Snabeltann Skrevet 27. mai Forfatter #101 Skrevet 27. mai Spennende finale på sesongen! Og tydelig ny sesong på gang!!! 🥳🥳🥳
Natttåke Skrevet 28. mai #102 Skrevet 28. mai Så vet vi mer Jeg ble så glad da Atwood hadde et comeback. Fint tilbakekast til da vi sa henne sist i Handmades. Veldig fint at Hanna ikke måtte gifte seg med ham. Vi vet jo at han var voldelig utenfor Gilead, så det er jeg glad for. Fint å se venneflokken bygges opp. Endelig er det allianser, endelig står de samlet og for ei fin gruppe. Da Rita påpekte at disse jentene har levd et helt liv vaktsomme, så føler jeg det ikke bare pekte på Daisy, men pekte fremover også. For den som kjenner et system fra innsiden, kan dersom vedkommende ikke blir spist av systemet, også senke det. Nå er jeg sikker på at Hanna og June møtes og jeg håper dette også betyr Luke, osv. Tenk da, hun har en hel famillie utenfor Gilead. Mennesker som lengter og undres, og som gjerne vil ha henne nær seg. Var Moira gudmoren hennes? Husker ikke. Og halvsøster og mormor, så det er mange hun bør få måte etter hvert. Modige Daisy som vil inn igjen og kjempe. Håper hun blir litt mer lydhør. Spørsmål 1. Hvem er handleren til Garth? 2- Hvor mange tanter finnes? 3. jeg likte å høre June på radion. For om det er sant at Garth ikke kjenner June, så vet i alle fall June hvem han er. (beskjeden hennes til gjeteren) 4. Hva dopa de Becca med? 5. Låste Garth in Becca av hensyn til hennes sikkerhet? 6. Hvem er Daisys foreldre? Jeg tror fortsatt moren er Susan. 7. Hva er historien til tante Vidala? 8. Får vi lengre episoder?
AnonymBruker Skrevet 3. juni #103 Skrevet 3. juni Natttåke skrev (På 28.5.2026 den 16.23): 1. Hvem er handleren til Garth? 2- Hvor mange tanter finnes? 3. jeg likte å høre June på radion. For om det er sant at Garth ikke kjenner June, så vet i alle fall June hvem han er. (beskjeden hennes til gjeteren) 4. Hva dopa de Becca med? 5. Låste Garth in Becca av hensyn til hennes sikkerhet? 6. Hvem er Daisys foreldre? Jeg tror fortsatt moren er Susan. 7. Hva er historien til tante Vidala? 8. Får vi lengre episoder? Et par av disse spørsmålene tenker jeg ikke er så viktige, men noen blir veldig interessant å se om vi får vite mer om i S2. 1. Garths kontaktperson håper jeg vi får utforsket litt, gjerne en ny karakter eller kanskje vi får gjensyn med en fra THT. Mistenker at de ikke helt vet hva de vil gjøre her og holder det åpent. Kanskje en flashback-episode til hvordan Garth ble radikalisert og integrert i Mayday. 2. Ikke viktig eller noe vi kommer til å få svar på. Sannsynligvis en god del siden det nok er flere millioner innbyggere i Gilead. 3. Det er ikke sikkert at June vet hvem han er på ekte, det er vel lurt i motstandsbevegelser at identiteten til agenter holdes skjult og de fleste bare kjenner dem med kodenavn. Hun visste i hvert fall ikke at han var nær Agnes/Hanna. Høres ut som at dette er en åpen kanal og ikke direkte kommunikasjon. Hun vet at Daisy har en kontaktperson i Gilead, men ikke nødvendigvis hvem. 4. Et eller annet beroligende middel for å få henne gjennom bryllupet. Tror ikke det er så viktig. 5. Ja, det tror jeg. Og hans egen sikkerhet. Hun er utilregnelig og i morderisk humør, det er ikke lett å si hvordan hun reagerer når hun skjønner hva som har skjedd. Hun har allerede bevist at hun kan finne på ting som er farlig for henne selv og andre. 6. Håper dette mysteriet blir løst neste sesong. Tidslinjen er såpass spesiell at det bør være noe viktig, ikke bare droppes. 7. Det er ikke sikkert at de kommer til å utforske historien hennes noe særlig. Noen tror hun var med Sons of Jacob fra start og ble plantet på stadionen. Jeg tror hun bare var en vanlig lærer, gjorde hva som måtte til for å overleve, men er mot Gilead. Hun er streng, men det ser ikke ut som at hun liker det som skjer i Gilead (i motsetning til Estee). En av disse tenker jeg har eller får en tilknytning til Mayday, jeg tipper Vidala. Anonymkode: 4f724...5ab
Natttåke Skrevet 3. juni #104 Skrevet 3. juni (endret) AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Et par av disse spørsmålene tenker jeg ikke er så viktige, men noen blir veldig interessant å se om vi får vite mer om i S2. 1. Garths kontaktperson håper jeg vi får utforsket litt, gjerne en ny karakter eller kanskje vi får gjensyn med en fra THT. Mistenker at de ikke helt vet hva de vil gjøre her og holder det åpent. Kanskje en flashback-episode til hvordan Garth ble radikalisert og integrert i Mayday. 2. Ikke viktig eller noe vi kommer til å få svar på. Sannsynligvis en god del siden det nok er flere millioner innbyggere i Gilead. 3. Det er ikke sikkert at June vet hvem han er på ekte, det er vel lurt i motstandsbevegelser at identiteten til agenter holdes skjult og de fleste bare kjenner dem med kodenavn. Hun visste i hvert fall ikke at han var nær Agnes/Hanna. Høres ut som at dette er en åpen kanal og ikke direkte kommunikasjon. Hun vet at Daisy har en kontaktperson i Gilead, men ikke nødvendigvis hvem. 4. Et eller annet beroligende middel for å få henne gjennom bryllupet. Tror ikke det er så viktig. 5. Ja, det tror jeg. Og hans egen sikkerhet. Hun er utilregnelig og i morderisk humør, det er ikke lett å si hvordan hun reagerer når hun skjønner hva som har skjedd. Hun har allerede bevist at hun kan finne på ting som er farlig for henne selv og andre. 6. Håper dette mysteriet blir løst neste sesong. Tidslinjen er såpass spesiell at det bør være noe viktig, ikke bare droppes. 7. Det er ikke sikkert at de kommer til å utforske historien hennes noe særlig. Noen tror hun var med Sons of Jacob fra start og ble plantet på stadionen. Jeg tror hun bare var en vanlig lærer, gjorde hva som måtte til for å overleve, men er mot Gilead. Hun er streng, men det ser ikke ut som at hun liker det som skjer i Gilead (i motsetning til Estee). En av disse tenker jeg har eller får en tilknytning til Mayday, jeg tipper Vidala. Anonymkode: 4f724...5ab Ja, ineressante refleksjoner. Min mann foreslo at handleren til Garth kunne være Luke. Vi har ikke sett ham og det er det ikke sikkert vi gjør, men vi vet at han også kjemper aktivt fra slutten på tales. De kommer nok til å utforske Vidala noe mer. Samtalen om at du vet ikke alt om historien min peker freme mot det. Endret 3. juni av Natttåke
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå