refill Skrevet 8. mai #61 Skrevet 8. mai Dagens episode har tema Babyshower. Det er jo litt fønni mtp at Ulrikke skulle stått der som gravid 🫣 1
Moira26 Skrevet 13. mai #62 Skrevet 13. mai Jeg syns Andrea skuffer veldig, han leverer sånn halvveis ofte syns jeg. Og så er det veldig usjarmerende hvor tydelig han gjør det når han ikke er fornøyd. Håper det er han som ryker på fredag 7 1
Laia Skrevet 13. mai #63 Skrevet 13. mai Moira26 skrev (58 minutter siden): Jeg syns Andrea skuffer veldig, han leverer sånn halvveis ofte syns jeg. Og så er det veldig usjarmerende hvor tydelig han gjør det når han ikke er fornøyd. Håper det er han som ryker på fredag Enig. Har likt han frem til nå, har bare tenkt at han er litt mer stillfaren enn de andre deltakerne. Og det er helt ok, vi er alle forskjellige mennesker. Men i går synes jeg det var pinlig (og trist) å være vitne til den voldsomme negative reaksjonen hans når de andre prøvde å oppmuntre han. 7 1
Ullvott Skrevet 13. mai #64 Skrevet 13. mai Jeg ser på alle episodene, men synes nivået på årets bakere er skuffende sammenliknet med i fjor. Det er ingen som peker seg ut med å levere jevnt sterke prestasjoner. I fjor var i alle fall de tre finalistene jevnt gode. I år håper jeg at både Ida og Synnøve kommer til finalen basert på det vi har sett til nå. Hvem den tredje bør være er jeg neimen ikke sikker på. Marte har kommet sterkere i de siste programmene, og Siri og Andrea har blitt tilsvarende svakere. Samtidig er Martes arbeidsmetoder, der hun baker på golvet på grunn av ekstremt rot på benken, så ille at dommerne bør gi sterk påtale og trekke henne mye for det. 5 1
skravlus Skrevet 13. mai #65 Skrevet 13. mai Jeg synes det er synd at Arnfinn måtte forlate BM forrige uke. Han var en skikkelig humørspreder og fikk meg alltid til å flire litt ekstra. Men basert på prestasjonene, var det sikkert greit. Men jeg hadde gjerne sett at han fikk være der denne uka og at Andrea røk ut tidligere. Men det skal vel uansett holde hardt for at Andrea får bli værende etter denne uka. 11
filifjonka Skrevet 13. mai #66 Skrevet 13. mai Det faglige nivået er jo bare sjokkerende lavt. Men forøvrig helt horribelt å bare gi én time til å lage noe deltagere så vidt har hørt om, deltagere skulle hatt to timer på mochi oppgaven. 5 2
Fenomen Skrevet 15. mai #67 Skrevet 15. mai Laia skrev (På 13.5.2026 den 11.53): Enig. Har likt han frem til nå, har bare tenkt at han er litt mer stillfaren enn de andre deltakerne. Og det er helt ok, vi er alle forskjellige mennesker. Men i går synes jeg det var pinlig (og trist) å være vitne til den voldsomme negative reaksjonen hans når de andre prøvde å oppmuntre han. Nja, de spurte om han ville snakke om det og han sa nei. La han være, da. 9 1
Hanne67 Skrevet 15. mai #68 Skrevet 15. mai Jeg synes Andrea har vært veldig flink og trodde han skulle vinne. I forrige episode gikk det veldig dårlig, og ikveld var de ikke fornøyde med smaken (han som har vært så god på det ellers). Fint pynta kake. I og med de to siste episodene så var det rettferdig at Andrea gikk ut idag. 3 1
Johan uten land Skrevet 16. mai #69 Skrevet 16. mai Andrea hadde jo den klart fineste kaka ! Å holde på men hauger med sånn ferdig fontant er ikke imponerende. Men klart - smaken må jo sitte da... 4 2
Julia20 Skrevet 21. mai #70 Skrevet 21. mai Herregud, så smålig av NRK. https://www.seher.no/kjendis/nrk-bekrefter-tar-ikke-hele-regningen/84650794 4 4
alfathealfa Skrevet 21. mai #71 Skrevet 21. mai Det har vært sånn i andre land også, deltakere har brukt titusenvis av kroner av egne midler. Skjønner ikke det, det har jo betydning for bedømmelsen også?? Burde vært et felles spiskammers som i Master Chef osv., så det blir like vilkår. Synes også det er sprøtt at ikke vanlige folk får en kompensasjon for å ta seg fri. Rart at kjendiser får betalt mye, de har vel kjempe fordel i eget firma for all gratis eksponering. Så det burde vært omvendt - vanlige folk lønn, kjendiser får æren.😄 9 1 2
MiniMjau Skrevet 22. mai #72 Skrevet 22. mai (endret) Julia20 skrev (10 timer siden): Herregud, så smålig av NRK. https://www.seher.no/kjendis/nrk-bekrefter-tar-ikke-hele-regningen/84650794 Ja, dette var sjokkerende dårlig. Så når de har nøtt som tema, så må de handle inn nøtter selv? og selvsagt alt av sjokolade, bær etc, fondant, og annet spesielt som brukes. Ja, hvorfor skal ikke vanlige folk få lønn, sånn som kjendisene? Deres tid koster jo like mye som en kjendis sin tid? Ren utnyttelse altså. "Vanlige folk" har jo ikke så mye å vinne på å delta, annet enn kanskje litt 15 min of fame og noen ekstra følgere på SoMe? Og selvsagt opplevelsen. Endret 22. mai av MiniMjau 8 2
Hvitstrietapet Skrevet 22. mai #73 Skrevet 22. mai Julia20 skrev (10 timer siden): Herregud, så smålig av NRK. https://www.seher.no/kjendis/nrk-bekrefter-tar-ikke-hele-regningen/84650794 Trist, da er det jo helt klart stor fordel for de som har råd til det. Det er som regel ikke basis kakene som scorer poeng. Hvis nrk bare dekker det mest grunnleggende og de må bla opp for sjokolade og nøtter feks så varer ikke de 1000 kr lenge og så må de gjerne ha ting de ikke har også sikkert. 2 1
Babyface Skrevet 22. mai #74 Skrevet 22. mai Marthe ble ukas vinner. Føler det var en trøstepremie og ikke at hin reelt var best denne uka. Hun burde vært ute for lengst, etter min mening. 5 1
Gjest Xstrella Skrevet 22. mai #75 Skrevet 22. mai Ida er influencer fra før så hadde håpt en vanlig hobbybaker hadde vunnet. Tipper Ida og Synnøve i finalen.
Sofie Maria Skrevet 22. mai #76 Skrevet 22. mai Anita. skrev (På 10.4.2026 den 18.14): Jeg savner ulrikke, jeg likte henne veldig godt. Synes det var litt koseligere med henne, og hun hadde alltid så fine kjoler. Ikke noe galt med hun nye asså, men synes det bare manglet litt personlighet hvis dere skjønner hva jeg mener? Helt enig☝️ Satt meg ned for å se begge sesongene og Ulrikke er definitivt best for meg! Hilsen fan-girl ! (en intern referanse til Ulrikke tråden 😏) 3
Moira26 Skrevet 22. mai #77 Skrevet 22. mai Virkelig på tide at Siri måtte ut, syns ikke hun har imponert noe særlig i det siste. Det hun laget i dag var jo helt feil mtp oppgaven de fikk. 7
Hanne67 Skrevet 23. mai #78 Skrevet 23. mai (endret) Moira26 skrev (16 timer siden): Virkelig på tide at Siri måtte ut, syns ikke hun har imponert noe særlig i det siste. Det hun laget i dag var jo helt feil mtp oppgaven de fikk. Ja, jeg synes det er fortjent med de 3 som er igjen nå. Siri var flink og fikk det gule forkleet de to første gangene, men har vært varierende etterpå. Tipper enten Ida eller Synnøve som vinner. Marthe er litt opp og ned, alt etter stressnivå 😅 De to andre stresser de også, men er jevnt over bedre. Ellers var Andrea min favoritt, men han gjorde det skikkelig dårlig da han røyk ut, og desto bedre de andre gangene. Endret 23. mai av Hanne67 3
Bloomer69 Skrevet 23. mai #79 Skrevet 23. mai Babyface skrev (19 timer siden): Marthe ble ukas vinner. Føler det var en trøstepremie og ikke at hin reelt var best denne uka. Hun burde vært ute for lengst, etter min mening. Enig, hun har levert veldig varierende og i tillegg syns jeg hun har slitsom personlighet. Jeg blir ikke sjarmert av henne. Skulle ønske Siri hadde kommet til finalen, men hun leverte ikke så bra siste uka. Heier på Ida nå! 4 1
filifjonka Skrevet 24. mai #80 Skrevet 24. mai Skikkelige kjærringer alle fire. " Jeg er så stresset, nå må jeg levere..."... " Bla bla bla...". Ida er jo flinkest, bevarer roen, og vinner nok til slutt... 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå