Gå til innhold
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har DOG ikke slettet meg og vi er pr nå ikke uvenner. 

Anonymkode: fb7ac...9b3

Blir det sex på han igjen kanskje?

Anonymkode: aa22c...965

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja jeg vet. Det føles bare så kjipt at det er han som dropper meg nå, ikke jeg han. Ville egentlig bare at mine følelser bestemt skulle si at jeg ikke ville mer. Men neida, det skulle visst ødelegges fordi han endret status. Hadde han ikke gjort det hadde jeg aldri tvilt heller. 

Han sier han tror han vil stå for dette. Nå får han tenke litt da, se om han vil komme til å "savne" meg eller ikke. 

Hva da, skal du true han til å være sammen med deg da?  Tror du det er en god grunnstein i et forhold?
Og du er ikke lei deg for å miste han, men at du ikke fikk være den som avbrøt det?

Du kan i alle fall  trøste deg med at det var dine handlinger som avbrøt det hele, hvor mange ganger har du opplevd dette før?
Ditt fokus er på helt feil sted, og du snakker som om du er en hjelpeløs haug av et menneske. Du bestemmer jo selv over dine følelser, ingen voksne mennesker snur verden opp ned for en FB-status.
Måten du skriver «savne» på tilsier at du er hevngjerrig og kombinert med å være needy og å bry seg om tull tenker jeg at han kom billig unna. Og dette mønsteret kommer til å fortsette til du har kommet så langt at du innser at du er emosjonelt ansvarlig for deg selv og at du må ta kontroll på egne tanker som ødelegger for deg. 

Anonymkode: d32d2...304

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Strigiformes skrev (2 timer siden):

Menn som vingler ødelegger bare for seg selv. Dessverre.

*Mennesker som vingler ødelegger for seg selv, blir jo mest riktig å si. 

Anonymkode: 84fb1...d95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, men det høres ut som det er snakk om en potensiell drømmemann, han var jo ikke det. Oppføre seg kaldt etter sex, lite kontakt, bare "ja" og "nei" i mld. Da er det ikke rart man blir forvirret og skeptisk på en gang. Vi hadde aldri blitt et par uansett. Han ville ikke rote seg inn i forhold igjen, han hadde tydeligvis dårlig erfaring med nettopp dette. Kanskje han skal lære også? 

Du er den eneste her som har sett ut til å tenke at han her er noen drømmemann, siden du har ønsket et forhold?

Men altsp, så vidt vi vet, han har ikke løyet. Han har faktisk vært ærlig med deg og sagt rett ut hva han ønsker og hva han har å tilby.

Du godtok selv om du egentlig ønsket mer - ergo er det jo du som har vært uærlig i denne relasjonen. Ser du ikke det? 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Blir det sex på han igjen kanskje?

Det tror jeg ikke han vil. Ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Du er den eneste her som har sett ut til å tenke at han her er noen drømmemann, siden du har ønsket et forhold?

Men altsp, så vidt vi vet, han har ikke løyet. Han har faktisk vært ærlig med deg og sagt rett ut hva han ønsker og hva han har å tilby.

Du godtok selv om du egentlig ønsket mer - ergo er det jo du som har vært uærlig i denne relasjonen. Ser du ikke det? 

Jo jo. Men tydelig var det vanskeligere enn jeg trodde. Jeg brydde meg om han og det ble feil. Han klarte å styre unna alt av følelser, men hva han tenker om ei uke eller to er ikke godt å si. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det tror jeg ikke han vil. Ts

Men hvis han ombestemmer seg, så stiller du på en kjapp en?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jo jo. Men tydelig var det vanskeligere enn jeg trodde. Jeg brydde meg om han og det ble feil. Han klarte å styre unna alt av følelser, men hva han tenker om ei uke eller to er ikke godt å si. 

Hvorfor jakter du på menn som har vært tydelig på at de ikke ser verdi i deg på romantisk vis, kun seksuelt? 

Er det godt nok for deg? Hvorfor føler du ikke at du fortjener noen som faktisk vil ha et forhold med deg? 

Denne energien du bruker på å vente og jakte på menn som kun vil ha deg seksuelt, ødelegger for at du finner en mann som vil ha deg emosjonelt og mentalt også. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

*Mennesker som vingler ødelegger for seg selv, blir jo mest riktig å si. 

Helt sant

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Har han tenkt på å forlate meg for godt tro eller vente til han får det på avstand? Han vet jeg er svak for han, da vet han også at veien er kort for å få seg sex. Jeg vet ikke. Han har ikke slettet meg, noe jeg var sikker på at han ville gjøre.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Klart han ikke har løyet. Det gjør det enda verre i min sak. Kunne han ikke bare skikkelig dritt mot meg heller, hadde vært lettere å kommet seg videre 😪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Men hvis han ombestemmer seg, så stiller du på en kjapp en?

Ikke så lett å vippe av pinnen, men skal være ærlig på at jeg ikke nekter fot det. 

AnonymBruker
Skrevet

Men TS, dette er jo the story of your life? Dette skjer jo hele tiden, med stadig nye menn?

Anonymkode: ead7a...3ba

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har han tenkt på å forlate meg for godt tro eller vente til han får det på avstand? Han vet jeg er svak for han, da vet han også at veien er kort for å få seg sex. Jeg vet ikke. Han har ikke slettet meg, noe jeg var sikker på at han ville gjøre.  

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ikke så lett å vippe av pinnen, men skal være ærlig på at jeg ikke nekter fot det. 

Hva er det du driver med? Du må slutte å lure deg selv. Ingenting tyder på at han  er en bra fyr! Bare sex, varm og kald. Vil ikke ga forhold. Og likevel håper du fortsatt. Om to år kommer du til å opprette tråd nummer ti. Hvis du virkelig vil ha ham, så slutt å la deg bruke. Kanskje, men bare kanskje vil han  få lyst på deg hvis du blir kald i ukesvis. Tipper nei, for det er uattraktiv å ha så lite ryggrad

Anonymkode: 6f3af...13a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja det var nok mitt innerste håp. Jeg vet han var veldig lysten på meg, selvom han trakk seg litt unna, litt sjenert type - eller rettere sagt veldig sjenert, men likte det.

Jeg er litt eldre enn han, hver gang han så meg var han litt flau, mem oppspillt. Kan jeg få lov til å nevne at jeg aldri har hatt en så lysten mann etter meg som han? 😅 uansett. Løpet er vel kjørt, eller hva? Snu det litt da, kanskje dette som skulle til for at vi ble nærmere hverandre? Han måtte tenke litt nå, ha ro. 

Alt dette tullrt bare fordi jeg spurte om hans sivilstatus. Angrer på én måte. Jeg vil ikke miste han tross hans litt lite initiativs rike side. 

Girl…… du er delulu. Og dette er tråd nummer 500 du oppretter. Kjenner igjen skrivestilen. 

Anonymkode: f1f0e...992

• Liker 7
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Men TS, dette er jo the story of your life? Dette skjer jo hele tiden, med stadig nye menn?

Anonymkode: ead7a...3ba

Jupp, jeg har ikke vært på kg på sikkert et år og det første jeg ser er denne tråden hvor historien atter igjen repeterer seg.

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Klart han ikke har løyet. Det gjør det enda verre i min sak. Kunne han ikke bare skikkelig dritt mot meg heller, hadde vært lettere å kommet seg videre 😪

Ærlig talt, fyren har sagt at han ikke vil ha noe med deg å gjøre, mer kan han ikke gjøre. 

Han har vært tydelig på at han kun var ute etter sex, men du var for mye og lagde for mye drama, og han valgte å gå videre, og det er faktisk helt ok. 

Anonymkode: 24f1f...a21

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Du har blitt satt til side på en så stygg måte, altså seriøst det er så nedverdigende, men hvis han vil ha sex så er du med på det? Nei, nei, nei,nei,nei våkne opp. Våkne opp,sett strek, ikke la deg bli brukt på den måten, det er forferdelig langt under din verdi. 

Anonymkode: 7fd05...96a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg må prøve på det. Han sier han vil ha ro og fred, sier jeg ble for mye igår. Legger igrunnen alt over på meg. Spørsmålet mitt er jo om hvorfor han tok bort singel status. 

Det har ikke du noe med. Du er ikke noen han må forklare det til , hvis han ikke vil. 

Anonymkode: 75091...f85

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg vet ikke, jeg blir forvirret av meg selv nå. Vi hadde det veldig fint, men ble brått ødelagt. Han virker litt usikker ja. Mulig han må fordøye det hele. Før dette så var han kald/varm om hverandre. Hadde han gitt meg den oppmerksomheten jeg trengte, så hadde ikke jeg vært itvil og dette hadde aldri blitt et tema 🤷‍♀️❤️

Dere var ff, du kan ikke forvente forholdoppførsel da. Sex er sex og casual. Du er ikke i stand til å en ff tydeligvis.

Anonymkode: 75091...f85

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...