Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dagens episode har tema Babyshower. Det er jo litt fønni mtp at Ulrikke skulle stått der som gravid 🫣 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Andrea skuffer veldig, han leverer sånn halvveis ofte syns jeg. Og så er det veldig usjarmerende hvor tydelig han gjør det når han ikke er fornøyd. Håper det er han som ryker på fredag 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Moira26 skrev (58 minutter siden):

Jeg syns Andrea skuffer veldig, han leverer sånn halvveis ofte syns jeg. Og så er det veldig usjarmerende hvor tydelig han gjør det når han ikke er fornøyd. Håper det er han som ryker på fredag 

Enig. Har likt han frem til nå, har bare tenkt at han er litt mer stillfaren enn de andre deltakerne. Og det er helt ok, vi er alle forskjellige mennesker. Men i går synes jeg det var pinlig (og trist) å være vitne til den voldsomme negative reaksjonen hans når de andre prøvde å oppmuntre han. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg ser på alle episodene, men synes nivået på årets bakere er skuffende sammenliknet med i fjor. Det er ingen som peker seg ut med å levere jevnt sterke prestasjoner. I fjor var i alle fall de tre finalistene jevnt gode. 

I år håper jeg at både Ida og Synnøve kommer til finalen basert på det vi har sett til nå. Hvem den tredje bør være er jeg neimen ikke sikker på. Marte har kommet sterkere i de siste programmene, og Siri og Andrea har blitt tilsvarende svakere. Samtidig er Martes arbeidsmetoder, der hun baker på golvet på grunn av ekstremt rot på benken, så ille at dommerne bør gi sterk påtale og trekke henne mye for det. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er synd at Arnfinn måtte forlate BM forrige uke. Han var en skikkelig humørspreder og fikk meg alltid til å flire litt ekstra. Men basert på prestasjonene, var det sikkert greit. Men jeg hadde gjerne sett at han fikk være der denne uka og at Andrea røk ut tidligere. Men det skal vel uansett holde hardt for at Andrea får bli værende etter denne uka. 

• Liker 2
Skrevet

Det faglige nivået er jo bare sjokkerende lavt. Men forøvrig helt horribelt å bare gi én time til å lage noe deltagere så vidt har hørt om, deltagere skulle hatt to timer på mochi oppgaven.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...