Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Xstrella skrev (På 22.5.2026 den 21.49):

Ida er influencer fra før så hadde håpt en vanlig hobbybaker hadde vunnet. 

Tipper Ida og Synnøve i finalen. 

Ida er influencer som holder på med sminke. Så hun er jo en vanlig hobbybaker hun også. 

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
Gjest Xstrella
Skrevet
Moira26 skrev (45 minutter siden):

Ida er influencer som holder på med sminke. Så hun er jo en vanlig hobbybaker hun også. 

Men hun har et navn og er kjent fra før.

Skrevet
Xstrella skrev (5 timer siden):

Men hun har et navn og er kjent fra før.

I en veldig spesifikk greie da. Jeg hadde aldri hørt om hun før og tenker ikke hun har noe fordel fordi hun er «kjent». 

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Ullvott skrev (På 7.4.2026 den 18.00):

Jeg likte den nye programlederen. Jeg ser nesten ikke sport, så jeg kjente ikke til henne som programleder fra før, men hun gjorde en super jobb og var rolig og fattet.

Dommerne er jeg litt lei av, for de bidrar så lite. Noe av vitsen med dommerne er jo at de skal bidra med litt bake-/konditorfaglig innsikt, og ikke subjektive meninger. Det eneste tipset man kunne plukke opp i første program var vel at det lønner seg å pynte makronene med sjokolade før montering, og ikke etterpå. 🤪 Subjektive meninger bør heller ikke veie så tungt: den ene liker en kake, den andre ikke. Det er håpløst å forholde seg til, og heller ikke spesielt underholdende. Bedømming av gule bomber etter hvordan nettopp de mener en gul bombe skal være, for eksempel størrelsen og sjokoladepynten er også et irritasjonsmoment. Da burde de faktisk gitt oppgaven på en slik måte at deltakerne slipper å gjette eller feile på grunn av dommernes personlige smak og behag. 

Jeg lurer på hvor mange som egentlig melder seg til å delta i disse programmene. Kanskje de ikke har så mange å velge mellom? En ting er at det finnes mange flere amatørbakere i land med 5-10 ganger så mange innbyggere som Norge, men er nordmenn også mer beskjedne når det gjelder å melde seg på ferdighetskonkurranser, i alle fall så lenge det ikke handler om å synge på en scene? 

Dette er jo hobbybakere, ikke proffe, derfor skjønner jeg ikke at de får så kort tid til store prosjekter! Er det meningen at det skal skape spenning? Hadde vert morsommere å få se hva de virkelig kan!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Grüner skrev (På 11.4.2026 den 21.46):

Masse grising og kaker som faller fra hverandre hver gang på hun jordmora😳.

Hun er så sjarmerende, synes jeg. Hun håndterer nok fødsler bedre 😅 Tenk å ha et slikt menneske med på fødselen 😍

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Bloomer69 skrev (På 29.4.2026 den 6.51):

Jeg savner Ulrikke. Syns Julie er ufattelig anonym og kjedelig.

Det gjør iallefall ikke jeg! Nå har jeg egentlig aldri hatt sansen for Ulrikke i det hele tatt, - ikke engang som sanger, tross flott stemme, men jeg ble flere ganger flau på hennes vegne i dette programmet. Altfor mye fjas, og ønske om oppmersomhet. 

• Liker 12
Skrevet (endret)
Hanne67 skrev (På 1.5.2026 den 0.20):

Jeg synes dommerne kunne være mer oppmuntrende. 

Reagerer på at de er så skeptiske og har liten tro på deltakerne. Særlig Ida har fått gjennomgå fordi hun ikke har hatt noen plan. Nå sist vant hun jo det gule forkleet, og de måtte innse at de hadde tatt feil.👏

Det er de samme dommerne som gir henne det gule forkleet også da, så de kan ikke være så veldig negative til henne. 😉 Noe skal de jo si underveis også ☺️

Endret av Mollami
Skrevet
refill skrev (På 8.5.2026 den 22.36):

Dagens episode har tema Babyshower. Det er jo litt fønni mtp at Ulrikke skulle stått der som gravid 🫣 

Praktisk da, med en jordmor på kjøkkenet😇

Skrevet
Mollami skrev (27 minutter siden):

Hun er så sjarmerende, synes jeg. Hun håndterer nok fødsler bedre 😅 Tenk å ha et slikt menneske med på fødselen 😍

Grøss. Armer, bein og masse nervøse fakter. Ikke ei jeg ville føda med.

• Liker 5
Skrevet
Babyface skrev (3 minutter siden):

Grøss. Armer, bein og masse nervøse fakter. Ikke ei jeg ville føda med.

Vi er forskjellige. Hun er et menneske jeg ville følt meg komfortabel med. Hadde hun opptrådt slik på fødestua, so hun gjør i BM, hadde hun neppe hatt noen jobb

• Hjerte 3
Skrevet (endret)
Mollami skrev (17 minutter siden):

Vi er forskjellige. Hun er et menneske jeg ville følt meg komfortabel med. Hadde hun opptrådt slik på fødestua, so hun gjør i BM, hadde hun neppe hatt noen jobb

Tviler sterkt på at hun er helt annerledes på jobb.

Endret av Babyface
Skrevet
Babyface skrev (Akkurat nå):

Skrevet
Babyface skrev (Akkurat nå):

Skrevet
Babyface skrev (23 minutter siden):

Jeg tviler sterkt på at hun er helt lik på jobb. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Moira26 skrev (På 13.5.2026 den 10.51):

Jeg syns Andrea skuffer veldig, han leverer sånn halvveis ofte syns jeg. Og så er det veldig usjarmerende hvor tydelig han gjør det når han ikke er fornøyd. Håper det er han som ryker på fredag 

Laia skrev (På 13.5.2026 den 11.53):

Enig. Har likt han frem til nå, har bare tenkt at han er litt mer stillfaren enn de andre deltakerne. Og det er helt ok, vi er alle forskjellige mennesker. Men i går synes jeg det var pinlig (og trist) å være vitne til den voldsomme negative reaksjonen hans når de andre prøvde å oppmuntre han. 

Enig med begge. Ble helt stressa av å se han surmule. Minnet meg om sønnen min som liten når ting gikk skeis

• Liker 3
Skrevet
Moira26 skrev (15 minutter siden):

Jeg tviler sterkt på at hun er helt lik på jobb. 

Få som bytter væremåte helt.

Skrevet

Savner ikke Ulrikke! Julie er utrolig behagelig. Jeg legger mest merke til deltakerne, og i et sånt program skal jo programlederen framheve deltakerne, binde ting sammen, men ikke ha noen hovedrolle. Ulrikke ville spille hovedrollen, og det var bare slitsomt. 

• Liker 13
Skrevet
NedOpp skrev (6 timer siden):

Savner ikke Ulrikke! Julie er utrolig behagelig. Jeg legger mest merke til deltakerne, og i et sånt program skal jo programlederen framheve deltakerne, binde ting sammen, men ikke ha noen hovedrolle. Ulrikke ville spille hovedrollen, og det var bare slitsomt. 

I den engelske versjonen spiller jo virkelig programledererne hovedrollen, fjaser og tøyser med hverandre, dommerne og deltagerne. De er jo en viktig del av showet. Ulrikke når selvfølgelig ikke opp dit, men hun dritkjedelige sportkommentatoren er fullstendig uinteressant og bidrar med ingenting for meg. Syns hun er stiv og reservert. Noen med litt mer personlighet, energi og humor ville jeg foretrukket

• Nyttig 1
Skrevet

Såå sliten av all den fnisingen.og gnålingen til de damene...hvor Marthe er verst..hun var helt krise i dagens program 🙉...måtte mute!! Godt det straks er over..

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...