Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vinterjenta skrev (1 time siden):

Skuffa over vinner.

Veldig lite sjarmerende dame

Så artig at vi kan oppfatte folk så ulikt. Eg synst ho hadde sjarme i bøtter og spann! 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vært gøy om de brukte en ordentlig komiker som programleder slik som i uk. 

• Nyttig 1
Skrevet
JennieB skrev (20 timer siden):

Jeg synes det er så synd at de får så dårlig tid. Hvorfor kunne de ikke fått 1 time mer og hatt tid til å ferdigsteke bunner og laget det sånn de ønsket? Synes det er så kjedelig når de bare stresser rundt.

Enig, når tiden er så knapp at selv en dyktig konditor ikke kunne halt det i land med godt resultat blir det for dumt. Kaka MÅ liksom både stekes og avkjøles nok før man kan bruke den. Mye handler selvfølgelig om å disponere tid riktig, men når samtlige sliter med tiden hver gang, bør det gi dommere og NRK et hint om at opplegget kanskje ikke er helt gjennomførbart hvis man er ute etter gode resultater. 

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Babyface skrev (10 minutter siden):

Enig, når tiden er så knapp at selv en dyktig konditor ikke kunne halt det i land med godt resultat blir det for dumt. Kaka MÅ liksom både stekes og avkjøles nok før man kan bruke den. Mye handler selvfølgelig om å disponere tid riktig, men når samtlige sliter med tiden hver gang, bør det gi dommere og NRK et hint om at opplegget kanskje ikke er helt gjennomførbart hvis man er ute etter gode resultater. 

Ja. Tid har selvfølgelig mye å si for hva man kan få til eller ikke. For ting som må kjøles, stivne, sette seg osv. kan man ikke bruke.

Når jeg så bildene på NRK over årets kaker må jeg si det var underwhelming. Det kunne stort sett vært gjort i en hvilkensomhelst barnebursdag. Mer Bakemesterskapet Junior.

Endret av alfathealfa
  • Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Begynt å se på den britiske versjonen. Ligger en sesong på nrk. 

Hahshs, der var det mye høyere nivå ja!! O

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...