Gå til innhold

Dagen i dag er en grusom dag,

reddelinnea

Anbefalte innlegg

Gjest gjest 0

Du kan trøste deg med at det er mange mange mange mennesker som har det akkurat som deg, og som ikke er på stranda og griller og ler med andre mennesker.

Uansett hvor fælt du har det, skal du vite at det alltid finnes noen i verden som har det mye værre enn deg! Prøv å se på hva som kunne vært værre, da kan det hende du klarer å sette pris på det som er bra

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg sovet lenge i dag også. Sove bort livet. også sto jeg opp og spiste masse mat igjen. og jeg som prøver å slanke meg fordi jeg har lagt på meg 25 kilo på et år ,og det er veldig mye. jeg prøver å la være å spise så mye mat men jeg får ikke til. maten er en stor trøst lissom. Også er jeg så lei meg og da trøster jeg med maten spesielt sjokolade trøst. nam nam. også er det så godt. Og etter jeg hadde spist så gikk jeg inn på nettet og har sittet her i mange timer nå. Bare for å bruke opp tida. Bruke opp livet. uff. Fælt at livet skal være sånn. Men jeg føler at for hver dag som går jo mere bruker jeg opp livet mitt. uff. Hmm. Også er jeg så sliten hele tiden. sliten i kroppen. Etterpå så tenkte jeg at jeg skulle presse meg til å gå en liten tur på ti minutter hvis jeg orker. Jeg må bare presse meg litt ut også. Jeg sitter bare inne og kjeder meg hele tiden. hmm... I går så var jeg på butikken. uff. skummelt det. jeg var så redd for å være der også. Jeg løp rundt som den forskremte tullingen jo. flaut det da. men jeg var så redd for alle menneskene. Men jeg må bare presse og tvinge meg. Jeg er lei meg fordi livet skal være så tungt lissom. men jeg er vant med det. Det har vært sånn i så mange år så da kan det like godt være vondt. hmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Men hva med å ta et brevkurs eller nettstudium? Da har du iallefall noe å drive med og så slipper du å føle at du kaster bort livet ditt. Det er ikke sikkert det er supermorro det heller, men hvis du velger en utdanning du interesserer deg for kan det hende dagene blir litt fortere og fokuset ditt forsvinner fra din egen elendighet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Camelia

Jeg synes du skulle få deg en støttekontakt. Som har evnen til å nå inn til deg, som kan ta deg med ut og hjelpe deg med det sosiale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Little me

Første gangen jeg er inne og hilser på, men må gi deg en stor :klem: !!!

Endret av Little me
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sommer og sol og ferie, dessverre. Jeg hater alt som er med ferie, og sommer og sol å gjøre. Vil helst bare ligge under dyna. Og gjemme meg bort der. Uff. Nå har mamma og pappa veldig lyst til å reise på ferie, også ville de ta meg med. Men jeg tør ikke. De har bestilt en tur til syden og jeg tør ikke å være med. Jeg er så redd, og har så mye angst. Hva skal jeg gjøre? Hva gjør dere? Foreldrene mine vil så gjerne ha meg med fordi de er sinna på meg fordi jeg bare sitter inne. Men det blir jo altfor tøft å reise til syden for meg som bare blir livredd og full av angst bare jeg skal hente posten? Foreldrene mine vet dette, men jeg har så mye angst at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Det blir altfor tøft for meg å være med til syden. Og jeg tør ikke. Men hvordan skal jeg få sagt dette til foreldrene mine? Jeg føler meg så slem som ikke tør. Og de sier at jeg bare skal ta meg sammen og å være med. Men jeg klarer ikke å "ta meg sammen". Jeg tør ikke å reise fordi jeg har så mye angst. Hva skal jeg gjøre? Jeg orker ikke mere angst? Hva hadde dere gjort? Jeg føler det er altfor vanskelig for meg å reise til syden når jeg har så mye angst. Men foreldrene mine vil til syden og ha meg med. De sier at jeg er nødt til å være med og at jeg bare kan "ta meg sammen" og komme meg ut. Og at det ikke er skummelt og farlig. Men jeg synes det er kjempeskummelt og farlig å reise. Jeg vet ikke hva jeg er redd for, men angsten er så stor og sterk. Hva skal jeg gjøre? Jeg takler bare ikke å være med. Jeg er altfor syk til å reise.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita

Hei Reddelinnea, som jeg har lest i tidligere innlegg om at alle andre var ute i finværet og på stranda og koste seg, så tror jeg det beste for deg er at du får bli med på den turen. Jeg syns du er kjempeheldig som får sydentur, da kanskje du kan føle deg litt friere og kan kose deg i sola og sjøen og slappe litt av. :) Jeg vet litt om hvordan det er å ha angst, og det kan være kjempevanskelig, men jeg syns du skal ta den sydenturen for det tror jeg ikke du vil angre på. Det vil gjøre deg godt å komme seg litt vekk og oppleve noe annet enn bare det her hjemme. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest 0

Det virker iallefall ikke som om dine foreldre vet hvor ille du har det! Har du fått en lege til å forklare litt for dem? Det er veldig vanskelig for oss som ikke har slike problemer å sette seg inn i det. Har man angst så er det faktisk ikke bare å ta seg sammen og bli med! Hvorfor kan ikke folk skjønne at det er vanskelig? Mange får jo angsanfall bare de er utenfor døren sin! Du kan iallefall ikke forvente at foreldrene dine skal forstå hvis du ikke lar dem får vite om situasjonen din.

Ha en god natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legen og psykologen har hatt flere møter med foreldrene mine for å forklare de om hvordan jeg har det og sånn. Jeg synes det er veldig flaut at de har hatt det. Men de måtte det sa dem. Så jeg hadde ikke noe valg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg bare sovet masse under dyna. gjemme meg bort der. Jeg var så sliten etter i går da jeg var hos psykologen. Jeg gruer meg sånn og har så mye angst for å gå til psykologen så jeg spenner og blir så sliten av det. også spenner jeg alle musklene. også får jeg veldig vondt i hodet. Nå har jeg hatt vondt i hodet fem dager etterhverandre. Det er så ekkelt og vondt å ha vondt så lenge. Uff. Også er jeg sliten så jeg sovna på senga litt. Uff. og da får jeg ikke sove til natten heller. Men det får jeg ikke uansett om jeg sover på dagen eller ikke. Jeg synes det er så vanskelig å sovne inn. Jeg tar noen sovepiller men jeg får ikke sove så mye mere av dem heller. Men jeg bare tar de jeg da. synes det er vanskelig å si om de virker eller ikke virker. Hmm. Og nå er jeg blakk som vanlig. Jeg bruker alt for mye penger også handler jeg for mye klær. Jeg føler meg stygg i alt også kjøper jeg noe nytt, også føler jeg meg stygg også bruker jeg ikke klærne. Så jeg har masse klær som jeg ikke har brukt hengende i skapet med prislappen på. Uff. Og blakk er jeg også. Veldig blakk. Jeg har masse minus på kontoen jeg da. Uff. Men jeg er så fattig også. I de siste dagene så har det vært stygt vær ute. Jeg liker stygt vær ute best jeg da. Da kan jeg gjemme meg mere inne og bort. Også føler jeg meg så trist lei og ulykkelig og vil bare ligge under dyna så da kan det like godt regne masse. Også i grått og trist vær sånn føler jeg det inne i meg også. Jeg er grå og trist akkurat som ute. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Legen og psykologen har hatt flere møter med foreldrene mine for å forklare de om hvordan jeg har det og sånn. Jeg synes det er veldig flaut at de har hatt det. Men de måtte det sa dem. Så jeg hadde ikke noe valg.  :sjenert:

Jeg tror det er veldig bra at de vet mest mulig, så de kanskje kan forstå deg og prøve å hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...