AnonymBruker Skrevet 22. februar #101 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 23.22): Gro Anita høres mer ut som en diagnose enn et navn. Ser for meg en skikkelig bitterfitte som sprer eder og galle over verden. I den heftigste overgangsalderen. En tante pose med pekefinger til alle og enhver. Mette Marit er vel og lettere belastet? Anonymkode: 50a18...ea9 Det var en sangerinne som het det Anonymkode: 7edf9...518 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar #102 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke helt enig her altså 🧐 spesielt ikke på alle guttenavnene dine. Anonymkode: 4edce...d8f Hvilke er du uenig i? Anonymkode: dc4f3...fef
AnonymBruker Skrevet 22. februar #103 Skrevet 22. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 23.31): Lavstatus navn finnes absolutt! Er selv født på 70-tallet og har et navn jeg selv assosierer sterkt med midtside piker i Vi Menn og barnevern. Anonymkode: 832ac...aba Jepp, klasselistene til vi 70- tallsunger hadde en god prosentandel lånenavn fra engelsk og fransk som ikke akkurat lyser kulturell kapital. Men, navn er jo bare navn, så Tanya Desirée Johansen kan naturligvis ha vokst opp til å bli statsadvokat og Glenn-André Larsen kommuneoverlege. Anonymkode: 8ef8a...fb3 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar #104 Skrevet 22. februar Her var det mange navn som tydeligvis er lavstatus! Alle kan ikke hete Fabian og Preben. Navnet skjemmer ingen😉 Anonymkode: 17d85...7d2 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #105 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2026 den 13.58): Hva er denne grunnen? Anonymkode: 85855...e49 At barn av kulturelle foreldre ofte går den veien selv og at de gjerne ikke heter Mileah og Ayla. Anonymkode: cacf5...181 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #106 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 23.31): Lavstatus navn finnes absolutt! Er selv født på 70-tallet og har et navn jeg selv assosierer sterkt med midtside piker i Vi Menn og barnevern. Anonymkode: 832ac...aba Har barnevernet midtsidepiker nå? Det skulle statsforvaltningen ant Anonymkode: 50a18...ea9 7
AnonymBruker Skrevet 23. februar #107 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (23 timer siden): Det var en sangerinne som het det Anonymkode: 7edf9...518 Sang hun falsk? Anonymkode: 50a18...ea9
AnonymBruker Skrevet 23. februar #108 Skrevet 23. februar Liam Matheo Celina Monica Ronny Glenn André Jeanette Estelle Timotheus Leander Anonymkode: 7671d...74b 5
AnonymBruker Skrevet 23. februar #109 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 23.31): Lavstatus navn finnes absolutt! Er selv født på 70-tallet og har et navn jeg selv assosierer sterkt med midtside piker i Vi Menn og barnevern. Anonymkode: 832ac...aba Tanja? Anonymkode: a73d1...b6d 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar #110 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (På 18.2.2026 den 14.52): Jeg har jobbet flere år i rusomsorg og fengsel arbeid. Alt av navn er i disse miljøene . Som igjen går igjen i samfunnet ellers. Anonymkode: ad884...c1e Det må du jo gjerne fortelle oss. Men statistikken taler for seg selv. https://e24.no/karriere-og-ledelse/i/dO7bjB/navneforskning-ronny-gaar-mest-konkurs Anonymkode: a73d1...b6d 6
AnonymBruker Skrevet 23. februar #111 Skrevet 23. februar Navnet skjemmer ingen Anonymkode: 70df6...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #112 Skrevet 23. februar Tidsklemmen skrev (2 minutter siden): Hege, Anne, Silje, Astri, Karianne, Tanya, Marie/a, Kari, Anja, Trude, Gerd, Wanja, Sigrid, Julie, Guri, Merete, Marit, Cecilie, Marlene, Madeleine, Ida, Sara, Line, Lene/a, Berit, Heidi, Juliane, Margaret, K/Camilla, K/Caroline, K/Carina, Gunnhild, Angelica, Jessica… det er så mange, kvalme fitter. Det var da voldsomt, selv for Kvinneguiden. Hva med at vi damer støtter hverandre litt? Anonymkode: 7671d...74b 18 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #113 Skrevet 23. februar Ronny, Kim og Kai, Ingelinn Anonymkode: f61fe...528
AnonymBruker Skrevet 23. februar #114 Skrevet 23. februar Ingen. Det er derimot rimelig lavstatus å sitte på Kvinneguiden og ramse opp navn man mener er lavstatus… 🙄 Forkastelig! Anonymkode: ff2a4...ea3 7 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #116 Skrevet 23. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ingen. Det er derimot rimelig lavstatus å sitte på Kvinneguiden og ramse opp navn man mener er lavstatus… 🙄 Forkastelig! Anonymkode: ff2a4...ea3 Alt trengs ikke bli tatt så alvorlig da. Ser mitt navn er nevnt hos noen, men såpass må man da tåle. Er jo ikke forskning det her som skal brukes, kun underholdning. Anonymkode: cb8e3...d11 2
NatNat Skrevet 23. februar #117 Skrevet 23. februar (endret) Tidsklemmen skrev (40 minutter siden): Hege, Anne, Silje, Astri, Karianne, Tanya, Marie/a, Kari, Anja, Trude, Gerd, Wanja, Sigrid, Julie, Guri, Merete, Marit, Cecilie, Marlene, Madeleine, Ida, Sara, Line, Lene/a, Berit, Heidi, Juliane, Margaret, K/Camilla, K/Caroline, K/Carina, Gunnhild, Angelica, Jessica… det er så mange, kvalme fitter. wtf ?? 🥴 i tillegg, ser jeg en del klassiske navn her.. Endret 23. februar av NatNat 16 2
AnonymBruker Skrevet 23. februar #118 Skrevet 23. februar Tidsklemmen skrev (11 minutter siden): Nettopp! Fordi folk er generelt så jævla høflige og respektfulle ovenfor meg? Hvem var bitter fitte her sa du?😅 Anonymkode: 5927b...5ec 9 1
AnonymBruker Skrevet 23. februar #119 Skrevet 23. februar Tidsklemmen skrev (37 minutter siden): Hege, Anne, Silje, Astri, Karianne, Tanya, Marie/a, Kari, Anja, Trude, Gerd, Wanja, Sigrid, Julie, Guri, Merete, Marit, Cecilie, Marlene, Madeleine, Ida, Sara, Line, Lene/a, Berit, Heidi, Juliane, Margaret, K/Camilla, K/Caroline, K/Carina, Gunnhild, Angelica, Jessica… det er så mange, kvalme fitter. Sorry, men Første gang noen har kalt meg en kvalm fitte. Men ok, Karen, jeg tar meg ikke nær av det. Anonymkode: b36b5...c79 6 8
AnonymBruker Skrevet 23. februar #120 Skrevet 23. februar Tidsklemmen skrev (54 minutter siden): Hege, Anne, Silje, Astri, Karianne, Tanya, Marie/a, Kari, Anja, Trude, Gerd, Wanja, Sigrid, Julie, Guri, Merete, Marit, Cecilie, Marlene, Madeleine, Ida, Sara, Line, Lene/a, Berit, Heidi, Juliane, Margaret, K/Camilla, K/Caroline, K/Carina, Gunnhild, Angelica, Jessica… det er så mange, kvalme fitter. Det er første gang mitt navn blir rangert som lavstatus🧐Ja,ja, deg om det, er godt fornøyd med navnet mitt! Anonymkode: a1b4b...e5e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå