Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,


reddelinnea

Anbefalte innlegg

Gjest Anneli

Hei tøffe linnea!

Det høres ut som du har det ganske leit og slitsomt, men jeg synes du er tøff som prøver å gjøre noe med det. Du er veldig flink til å skrive. Jeg har lite kjennskap til angst, men når jeg leser det du skriver klarer jeg å forstå litt av det du sliter med. Ønsker deg alt det beste! :klem:

God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syntes du skal dra på den ferien jeg.. komme deg litt bort.. kanskje det hjelper deg litt også.....

også syntes jeg du skal skrive opp en liste over 10 positive ting med livet, og 10 negative ting med livet... og fyll ut alle pungtene.. det vil nok hjelpe deg...

og ikke fokuser på alt det negative.. det vil ikke hjelpe deg noen vei.

Om du virkelig vil ut av dette, må du prøve hardt.. blir du sliten, setter du deg ned å slapper av, og prøver på nytt....

håper du tar deg en tur til syden.. du vil trenge det, og du vil angre etterpå at du ikke dro! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Nå er jeg sliten og trøtt. Det er så vondt med sommeren. Vondt alt sammen. Livet er så vondt og smertefullt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har alle behandlerne mine ferie også. Og jeg må klare meg helt alene, og det er så vanskelig å klare meg alene uten noen å prate meg. Jeg er trist jeg da. Veldig trist inne i meg. Trist hele tiden jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ingen å snakke med. Jeg har ingen venner eller noe. Bare foreldrene mine, men de er så sinna på meg og vil ikke snakke med meg. Fordi jeg bare legger på meg masse kilo. Og da blir de så sinna,. Og jeg blir bare enda mere trist og lei meg fordi de er så sinte på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår at du ikke har det særlig bra nå, med behandlere på ferie. Har de ikke en eller annen reserveløsning til det? Noen du kan kontakte hvis du har behov for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har ingen jeg kan kontakte. vondt at de er på ferie alle sammen i sommerferien. det er så vanskelig å være alene.

klem... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det så varmt ute at jeg koker lissom. Jeg har lyst til å reise på stranda å bade tror jeg da. men jeg gidder lisssom ikke å reise alene på stranda og sånn. Også er det så kjedelig å reise på stranda også, men jeg føler lissom at jeg må på stranda når det er så varmt ute. Men angsten hindrer meg i å dra, også gidder jeg ikke å dra heller. er lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...