Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,


reddelinnea

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Kjempelenge siden. Unnskyld meg. Jeg ble bare så lei meg da hele dagboka mi ble sletta jeg da. Også har jeg ikke turt å komme hit før nå. Selv om det er fire måneder siden dagboka mi ble sletta eller stengt. Jeg har bare ikke turt å komme hit jeg. Er redd for å komme tilbake hit. Også er jeg redd dette også skal bli stengt denne også. Jeg er redd for alt jeg da. Redd konstant for alt mulig lissom. Alt er skummelt og skremmende. Uff. Dagene er bare like vanskelige som alle dager. Bare masse angst også er jeg så depremert og lei meg hele tiden. Trist inne i meg konstant. Sånn indre smerte og indre uro lissom. Ekkelt det. Men jeg er vant med det. Vant å ha det vondt. Jeg fortjener å ha det vondt jeg. Siden jeg alltid har hatt det vondt i hele livet. Hmm. Unnskyld meg. Jeg er dum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei. Jeg vet ikke hvem du er, men ser at du har det vondt.

Opp med haka. Trekk pusten helt inn og pust langsomt helt ut. Gjør det et par ganger. Si til deg selv: Jeg er sterk, jeg klarer meg fint. Jeg har opplevd verre før, og overlevd.

Funker det ikke. Gjenta det mange ganger.

Go girl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Aloha

Hei på deg!

Velkommen tilbake! Hyggelig å se deg her igjen. Jeg har tenkt på deg flere ganger, lurt på hvordan du har det. Håper du får en fin helg.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Queenblue

Velkommen tilbake Linnea, du ser det er mange som har tenkt på deg..

Håper du får en finfin søndag.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er deppa og trist. Uff. Nå spiser jeg opp neglene mine. Uff. Jeg biter de så langt ned fordi jeg er så nervøs. Og spiser på neglene hele tiden. Uff. Og jeg har nesten ikke mere negler igjen fordi jeg biter de opp alle sammen. Uff. Flaut det da. I dag er det påskeaften og jeg kjeder meg. Jeg har spist masse mat i dag også. Og nå ser jeg ut som en ball med stor rumpe og stor mage som tyter ut. Uff. Jeg er bare depremert. Lei og trist. :tristbla::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom igjen kvinne. Det går ikke ann å sitte der og synes synd på deg selv. Jeg er sikker på at du har masse kvaliteter. Er du ikke fornøyd med kroppen din så ikke la den fortsette å forfalle. Det blir ikke bedre av den grunn. Ikke bare prøv å snu trenden. Gjør det. Å prøve er ikke godt nok, gå inn for å gjøre noe med det du ikke er fornøyd med. Jeg mener ikke at du skal ta helt av, men ta et steg om gangen. Ikke prøv å løpe deg en tur hvis du ikke er i form, gå deg heller en tur. Se at solen skinner og at livet faktisk har mye bra å by på.

Klarer du ikke å få det til selv, så allier deg med noen andre som kan pushe deg frem. Du kan klare det hvis du vil. Det vil bli tøft. Du er en tøff kvinne. Se på deg selv. Ser du ikke noe vakkert et sted der inne som du vil bygge på. Jeg tror det er det. Du klarer det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...