Gjest Hippopotamus Skrevet 16. april 2006 #21 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg så ikke at du var kommet tilbake før nå, jeg. Litt treig i oppfattelsen Velkommen tilbake, Linnea! Jeg har tenkt på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 16. april 2006 #22 Del Skrevet 16. april 2006 hei på deg Maten var iallefall god? Du klarer deg det veit eg. Går du på skole Reddelina? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 16. april 2006 #23 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Bud 1: slutte å unnskylde seg (én ting er hva du tenker, men prøv å ikke skrive det hele tiden) Bud 2: slutte å kalle seg selv dum (selv om du faktisk føler deg dum - prøv å i det minste ikke skrive det, det virker som om du prøver å overbevise deg selv om at du er det) Bud 3: finne minst 10 ting å glede seg over hver dag og skrive dem ned, selv om du føler for å heller skrive ned 50 vanskelige ting Skjønner at du har det vanskelig, men jeg tror ikke du gjør deg selv noen tjeneste - tvert i mot! - når du skriver som du gjør. Du gnir det inn og sier UFF fem ganger i ett innlegg, unnskylder deg og kaller deg selv dum. I stedet for burde du prøve å lage en dagbok hvor du forsøker å sette fokus på noe positivt, ett eller annet, om det så er at genseren du har på deg i dag har en fin farge! Synes jeg. Jeg er sikker på at du finner noe som er greit, selv om livet og tilværelsen virker svart. Prøv å skrive om det i stedet, og gå inn en avtale om deg selv at ordene uff og dum og unnskyld ikke skal forekomme i dagboken din. Endret 16. april 2006 av Camelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 16. april 2006 #24 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Jeg mener ikke å være slem mot deg! Endret 16. april 2006 av Camelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 16. april 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 16. april 2006 I dag har jeg bare sovet masse. Også har jeg sett på istid på TV3. Akkurat nå. Også begynte jeg å gråte flere ganger i filmen. Flaut det da. Uff. Også er det bare en tegnefilm. Men jeg er så sårbar og gråter når jeg ser på sånne filmer jeg da. Hmm. Merkelig det egentlig. Men jeg er overfølsom jeg. Og redd for alt sammen. Livredd konstant. Slitsomt å være så redd. Og dagene er like vonde som alle de andre dagene. Og jeg må presse meg gjennom dagene også. Vondt det. Vondt å presse meg så mye. Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 16. april 2006 Forfatter #26 Del Skrevet 16. april 2006 Nå har jeg vondt i magen jeg da. Mageknip lissom. Ekkelt med mageknip. Vondt at det skal være så vondt. Men jeg spenner og strammer alle musklene. Til og med de musklene inne i magen min. Sånne spenninger lissom. Jeg klarer ikke å slappe av. Klarer ikke når jeg er så redd som jeg er. Jeg er alltid på vakt lissom. Klarer aldri å være i ro og å slappe av. Vanskelig å puste. Jeg prøver å trekke pusten dypt men det gjør så vondt i ribbbeina og i ryggen å sukke tungt. Vondt tvers gjennom lissom. Unnskyld. Ekkelt å ha det sånn stramt og så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Mari Skrevet 16. april 2006 #27 Del Skrevet 16. april 2006 Velkommen tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 16. april 2006 Forfatter #28 Del Skrevet 16. april 2006 Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Camelia Skrevet 16. april 2006 #29 Del Skrevet 16. april 2006 Jeg prøver å trekke pusten dypt men det gjør så vondt i ribbbeina og i ryggen å sukke tungt. Vondt tvers gjennom lissom. Unnskyld. Ekkelt å ha det sånn stramt og så vondt. ← Hvorfor sier du unnskyld for dette? :klø: Hvorfor er det flaut å grine av Istid? :klø: Jeg grein av Ole Brumm og Heffalumpen... Skriver du dagbok for å bearbeide angsten og redselen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. april 2006 #30 Del Skrevet 16. april 2006 Hei linnea! Har du vært inne på: www.stillheten.net før? det er et forum om angst og sånn... Der kan du møte likesinnede, kanskje det hjelper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 16. april 2006 #31 Del Skrevet 16. april 2006 Du skal vite at det ikke bare er du som føler deg som en stor klump! Det gjør jeg også, men jeg har akseptert det, og skal begynne å jobbe med det så fort påsken er over. Og du, jeg hadde kjempelyst til å gråte av istid jeg og, for det er mange triste scener! Jeg var på kino og så Min bror bjørnen med sambo en gang. Vi gikk tidlig på ettermiddagen og det var bare oss og masse unger og foreldrene deres. Og har du sett den filmen vet du at den er litt trist, og det var ganske så pinlig å vøre eneste person i hele salen som satt og gråt Men det skal man ikke bry seg noe om!! Det er lov å være litt ekstra følsom. Ha en god natt Linnea! Jeg håper morgendagen blir bittelitt bedre enn dagen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 17. april 2006 #32 Del Skrevet 17. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. april 2006 #33 Del Skrevet 17. april 2006 Velkommen tilbake til oss Linnea! Det har vært så tomt uten deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 18. april 2006 Forfatter #34 Del Skrevet 18. april 2006 Tusen takk for alle svar. Jeg vet ikke hvorfor jeg synes det er flaut å gråte av istid jeg. Men jeg fikk noen tårer ut lissom. Flaut. Jeg har også sett min bror bjørnen. Gråt av den også jeg. Jeg er også inne på www.stillheten.net. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 18. april 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 18. april 2006 I dag har jeg vært hos behandleren jeg da. Hmm. Også klarte jeg lissom ikke å snakke lissom. Vanskelig å få ut følelser lissom. Tankene sitter inne i meg. Vanskelig å få snakke om det som er vanskelig og tungt og å få det ut. Jeg er bare så lei av livet. Lei av alt lissom. Men jeg må bare presse meg gjennom dagene. Selv om jeg ikke har lyst. Etter jeg hadde vært hos behandleren skulle jeg til apoteket. Og det var så skummelt og skremmende. Men jeg måtte kjøpe paracet og ibux fordi jeg hadde så vondt i hodet og hadde ikke mere igjen heller. Og det var så skummelt å være på apoteket. Jeg trodde jeg skulle død der jeg stod. Fikk jo helt panikk jo. Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 18. april 2006 Forfatter #36 Del Skrevet 18. april 2006 Men jeg måtte bare kjøpe smertestillende og måtte på butikken. Også å gå gjennom sentret der apoteket ligger. Jeg føler alle ser på meg. Lurer på hva andre tenker om meg. De tenker sikkert:" Se på hun rare stygge monstret der da". og sånne tanker. Jeg tror det. Jeg føler alle ser på meg også lurer jeg på hva de mener om meg når jeg går på butikken. Og hvordan jeg oppfører meg. Og hvordan jeg går. Alt det jeg gjør ser dumt og teit ut lissom. Jeg klarer ikke å la være å tenke på hva andre tenker og mener om meg. Også fikk jeg kjøpt paracet og ibux også rødmet jeg på apoteket. Flaut. Jeg stod der og var helt skjelven i knærne og i beina. De skalv sånn innmari jo. Uff. Ekkelt det da. Ekkelt å skjelve lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 18. april 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 18. april 2006 Så nå har jeg tatt mange smertestillende fordi jeg hadde så vondt i hodet. Også blander jeg paracet og ibux fordi jeg føler det hjelper litt bedre da. Uff. Og jeg tenkte jeg skulle titte litt på sentret. Se på klær og sko. Men det var så skummelt å skremmende. Også var det så mange mennesker på sentret, selv om det egentlig ikke var så mange der. Men jeg synes det var mange. Jeg var på sentret bare i en halv time. Orket ikke mere. Det var lenge nok. Men jeg kjøpte meg ikke noe. Jeg var så redd i butikken i dag. Trodde jeg skulle besvime og hjertet dunket så fort at det nesten hoppet ut av magen min. Tror jeg lissom. Men hjertet hoppet ikke ut av meg da lissom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 18. april 2006 #38 Del Skrevet 18. april 2006 Så flink du har vært!!! Du har vært i butikken!! Jeg er kjempestolt og glad på dine vegne! Det er ikke lenge siden du ikke orket å gå ut døra en gang så dette er virkelig flott!! Gi deg selv et skikkelig klapp på skulderen! Og du, det er nok ingen som tenker noe spesielt når de ser deg. Det er bare du som er altfor kritisk til deg selv. Ha en god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 18. april 2006 #39 Del Skrevet 18. april 2006 Hei hei.. Velkommen tilbake!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 21. april 2006 #40 Del Skrevet 21. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå