Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,


reddelinnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Jeg får så vondt når jeg leser hvordan du har det! Finnes det noen støttegruppe for folk med angst som du kunne tatt kontakt med. Alltid kjekt å snakke med andre som er i samme situasjon som en selv og som virkelig vet hvordan man har det.

Sender deg en stor klem og håper du har det litt bedre.

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for svar charmina.

Jeg vet ikke om det finnes noen grupper men jeg hadde ikke turt uansett. jeg er så redd for sånne grupper jeg. men tusen takk for forslaget charmina :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg redd som vanlig. I dag har jeg bare sittet inne som vanlig og kjedet meg. Også gruer jeg meg sånn til i morra fordi da skal jeg til hun psykologen, også skal hun psykologen være med til legen fordi jeg ikke tør å gå til legen alene. flaut. Også skal jeg kanskje slutte på de medisinene jeg går på nå fordi jeg har ikke merket noe på dem. Men jeg er ikke sikker på om jeg skal slutte på de heller. Siden jeg ikke merker noe på cipralexen som jeg tar. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har gitt opp alt. Gitt opp håpet. I dag så sa jeg det til mamma og da ble hun lei seg. Og sa at jeg gjorde henne vondt fordi jeg er sånn gal som jeg er, Og at jjeg må ta meg sammen. Men jeg klarer ikke å ta meg sammen fordi da hadde jeg selvfølgelig gjort det. Også blir jeg lei meg når mamma sier at jeg gjør henne vondt. Men det er ikke meningen å gjøre mamma noe vondt. Stakkars henne. Jeg er glad i mammaen og pappaen min jeg.

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos legen jeg da. skummelt det. psykologen min var med meg. Jeg var livredd og satt der skjelvende. også måtte jeg sitte litt på venteroommet og det var skremmende det. uff. skumle greier det da. uff. Også skal jeg begynne på noe nye medisiner. hmm. det blir spennende å se om de virker på meg. Jeg har prøvd så mange andre antideppressiva og ingen virker på meg. jeg merker ikke noe. men jeg må vell håpe de nye gjør det. Vi får se. Uff. Flaut det da. :flau: Også har jeg vært på apoteket og hentet medisiner også var det så mange mennesker der, og det var kjempeskummelt å skremmende å være der. uff. Men jeg måtte jo hente medisinene. Også hadde de ikke en type medisin så da må jeg tilbake i morra. kjedelig. også jeg som er så redd for apotek og sånn. redd for alt jeg. uff. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little me

Ikke fokuser på at det er skremmende, flytt fokuset over på hvor utrolig flink du er som faktisk klarer det!!!! :klappe:

Jeg synes du er råflink som tvinger deg gjennom angsten og utfører gjøremål du synes er vanskelig!! :klem:

Synes du skal skrive et innlegg her hvor du skriver opp de tingene du er flink til\positive sider ved deg selv, eks. jeg ser du er flink til å ta i mot hjelp, du tvinger deg gjennom mange angstfylte situasjoner, du er reflektert osv. :)

Ett eneste innlegg hvor du ikke vektlegger det du er redd for eller noe av det DU selv synes er negativt ved deg selv. :)

Veit du kan klare det og jeg!!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest #Spidergirl#
jeg er ikke flink til noe.  :tristbla:

Dette tror eg Reddelina kan

- Skrive levende dagbok :klappe:

- Mot til å ville komme ut av angsten

- være snill og go

denne kreves bearbeiding av Reddlina sjølv!!!!

Go on girl!!!!! WE BELIVE IN YOU GIRL :klem:;):hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Linnea :)

Rakk ikke å skrive i den andre dagboken din, for da jeg hadde lest nesten hele så var den stengt.

Kjempefint at du har startet en ny dagbok. Jeg tror du trenger å skrive ned om følelser og hvordan du har det.

Som du ser av innleggene i dagboken din så har du mange venner her på KG. Vi er mange som bryr oss om deg.

Ser at noen har foreslått støttekontakt for deg. Har du noen gang hatt støttekontakt?

Da vil du ha en person som du forholder deg til. En du kan stole på, og som hjelper deg i de situasjonene som er vanskelig for deg å takle.

Vil også gi deg en :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Hei linnea!

Jeg stikker bare en kjapp tur innom for å ønske deg god sommer, og gi deg en diger klem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Du har masse ressurser, det komemr det helt tydelig fram her i dagboka di. Selv om du har en vanskelig tilværelse så synes det at du er en skikkelig fighter!! :klem:

Du har så mye å være stolt over hos deg selv så kan du ikke skrive ned en eneste ting du synes du gjør bra?? En bitteliten ting?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg blitt syk :overrasket: Jeg har vondt i halsen og hoster masse, og nesa er tett og jeg føler meg dritt :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei linnea!

Har lest litt i dagboken din og jeg synes du er utrolig flink til å uttrykke deg selv og du ordlegger deg og beskriver livet og angsten din på en sånn måte at jeg at jeg kan kjenne på kroppen hvordan du har det. Jeg tror du har et talent for skriving. Har du prøvd å skrive noveller eller essay noen gang? :)

Håper halsen din blir bedre snart da... God bedring!

:klem: fra animelona

Endret av animelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jeg lei meg som vanlig. Det er jeg alltid. Trist og lei meg. :forvirra: Jeg er så lei meg fordi jeg ikke klarer å være noe glad. Jeg synes det ikke er noe morro å være på stranda. Det skal være gøy. Men jeg synes ikke det er noe gøy i det hele tatt. Det skal være morro å gå i butikken, gå på cafe og å spise is, men jeg synes ikke det er noe morro. Det skal være hyggelig å gå på kino, men jeg synes det bare er kjedelig dritt. Det skal være hyggelig å grille, men jeg synes det er kjedelig møkk. Jeg klarer ikke å være glad. Det å lese en bok eller lese i avisen skal også være hyggelig. Men jeg klarer ikke å se noe hyggelig med det. Også skal det være hyggelig, men jeg får ikke til å hygge meg eller kose meg med noe. Hvorfor får ikke jeg til å se å hygge meg jeg også? Som andre klarer? :forvirra::forvirra::forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lei meg som vanlig. Det er jeg alltid. Trist og lei meg.  :forvirra: Jeg er så lei meg fordi jeg ikke klarer å være noe glad. Jeg synes det ikke er noe morro å være på stranda. Det skal være gøy. Men jeg synes ikke det er noe gøy i det hele tatt. Det skal være morro å gå i butikken, gå på cafe og å spise is, men jeg synes ikke det er noe morro. Det skal være hyggelig å gå på kino, men jeg synes det bare er kjedelig dritt. Det skal være hyggelig å grille, men jeg synes det er kjedelig møkk. Jeg klarer ikke å være glad. Det å lese en bok eller lese i avisen skal også være hyggelig. Men jeg klarer ikke å se noe hyggelig med det. Også skal det være hyggelig, men jeg får ikke til å hygge meg eller kose meg med noe. Hvorfor får ikke jeg til å se å hygge meg jeg også? Som andre klarer?  :forvirra:  :forvirra:  :forvirra:

Jeg tror jeg vet hvordan det er... :klem: Det er utrolig ekkelt å gjøre ting som liksom skal være moro når man ikke føle noe glede ved å gjøre det. Blir enda mer deppa og føler seg helt uttafor. Når alle sier "men DET må du vel bli glad av" og kommer med alle slags vellmenende råd, men man fremdeles ikke føler seg noe bedre, så er det jo bare enda et nederlag. Husker jeg tenkte om det var noe som helst i hele verden som kunne gjøre meg glad, og jeg kom kke på noen ting. Eneste som ga meg en slags form for glede var å titte på soloppgangen og stjernene. Ga meg en følelse av at det kanskje er noe mer liksom. Noe "der ute". Fikk et slags håp.

Har du prøvd healing? Det har hjulpet meg en del... Verdt et forsøk kanskje... ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet noe om hvordan du har det, og det er slitsomt. Men selv om du er redd, så våger du jo noe. Du dro til psykologen, og du var hos legen selv om du måtte ha med deg noen. Du var også på apoteket og hentet medisinene dine. Og dette gjør du selv om du er redd. Det er modig, det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...