Gå til innhold

Hva mener dere er lavstatusnavn?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 23.22):

Gro Anita høres mer ut som en diagnose enn et navn. Ser for meg en skikkelig bitterfitte som sprer eder og galle over verden. I den heftigste overgangsalderen. En tante pose med pekefinger til alle og enhver. Mette Marit er vel og lettere belastet?

Anonymkode: 50a18...ea9

Det var en sangerinne som het det 

Anonymkode: 7edf9...518

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke helt enig her altså 🧐 spesielt ikke på alle guttenavnene dine. 

Anonymkode: 4edce...d8f

Hvilke er du uenig i?

Anonymkode: dc4f3...fef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 23.31):

Lavstatus navn finnes absolutt! Er selv født på 70-tallet og har et navn jeg selv assosierer sterkt med midtside piker i Vi Menn og barnevern.  

Anonymkode: 832ac...aba

:ler: Jepp, klasselistene til vi 70- tallsunger hadde en god prosentandel lånenavn fra engelsk og fransk som ikke akkurat lyser kulturell kapital. Men, navn er jo bare navn, så Tanya Desirée Johansen kan naturligvis ha vokst opp til å bli statsadvokat og Glenn-André Larsen kommuneoverlege. 

Anonymkode: 8ef8a...fb3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange navn som tydeligvis er lavstatus! Alle kan ikke hete Fabian og Preben. Navnet skjemmer ingen😉

Anonymkode: 17d85...7d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2026 den 13.58):

Hva er denne grunnen?

Anonymkode: 85855...e49

At barn av kulturelle foreldre ofte går den veien selv og at de gjerne ikke heter Mileah og Ayla.

Anonymkode: cacf5...181

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Lavstatus navn finnes absolutt! Er selv født på 70-tallet og har et navn jeg selv assosierer sterkt med midtside piker i Vi Menn og barnevern.  

Har barnevernet midtsidepiker nå? Det skulle statsforvaltningen ant

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det var en sangerinne som het det 

Anonymkode: 7edf9...518

Sang hun falsk?

AnonymBruker
Skrevet

Liam Matheo Celina Monica Ronny Glenn André Jeanette Estelle Timotheus Leander

Anonymkode: 7671d...74b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tanja?

Anonymkode: a73d1...b6d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.2.2026 den 14.52):

Jeg har jobbet flere år i rusomsorg og fengsel arbeid. Alt av navn er i disse miljøene . Som igjen går igjen i samfunnet ellers. 

Anonymkode: ad884...c1e

Det må du jo gjerne fortelle oss. Men statistikken taler for seg selv.

https://e24.no/karriere-og-ledelse/i/dO7bjB/navneforskning-ronny-gaar-mest-konkurs

Anonymkode: a73d1...b6d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Navnet skjemmer ingen

Anonymkode: 70df6...5b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tidsklemmen skrev (2 minutter siden):

Hege, Anne, Silje, Astri, Karianne, Tanya, Marie/a, Kari, Anja, Trude, Gerd, Wanja, Sigrid, Julie, Guri, Merete, Marit, Cecilie, Marlene, Madeleine, Ida, Sara, Line, Lene/a, Berit, Heidi, Juliane, Margaret, K/Camilla, K/Caroline, K/Carina, Gunnhild, Angelica, Jessica… det er så mange, kvalme fitter. 

Det var da voldsomt, selv for Kvinneguiden. Hva med at vi damer støtter hverandre litt?

Anonymkode: 7671d...74b

• Liker 18
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ronny, Kim og Kai, Ingelinn 

Anonymkode: f61fe...528

AnonymBruker
Skrevet

Ingen. Det er derimot rimelig lavstatus å sitte på Kvinneguiden og ramse opp navn man mener er lavstatus… 🙄  Forkastelig!

Anonymkode: ff2a4...ea3

• Liker 7
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Emrik

Anonymkode: 1a064...282

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen. Det er derimot rimelig lavstatus å sitte på Kvinneguiden og ramse opp navn man mener er lavstatus… 🙄  Forkastelig!

Anonymkode: ff2a4...ea3

Alt trengs ikke bli tatt så alvorlig da. Ser mitt navn er nevnt hos noen, men såpass må man da tåle. Er jo ikke forskning det her som skal brukes, kun underholdning.

Anonymkode: cb8e3...d11

• Liker 2
Skrevet (endret)
Tidsklemmen skrev (40 minutter siden):

Hege, Anne, Silje, Astri, Karianne, Tanya, Marie/a, Kari, Anja, Trude, Gerd, Wanja, Sigrid, Julie, Guri, Merete, Marit, Cecilie, Marlene, Madeleine, Ida, Sara, Line, Lene/a, Berit, Heidi, Juliane, Margaret, K/Camilla, K/Caroline, K/Carina, Gunnhild, Angelica, Jessica… det er så mange, kvalme fitter. 

wtf ?? 🥴 
i tillegg, ser jeg en del klassiske navn her..

Endret av NatNat
  • Liker 16
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Tidsklemmen skrev (11 minutter siden):

Nettopp! Fordi folk er generelt så jævla høflige og respektfulle ovenfor meg?

Hvem var bitter fitte her sa du?😅

Anonymkode: 5927b...5ec

• Liker 9
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Tidsklemmen skrev (37 minutter siden):

Sorry, men :hoho: Første gang noen har kalt meg en kvalm fitte. Men ok, Karen, jeg tar meg ikke nær av det. 

Anonymkode: b36b5...c79

• Liker 6
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
Tidsklemmen skrev (54 minutter siden):

Det er første gang mitt navn blir rangert som lavstatus🧐Ja,ja, deg om det, er godt fornøyd med navnet mitt!

Anonymkode: a1b4b...e5e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...