Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter det programmet som er lagt ut i dag er jeg i alle fall ikke i tvil om at Ida er den som ligger best an til å vinne. Jeg heier på henne :duskedame:

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Xstrella
Skrevet
Spoiler

Tror Ida vinner etter episoden i dag, selv om jeg synes speilet var finest. Ida som er influencer fra før vil booste sin karriere her, men hadde håpt en vanlig baker vant. Ida hadde det mest rotete kjøkkenet, så synes det burde telle som negativt. Marthe vinner nok ikke etter den kransekaken. 

Gjest Xstrella
Skrevet
Ullvott skrev (33 minutter siden):

Etter det programmet som er lagt ut i dag er jeg i alle fall ikke i tvil om at Ida er den som ligger best an til å vinne. Jeg heier på henne :duskedame:

Synes hun er litt mye, og så så rotete. Tror også hun vinner, dessverre. Up booste influencerkarrieren sin.

Skrevet

En lidelse både å se og høre på programmet, og nivået er sjokkerende lavt, både på dommere og deltagere. Men nå har jeg gitt "Bakemesterskapet" en sjanse.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Xstrella skrev (6 timer siden):

Synes hun er litt mye, og så så rotete. Tror også hun vinner, dessverre. Up booste influencerkarrieren sin.

Hvem er det du tenker har vært bedre? Jeg synes helt klart Ida jevnt over har holdt et høyere nivå enn de andre. Ingen slår rotet til Marte.

Jeg følger konditor Elin Vatnar Nilsen på Instagram og hun legger ukentlig ut kommentarer og betraktninger om programmet, synes hun treffer veldig godt. 

• Liker 2
Skrevet
Babyface skrev (13 timer siden):

Jeg følger konditor Elin Vatnar Nilsen på Instagram og hun legger ukentlig ut kommentarer og betraktninger om programmet, synes hun treffer veldig godt. 

Enig med det. 

Jeg blir også lettere sjokkert da Elin Vatnar Nilsen forteller at en av deltakerne i årets sesong kalte hennes kommentarer for netthets. Da har du søren ikke mye respekt for de som faktisk opplever netthets. Det er interessant med de tankene Elin har delt i det siste, etter at det kom fram at deltakerne både må betale for egne råvarer hvis de går over en viss sum, og at de ikke får betaling for deltakelsen. At det ikke tiltrekker seg de beste hobbybakerne, er åpenbart. 

Jeg skjønner jo at de caster folk som klarer å gi litt av seg selv foran kamera, men finnes det virkelig ingen som er flinkere til å bake samtidig? 

• Liker 6
Skrevet
Ullvott skrev (9 minutter siden):

Enig med det. 

Jeg blir også lettere sjokkert da Elin Vatnar Nilsen forteller at en av deltakerne i årets sesong kalte hennes kommentarer for netthets. Da har du søren ikke mye respekt for de som faktisk opplever netthets. Det er interessant med de tankene Elin har delt i det siste, etter at det kom fram at deltakerne både må betale for egne råvarer hvis de går over en viss sum, og at de ikke får betaling for deltakelsen. At det ikke tiltrekker seg de beste hobbybakerne, er åpenbart. 

Jeg skjønner jo at de caster folk som klarer å gi litt av seg selv foran kamera, men finnes det virkelig ingen som er flinkere til å bake samtidig? 

Ja og deltakeren som kom med kommentaren røyk også tidlig, hvilket betyr at bakeferdighetene ikke akkurat var ekstremt gode. Bør jo innse selv at man ikke akkurat har konditorferdigheter da.

• Liker 1
Skrevet

Ida er jo den som har vært jevnt over god helt fra starten. Så klart har ikke alt hun har levert vært perfekt men syns ikke hun har gjort det noe dårlig. Fortjener å vinne så håper virkelig det blir hun. 

og igjen, det at hun er en sminkeinfluencer har null betydning for dette programmet. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
Babyface skrev (5 timer siden):

Ja og deltakeren som kom med kommentaren røyk også tidlig, hvilket betyr at bakeferdighetene ikke akkurat var ekstremt gode. Bør jo innse selv at man ikke akkurat har konditorferdigheter da.

Hvem var det? 

Skrevet
Fenomen skrev (6 minutter siden):

Hvem var det? 

Eirin tror jeg hun het.

Skrevet (endret)

Den beste vant!

Nå skal eg kose meg med Bakemesterskapet UK...såå mye kjekkere...for en stemning der, love it!🤩 Humor og stas, elsker programlederne og dommerne!

Og mye høyere nivå på bakingen!🙌

Endret av Moongirl
  • Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
Moongirl skrev (55 minutter siden):

Den beste vant!

Nå skal eg kose meg med Bakemesterskapet UK...såå mye kjekkere...for en stemning der, love it!🤩 Humor og stas, elsker programlederne og dommerne!

Og mye høyere nivå på bakingen!🙌

Enig! 

Har det kommet ny sesong nå?

• Liker 1
Skrevet
Babyface skrev (2 timer siden):

Enig! 

Har det kommet ny sesong nå?

Ja..sesong 16..program nr 4 til nå 🤩

• Nyttig 1
Skrevet
Moongirl skrev (32 minutter siden):

Ja..sesong 16..program nr 4 til nå 🤩

Ja! 😍

Skrevet
Xstrella skrev (På 26.5.2026 den 17.38):

Hun vant fordi hun var flinkest, og det med god margin. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Ullvott skrev (2 timer siden):

Hun var jo de facto minst dårlig!

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er så synd at de får så dårlig tid. Hvorfor kunne de ikke fått 1 time mer og hatt tid til å ferdigsteke bunner og laget det sånn de ønsket? Synes det er så kjedelig når de bare stresser rundt.

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skulle ønske de var litt mer opptatt av hygiene. Lurer på hvor mange hår det er i de kakene der... 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Skuffa over vinner.

Veldig lite sjarmerende dame

• Liker 2
Skrevet
Ullvott skrev (8 timer siden):

Ja, enig. Ida var jevnt over best gjennom serien. Veldig kreativ jente. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...