på syre, som stilen min ble kalt. sukk... *turen til oslo med towelie, da vi møtte vampie og inzanity! og jeg møtte zolaris, en kunstner jeg hadde møtt på blink, snøft... vi hadde noe fint på gang visst, han overøste meg med søte ord og dikt, og sanger, og og og.. men så ble alt bare rart. men fikk DEN kule fyllekula med han, vampie, leifehue og inzanity! *første perioden da nordlandsberta kom ned her... ho, towelie og jeg hadde en helt utrolig periode sammen!!! ute på byen hele tida, ofte flere dager i uka, full fart!! alt var bare gøy, og jeg ble aldri bakfull, for det rakk jeg ikke, præææhæææ *mitt turbulente pulevennforhold, mihihihi... og samtidig var jeg keen på en til, og jeg pendlet mellom de, men hallo, jeg var full og sånt, så jeg var ikke helt megselv. ellerno. og alle de byturene der jeg endte opp hos en av de, og så min fetter som skulle hjelpe. jøsses *i samme periode ble jeg sammen med taco, og towelie med K, og wuhu, så forelska og gøy alt var! mer fyll og litt dop og sånt tull og tøys, men alt var jo så gøy enda!og så gikk det over, men det er en annen historie. *kvelden da towelie ble kjent med K, haha.. og vi hadde fredspiper i leiligheten til startfan, og nordlandsberta lå og spøy på do, towelie inhalerte for mye, jeg var totalt borte og bare lo, og så gikk meg og towelie hjem i syvtida på morra, og så south park *enda mer fyllpå midnight * WALKOVER! da jeg fikk han, jeg var verdens lykkeligste!! den hesten forandret meg, hjalp meg på rett kjøl igjen, for jeg hadde plutselig et ansvar... og så så god han er da!!! *GUBBEN MIN!!!! hvor jeg hadde vært uten han, det aner jeg rett og slett ikke!! finnes ingen søtere, snillere, kjekkere, herligere!!! så det så! *FANTASY! min og gubben sin hest, herlige lille tulla som kom til oss i februar, helt utmagra og fæl... stakkaren... og så så kosete og skjønn hun er... *hortemo travbane, og folka der. har mye å takke de for, selv om det har vært en god del komplikasjoner og konflikter gjennom årene... har lært meg ansvar, fått mer selvtillit, og hatt noen kjempegøye år! *morgenforinger, kveldsforinger, utslipp, frokost med stallgjengen, rideturer, kjøreturer, utflukter og diverse... artig! *leilighetene mine.. de har alle gode minner med seg, som jeg alltid vil huske... *byturene med folka fra stallen... alltid like gøy, for var alltid noen som klarte å gjøre et eller anna utrolig... Og nå står fremtiden foran meg..... jeg har et nytt hjem, jeg har enda mer familie, jeg har nye venner, og gamle venner... jeg har nye mål, jeg har med meg de samme gamle tankene, men igjen... jeg har det jeg alltid har ønsket meg og, nemlig; en jeg elsker, og som elsker meg en familie jeg gjør alt for, og er evig takknemlig for min egen stall, som har vært drømmen fra jeg var åtte.. to nydelige hester, som jeg aldri kunne vært foruten, samt en liten rakker av en papegøye, hehe herlige venner, som jeg virkelig kan stole på trygghet mer selvtillit enn på lenge en haug med ridetimer og kurs fremover, slik at jeg kanskje kommer meg ut i konkurranser etterhvert så alt i alt, har jeg all grunn til å være fornøyd...og jeg er det! jeg bare henger for mye i fortida mi til tider... dette var antagelig null interressant for dere, men jeg hadde skrivekløe ;D gonatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 22. august 2006 #242 Del Skrevet 22. august 2006 Ikke tenke sånn vettuuuu :O Men hva skjera! Har du telefonfobi i daaag? bare for å være ekstra ufølsom etter et sånt innlegg :-p Men jeg siiier det hadde vært koselig å finne på noe nå som du ikke er langt ute i bondeland (lengre) ;D ← hyyyl! nei, jeg bare tar ikke telefååånen for tida, for den vil ikke vise hvem som ringer, og da tør jeg ikke ta den men er hjemme i morra jaaaa, jeg ringe når jeg våkner :DD: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #243 Del Skrevet 23. august 2006 Ååååh for pingle! Jei sendte jo melding og! ;D Men jeg eller du tar og ringer i morra som er i DAG! Jeg er forbanna nå! Fordi det kommer rørlegger og vi kan ikke bruke noe som har med vann og rør og gjøre før en stund etter 12 og jeg PISSER PÅ MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. august 2006 #244 Del Skrevet 23. august 2006 Åååh den var fin den lista! :D Laaaaaangoooo! ;D Jeg må jo ta opp det vi ikke skulle gå mer innpå høhø! Den kvelden vi tok fredspiper var koseligst i verden! Vi var så sinna på hverandre først, også bare pfffft smiiiiiiiiil :-) Nordlandsberta har forresten mye besøk av vennesla slamservice for tiden hva GJØR de der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 23. august 2006 #245 Del Skrevet 23. august 2006 Interesse, jo?! Syntes det var veldig morsomt å lese lista di jeg. Litt mimring fra barne og ungdomsskoleårene for meg også det! Jeg kjenner meg faktisk igjen i mye av det du skriver Høres ut som du har hatt en fin barndom og ungdomsstid:) Og så må jeg si at du høres ut som en veldig interessant person å være full sammen med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 25. august 2006 #246 Del Skrevet 25. august 2006 heihei:) er bare innom i full fart for å si god helg til dere som er her!! er på vei til epona nå, skal på helgekurs, og prøve å ikke fly over hindrene uten hest AI LOVE JU! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. august 2006 #247 Del Skrevet 26. august 2006 Lurt om hest+du tar hindrene sammen, ja. Kos deg i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 26. august 2006 #248 Del Skrevet 26. august 2006 Ha en superduper helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. august 2006 #249 Del Skrevet 26. august 2006 titter innom Ha en fet helg til hest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 29. august 2006 #250 Del Skrevet 29. august 2006 takk for det er nå tilbake, sliten, men i godt humør :D tar oppdateringa i morra, nå skal jeg spise og slappe av med gubben min men falt ikke av i helga faktisk, tvert imot fikk jeg mye skryt for å ta hindrene "perfekt", med hest hehehee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 29. august 2006 #251 Del Skrevet 29. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. august 2006 #252 Del Skrevet 29. august 2006 Høres ut som du hadde en fin helg, det er bra:) Sov godt, god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 29. august 2006 #253 Del Skrevet 29. august 2006 nååh! har vært borte noen dager nå... skal vi se om jeg tar en kjapp oppdatering av helga mi.. ja det gjør jeg Fredag: Cindy, mokka og jeg pakket sakene, og tok med Lilje, og satte kursen mot Epona... Var stille og rolig der, nesten litt dødt.. surret rundt, og innlosjerte lilje, før vi fikk huket tak i sigrid.. Var kun oss tre på kurset, samt ei lita jente, men ho fikk en annen instruktør.. så vi hadde ganske fritt valg på hestene.. Etter litt om og men, så endte jeg opp med en hest som het Jaguar.. Cindy fikk Akeem, og mokka red såklart på Lilje.. hoh, jeg merket sterke skolehesttendenser på jaguar.. og jeg var enda i ponnimodus etter forrige kurs på Nick, så følte jeg humpet rundt :O fikk noen fine tips om ridninga mi fra sigrid, jeg må komme ut av turmodusen min, mwahaha... :D Overnattet i mokka sitt gamle hus, men så ingen spøkelser denne natten heller lørdag: Var græla hardt å stå opp!! arg, ville bare sove! men fikk dradd oss ned til epona i ti-tida.... Fikk ri ponni i dag, weeeh! En skjønn liten connemara ved navn Dun Fellow... som ikke var videre interressert i å hilse på meg, for å sluke luft, det var mye gøyere nuvel Var artig å ri, hadde dressur på formiddagen... deretter var det litt teori, før vi gikk utenfor på utebanen for å hoppe! ettersom siste gangen jeg hoppet, ikke gikk så bra, var jeg litt sånn "wæææh" så de første hoppene var ikke helt konsentrert kan man si.. hihih... jeg spratt jo alle veier! men Dun hoppet like godt han Så følte jeg meg tryggere, og de siste hoppene var sigrid veldig så fornøyd med! Og det var egentlig jeg og, for følte alt klaffet dro en snartur til hooks etterpå, gjorde et kupp! for 500 kroner fikk jeg: fleecedekken to hodelag ei grime refleksgamasjer ridelendedekken Steike, om vi hadde latterkrampe den natta!!HAHAHAHAH!!! veldig så intern humor, og jeg vet ikke om jeg vil utlevere meg på alle måtene, så... iallefall... vi lå og fortalte hverandre om alle slags flaue episoder, når vi gjorde i buksene, på skolen da vi slapp ei bønne og andre fikk skylda, og stoltrikset til cindy når ho skulle slippe noen som smalt veldig gøy, indeed! ;D søndag: siste timen på formiddagen... red Dun igjen og hadde sprang.. denne timen hoppet vi åttetall, og sigrid føyste oss frem, over hindrene, gang på gang på gang på gang, heheee... her skulle vi jammen få jobbet! følte ikke timen gikk helt topp, konsentrasjonen min blafret litt, ettersom det satt mange og så på.. jeg klarer liksom ikke helt det der... nåvel... Jeg dro iallefall hjem til besten og besta etterpå, og sovnet på sofaen der ei stund..kunne likegodt bli der over natta, siden jeg skulle til psykologen dagen etter... var godt å se familien igjen da og så pipp! Den papegøyen altså... holdt på å le meg ihjel! pipp er blitt en bortskjemt liten rampunge! flyr etter folk og setter seg på skuldra, og nekter å flytte seg.. og så kan han plustelig henge seg fast i øret ditt. og med tanke på at dette ikke gjør så utrolig godt, så må han avogtil i skammekroken (skammekroken er på rommet hans, oppå buret) så lukket besta han inn da... og går i kjelleren.. besten og jeg sitter i stua, og hører snart: "besta?".............."beeestaaa".................."BESTA"...................."BEEEEEEEEESTAAA!!!!" etterfulgt av litt stillhet... og så begynner han å plystre "happy birthday", og traller fornøyd for seg selv der inne... på dette tidspunktet sitter både besten og jeg og humrer godt... så går besten inn for å hente han.. Det første Pipp sier er: "JAAAAA!...........fiskebolle!" sjarmør han der! mandagen dro vi tre til byen, og jeg til psykologen min.. haha, jeg digger den fyren!! føler jeg kan si akkurat hva som helst til han, ingenting blir holdt tilbake! sitter faktisk og flirer i timene, så avslappet er det! så nå skal jeg kutte ned på pillene (hurra) og se hvordan det går! snakket litt om mine vansker med kjærlighetsaffærer, og sexaktivitetene mine... *knegg* slentret til byen etterpå, kjøpte meg den der madonnatreningsdresstingen, samt litt mye annet dill*host*, før vi dro hjem igjen, og døste... mamma og min bror kom og opp en tur, så herlig å se min bror og! har ikke sett han på evigheter jo Og min onkel snakker bare mer og mer med meg jo!! hehe.. jeg har tatt avfarging i håret nå, så det er litt sånn gulrot, kombinert med platinablondt.. og onkel mente at jeg burde være blond nå! så det så! høøøh.. hadde tenkt å farge det knallrødt egentlig, men mulig jeg venter litt og ser, hadde vært gøy å sett megselv blond igjen og... muahhaha... blaablabal... vasevasevase... Stallen er godt på vei og! i helga har de støpt golvet, og nå mangler egentlig bare selve boksene, og samt få på plass utstyr og slikt!GØYGØYGØY!!! Jens var og skodde hestene i dag, endelig en hovslager som gjør en skikkelig jobb! så nå er hestene nyskodde og fine Cindy, mokka og jeg var en tur på Hooks i dag og, fikk kjøpt meg endel, som: greiper gjordpus svettedekken høyvekt boksskilt ridevest stigbøyler(249 på tilbud, koster over 1000 til vanlig!!!!!!) stigbøyleremmer biotin rosa grimepus pannebånd med sølvstener øøøh, sikkert mer, stappa tre poser fulle.. host.. hyyyl, nå kom gubben inn, me need hug:D:D talast!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 29. august 2006 #254 Del Skrevet 29. august 2006 Hei serox!! så spennande med stallen kor mange boksar va der plass til? har du uteområde osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. august 2006 #255 Del Skrevet 29. august 2006 Madonna-dressen? Den retro lilla? Nå blir du disco dancing :-D (I'm a marvel, you know what I mean) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. august 2006 #256 Del Skrevet 30. august 2006 http://guidesmedia.ign.com/guides/611810/i.../lslmcl-001.jpg Han her er med på Larry! Jeg syns han ser ut som din mann (Hva daaa) på helsefarlige drugs ;-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 30. august 2006 #257 Del Skrevet 30. august 2006 heuheu!! robinine: blir syv bokser nå, i første omgang. gubben planlegger alt ny stall, for er enorm etterspørsel etter det her!! vi har jo den eneste stallen nesten, i lyngdal.. bortsett fra jordbruksskolen sin da.. og et par småstaller. men nå vokser miljøet gitt :D har masse uteareale, så det er ikke noe problem har fått malt ferdig i stallen i dag, nå er det litt beising igjen... og så snekring av noen bokser og slikt da, såklart.... tenkte jeg skulle ut og hjelpe gubben litt nå.. så kommer nok inn her litt senere igjen, hehe... byebye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. august 2006 #258 Del Skrevet 30. august 2006 Hei hei! va inne og kikka på bildene dine på hestemarked, såg kjempebra ut! ser ut til å bli en lys og fin stall! e det Eva Oppdal du rir for??? Ho eigde degusen min for 3-4år sia Rei for ho når eg var og prøvde han. Streng, men flink instruktør, ho va så autoritær at eg turte ikkje å gjere anna enn det ho ba meg om Har du plana om å få starta dressur i nermaste framtid? eg hadde mål om La til jul, men trur eg heller satsa på Lb.. Hadde VIP på hestem. eg og, men hugsa verken søkeord eller passord. hehe, typisk.. men om du går inn på Silje_n så har ho lagt ut en del bilder om du vil sjå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 31. august 2006 #259 Del Skrevet 31. august 2006 Halla sjerroksen! (nå fikk jeg plutselig bilder av Tøflus.. :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. august 2006 #260 Del Skrevet 31. august 2006 hei hei Mye som har skjedd jo! Jeg vil også på ridekurs-ting! Jeg vil ri, jeg vil ri, jeg vil ri!!! ehm ... Den papegøya di høres veldig morsom ut;) Kjenner meg igjen at det er helt forjævlig å stå opp ... men det gjelder hver eneste morgen når jeg må stå opp for tidlig da;) God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå