Angelfairy Skrevet 26. juli 2006 #121 Del Skrevet 26. juli 2006 kanskje om du hadde dratt på strande, at du HADDE blitt kjent med noen?? bli med meg på straqnda da vel... vet om mange fine steder å dra jeg, som det ikke er så masse folk!!!! du hadde trengt å komme deg litt ut! få deg litt frisk luft, og se andre mennesker... komme i kontakt med andre mennesker enn dine foreldre!!! det hadde du trengt! kom deg ut... ta ting litt på sparket når du er ute! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 1. august 2006 Forfatter #122 Del Skrevet 1. august 2006 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 1. august 2006 Forfatter #123 Del Skrevet 1. august 2006 I dag har jeg presset meg på butikken jeg da. Også kjøpte jeg meg to topper. Selv om jeg har 100 fra før av Ehhh... Vell.. Jeg handler alt for mye tøy for tiden. Jeg er så shoppinggal lissom. Også kjøper jeg klær og kommer hjem og synes jeg ser stygg ut i de klærne. også blir klærne hengende i skapet uten at jeg bruker de da. Men jeg føler meg stygg i alle klær. Også tør jeg nesten ikke å gå ut baRE på butikken. Men på butikken så er det så mange mennesker og jeg er reddd for å gå på butikken. Men jeg tvang meg til butikken for å komme litt ut selv om det var skummelt. Også kjøpte jeg to lilla topper. Jeg har de samme toppene i flere forskjellige farger. Jeg har de i rød, grønn, sort, rosa, og hvit fra før av. Og jeg er så usikker på meg selv og kjøper de samme toppene i forskjelligefarger. Jeg er dum jeg da. Helt snål. Men jeg føler lissom at jeg er stygg i klærjeg. Jeg kler ikke klær. Føler meg stygg og feit i alle klær uansett hva jeg kjøper. Også er jeg så depremert og kjøper for å komme i bedre humør, men jeg blir ikke noe bedre humør av det heller. Fordi jeg ser stygg ut og blir aldri fornøyd. Jeg er aldri fornøyd med det jeg kjøper. Og da jeg skulle opp til bilen og gikk i trappene opp til bilen så klarte jeg å snuble i trappa jeg da. Jeg er en stor kløne jeg da. Så nå sitter jeg her med skrubbsår på begge knærne og på begge henda så det er litt vanskelig å skrive med så mye vondt. Uff. Flaut. Jeg er kløne jeg da. Veldig stor kløne. Uff. flaut. Også har jeg på den nye toppen nå og jeg føler meg stygg i den nye toppen. Jeg har på den nye lilla toppen og ser stygg og feit ut. alt fettet tyter jo utover jo. Jeg eser utover og er så veldig tykk og feit. Jeg er så stygg. Uff. Og klærne er ikke fine på meg. Bare andre. Jeg føler klærne er så fine på andre mennesker bare ikke på meg. Uff. Jeg hater meg selv jeg da. Nå har jeg skrevet masse i dagboka mi i dag selv om jeg har vondt å skrive pga. alle sårene som jeg har fått etter fallet i trappa,, men det går nok bra tror jeg da., Unnskyld meg... Jeg føler meg stygg i alle klær jeg. Feit og stor og stygg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 1. august 2006 #124 Del Skrevet 1. august 2006 Hei Linnea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 1. august 2006 Forfatter #125 Del Skrevet 1. august 2006 Hei hu i svingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 1. august 2006 #126 Del Skrevet 1. august 2006 Eg trur det der med kropp og kleskjøp trur eg nok det er mange som sliter med. Eg lurer på kor mange gonger eg har komt heim med ein topp eller noko som eg ikkje er fornøyd med. Eg har foresten ørten like toppar eller iallefall med same fasong. Så bra at du gjekk i butikken Håper du ikkje har så veldig vondt etter fallet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 2. august 2006 Forfatter #127 Del Skrevet 2. august 2006 tusen takk spidergirl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 2. august 2006 Forfatter #128 Del Skrevet 2. august 2006 I dag har jeg spist mye mat som vanlig. jeg får så dårlig samvittighet av å spise mat jeg da. fordi jeg blir så lei meg når jeg legger på meg så mye som jeg gjør. og klærne passer heller ikke lengre. uff. også har jeg et stort sjokolade sug etter sjokolade godt hele tiden. og det er så slitsomt å ha det sånn. Nå er jeg redd som vanlig. jeg er livredd selv om jeg sitter bak pcen. jeg er livredd bastandig og det er ikke levbart mere. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den ekle redselen min heller. vet ikke mine armer råd jeg. i stad så tordnet og lynet det masse ute. jeg gjemte meg under dyna jeg da. og turte ikke å stå opp fordi det bråkte sånn utenfor ute. og da ble jeg veldig redd. også tordnet det så lenge helt til klokka fire eller noe. jeg stod opp klokka fire i dag. jeg turte ikke å stå opp før pga. tordenværet. uff. flaut det da. veldig flaut. også har jeg sittet inne på nettet. også er jeg redd nå også. slitsomt å være så redd. Nå er jeg kvalm jeg da. Jeg er kvalm og uvel hele tiden. også kommer det opp sånne oppstøt og det er så ekkelt når det gjør det. akkurat som om jeg kaster opp lissom. ekkelt å være så kvalm. mendet er fordi jeg er så redd sa behandlerne mine. hmm. uff. flaut det da. veldig flaut det lissom. og nå har alle behandlerne ferie også og jeg har ingen å prate med. men det hjelper ikke å prate med behandlerne heller. jeg blir jo ikke noe bedre av å snakke med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #129 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 2. august 2006 Forfatter #130 Del Skrevet 2. august 2006 tusen takk for klemmen freckles.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. august 2006 Forfatter #131 Del Skrevet 7. august 2006 I dag har jeg sovet lenge. jeg orka bare ikke å stå opp. jeg lå under dyna til klokka halv fem. pappa kom hjem fra jobben og jeg sov ennda. jeg er så trøtt og sliten. orker ingenting. Jeg er sliten og sover altfor mye. også sto jeg opp og spiste middag. mamma hadde laget middig. det var godt. også la jeg meg ned på senga igjen å så litt i avisen. bare så på bilder og sånn. orka ikke å lese. også gikk jeg inn på nettet og skrev i dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 7. august 2006 Forfatter #132 Del Skrevet 7. august 2006 Nå tordner og lyner det ute og jeg er redd for torden og lyn. Det bråker sånn innmari og jeg er reddd. Flaut det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. august 2006 #133 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg heller liker IKKE Torden og lyn og sånn! Og det er det sikkert mange andre som ikke er heller det skal jeg love deg.... Flott at du gikk i butikken! Forsett med det! Stolt av deg! Stoor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. august 2006 #134 Del Skrevet 7. august 2006 Det finnes mange mennesker som er livredd for lyn og torden! Min bestemor er en av dem, så når det tordner og lyner så har jeg pleid å besøke henne fordi jeg vet hun er så redd Det er iallefall ingenting å være redd for! Og jeg synes du er kjempeflink som går i butikken alene! Og det er ganske lurt å kjøpe topper man liker i forskjellige farger, da har man mange fine å velge mellom. Du er nok like fin som alle andre i de toppene, men det er ikke alltid så lett å se. Jeg synes alltid alle andre er mye finere kledd enn meg, men jeg får mange komplimenter for hvordan jeg kler meg så da må jeg jo ta feil? Og det tipper jeg du også gjør! Ha en god kveld Linnea! Prøv å tenke på at tordenværet er fantastisk, og noe som jorda vår skaper helt selv! En slags renselsesprosess ser jeg på det som. Akkurat som når vi er sinte og gråter. Jeg elsker lyn og torden, og det skulle jeg ønske du også gjorde... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 7. august 2006 #135 Del Skrevet 7. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 19. august 2006 Forfatter #136 Del Skrevet 19. august 2006 Nå regner det ute igjen. hmmm. Også har jeg bare vært hjemme i dag. Jeg får lissom ikke skrevet så mye spennende her når jeg ikke opplever noe spennende og nytt. Jeg sitter nesten bare inne og depper og er trist. Jeg er så innmari trist hele tiden. Nå kommer heldigvis behandlerene mine hjem fra ferie. det er så vanskelig å klare meg uten dem. Men jeg synes ikke det hjelper noenting av å gå i terapi heller. Jeg blir jo ikke noe bedre av det. Jeg har gitt opp på å bli frisk og bedre jeg. Alt ser så sort og leit ut. Jeg er lei og trist og ulykkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 19. august 2006 Forfatter #137 Del Skrevet 19. august 2006 Nå begynner skolen for de fleste. Og broren min han begynner på en høyskole. mamma og pappa er så stolt av han. De sier: Se på broren din. Han står på i livet sitt. Han går på skole og jobber i helger og ferier og flyttet ut av hjemmet sammen med masse venner. Se på han. Han er flink han som gjør noe. Du bare sitter her hjemme og ikke gjør noenting. Du skulle begynt på skole og å jobbe igjen du også. osv.. osv.. Men jeg orker ikke å jobbe eller å gå på skole, og er dessverre ufør pga. angst og depresjon og sånn. Jeg er så redd og dårlig for å gå på skole og å jobbe. Mamma og pappa synes det er flaut at de har fått meg. Og jeg skammer meg sånn fordi jeg har blitt så misslykka og dum som jeg er. Mamma og pappa har også snakket med psykologen min flere ganger sånn at de kanskje kan forstå at jeg er syk og ikke makter det andre klarer og får til. Men det har ikke hjulpet noen ting det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 19. august 2006 Forfatter #138 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg tør heller ikke å flytte i leiligheten min. Jeg bor ennå hjemme sammen med mamma og pappa selv om jeg er 26 år. Jeg har en leilighet som jeg ikke tør å flytte inn i. Nå har psykologen og hun psykiatriske sykepleieren snakket om at jeg skal få bo i en sånn omsorgsbolig for mennesker med psykiske lidelser. Fordi jeg ikke tør å flytte og å bo for meg selv. mammma og pappa er sinna på meg fordi jeg ikke får til å flytte og å bo i leiligheten min. De sier hele tiden at jeg må bo der og sånn. Og at det er flaut å bo i en omsorgsbolig. Men jeg tør ikke noe annet. Mamma og pappa har vært på møte med psykologen og den psykistriske sykepkleieren og legen min ang. dette. Også sier foreldrene mine at jeg må bo i leiligheten min, men jeg tør ikke dette heller. Og jeg er redd. Vi må nok selge den leiligheten min fordi jeg ikke tør. Og foreldrene mine vil så gjerne at jeg skal bo i den. De sier hver eneste helg at vi skal gå på besøk til leiligheten min. at de skal overnatte der sammen med meg en natt osv. Det er jo veldig snilt av dem stakkar. Men jeg er så redd og blir dårlig bare når vi kjører nedover den veien til leiligheten min. Jeg blir kvalm. Men foreldrene mine vil at jeg skal klare meg selv. de sier at det er bets å klare seg selv. Men jeg klarer meg ikke selv. Jeg tør ikke å flytte i leiligheten min og jeg føler jeg svikter og skuffer foreldrene mine ved å ikke bo i leiligheten min. Hva skal jeg gjøre? Er det flere som bor i omsorgsboliger her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 19. august 2006 #139 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg tror at det kan bli fint å bo i omsorgsbolig jeg. Antakelig er det bedre enn å bo hjemme, for etter som jeg forstår så er det ikke alltid så lett mellom deg og foreldrene dine. Flaut er det heller ikke, det må du ikke tro! Og det er MYE bedre enn å måtte bo i en leilighet for deg selv der du ikke tør å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 19. august 2006 Forfatter #140 Del Skrevet 19. august 2006 Også spør foreldrene mine om hvorfor jeg skal tørre å bo i en omsorgsbolig når jeg ikke tør å bo i leiligheten min? Men jeg vet ikke jeg. Jeg føler meg så forvirra og forstyrra av det hele. Jeg er redd. I den omsorgsboligen så er det personale der litt om dagen,, men ikke om natta dessverre. Selv om det er fordi om natta så er jeg mest redd. Synd det ikke er personale der om natta, men de hadde ikke det. Jeg er redd det skal være innbrudd, og om det skal være noen under senga mi, inni skapet mitt eller bryter seg inn mens jeg sover. Jeg er redd for alt jeg. unnskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå