Gå til innhold

Tid for serox' sitt fjas igjen! :D


Gjest seroxata

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei snuppa!

takk for oppmuntrings hilsen, blei glaaa :)

Lurte berre på: koffor bruka ikkje du dine egne hesta på ridetima?? eller gjer du det og?

får du trent alle?? :)

heldig du som bur i nærheten av hestebutikka! her e det ingen, så vi må bestille på nett, og det skjer sjeeelden at alt passe eller at vi får tilsendt akkurat det vi har bestilt.

einaste EN ting som e bra med å ikkje ha butikk i nærheten, det blir ikkje så mange dyre impulskjøp, for der hadde eg vært go ;)

go helg serox :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh jeg tok busen med mora til misjel :reise: Hun tok bakerste sete og hadde et bein på hver sitt av setene foran i beste skrævestil! Naaaaam ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

hei og hå :) er inne på en liten pause fra beising av stall, så måtte jo inn her da ;)

takk for alle hilsner :D

robinie: jeg har tenkt å ha med meg walkover på ridetimer iblant, men er litt over en time med kjøring, og han er lite glad i å stå på henger, så vil ikke dra han med meg for ofte ;) men har ridebane rett nedenfor her jeg bor, så får trent litt der..

har ei som rir fantasy noen dager i uka, for fanty skal ikke brukes så hardt med det første... så får trent begge to som regel ;D

og towelie: WTF? bor morahora her nede nå eller? så krekselig ho er da!!! ØSH! kan ikke like den dama der rett og slette, legge skylda på oss når det er dattera som driver med faen! :(

-------------------------------------------------------------------------

Fikk ikke skrevet her i går, men.. tja...

Walkover og Fantasy skulle brukes på en ridetime rett nede ved stallen til kvs, så cindy, mokka og jeg red ned der i fire-tida... var veldig spent på hvordan det ville gå, ettersom fantasy aldri har vært på en ridebane før, hoho...

jeg red henne litt rundt der inne før timen begynte, og ho gikk fint etterhvert, etter å ha tatt sjenkelvinkninger og hoppet litt rundt der av seg selv :overrasket:

var nybegynnere som skulle ri, så de skulle ikke brukes noe hardt..

ei voksen dame som fikk walkover, og det gikk kjempefint :) ei lita jente som fikk fantasy, og i begynnelsen tulla fanty noe veldig, for når ho skjønner ho har kontrollen, så gjør ho akkurat som ho vil :ler:

men det gikk kjempeflott etter et par runder!

veldig stolt av skjønningene jeg! :)

Da vi hadde ridd de tilbake, dro vi igjen ned til stallen, for å se på neste ridetimen.. og hang der likegodt et par timer...

før vi plutselig fikk dårlig tid, for "so you think you can dance" begynte om et kvarter! så vi løøp innom en butikk og hamstret med oss godteri, og satt foran skjermen resten av kvelden...

Idag har vi tre beiset som gale i stallen :D faktisk: det er ferdigbeisa!! :hoppe:

så nå mangler bare et strøk med klarlakk, så er det så godt som klart! blir knall :)

sitter og vurderer om jeg skal ut og jobbe litt mer nå, samt få tatt noen bilder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
http://www.usfriesianreferral.com/imagesfo...ionsetsmall.gif

DEN vil jeg ha!

huff så pent....

EDIT: Hodelaget altså.. men hesten var jommen flott den også ;)

Denne hesten du viste meg bilde av, skal du kjøpe enda en, eller bare sikler du litt? ;)

:hjerter_rundt: shiit, det var fint!!!! sånt er helt farlig å se på, får jo så lyst på :P

hehe, nei, foreløpig blir det ingen flere hester på meg nei, har ikke råd.. men etterhvert, så håper jeg på en til.. heehee... alltid plass til en til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
Innom for å ønske deg en koselig helg, det som er igjen av den :)

tusen takk for det :=)

har akkurat kommet hjem fra frisøren nå... ei venninne av gubben som klippet og farget håret mitt i dag :)

så nå sitter jeg med tre nyanser oransje/kobber i håret, hihih...

som hun sa: "en fargeklatt som deg må ha litt speisa hår :ler:"

nå venter jeg på at gubben skal få sett ferdig fotballkampen så vi kan få hentet 70 høyballer hjem...

jaddaaa....

legger ut noen flere bilder av stallen jeg :D

post-5418-1157806896.jpg

post-5418-1157806908.jpg

post-5418-1157806918.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeii aaaner ikke, håper morahora er bare nede for å hilse på den nye kjøteren de har fått! :D

Hun sjåååår så russerhore ut :-(

De kikket stygt på ås da K kjøret mei hjem og, snerr! De ville vel og ha megavibrator mellom beina sine bahahaha! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest seroxata

hei og hå!! hehe..

stallen er ganske stor, men nøyaktig hvor stor vet jeg ikke i farta :D det er iallefall syv store bokser der, to salrom, og ei gang, samt et mindre utstyrsrom :)

jeg tenkte! LISTER! over økonomi og sånn dritt. men først: SPISE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:frustrert::frustrert: sinna nå!!! våkner, går ned. ser rot rot rot!! så nå har jeg ryddet vekk fra stua, og støvsugd, og nå skal jeg faen med gå gjennom hele huset!!

det jeg skal klare i dag:

:forklar: rydde ferdig gangene!

:forklar: rydde og støvsuge soverommet

:forklar: vaske badet!

:forklar: støvsuge og vaske trappa!!

og DET MÅ JEG FOR FAEN FÅ GJORT FØR JEG DREPER NOEN HER INNE!!!!! (ikke inne her på forum, men i det virkelige liv! )

:kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...