Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg mener Nora burde ha vunnet. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eskil var flink. Men Birgitte var klart best! Mistenker at det er kun unge som vinner The voice. Å at Birgitte ikke kom videre pga alderen hennes.

Det er rett og slett aldersrasisme!

• Liker 3
Skrevet
mammalie skrev (På 22.5.2026 den 22.25):

Ja, dette var tull... gidder ikke se finalen. 

Vi har Birgitte som synger bedre enn noen andre i Norge, står og synger helt ville toner som om det ikke krever en eneste kalori, og så går hun ikke videre..? Som Jarle sa; hun ER The Voice!! Helt latterlig...

Av de tre som gikk videre, så var det kanskje fortjent for André. Nora sang utrolig falskt, og Eskil synger helt greit, men ikke i forhold til flere av de andre!! 

Problemet med litt godt voksne sangere er vel at de blir mer coverartister som synger allerede kjente låter, fremfor at plateskrivere vil jobbe med dem for å bygge opp en ny artistprofil med unike låter. Jeg vet ikke, men jeg ser for meg at har du passert 40 og du kun har vært coverlåtartist og kun synger på den lokale puben og i begravelser, skal det litt mer til å bli stjerne, selv om man synger bra. Man er beklageligvis litt seint ute. Tror jeg.

• Liker 2
Skrevet
Bose skrev (2 timer siden):

Eskil var flink. Men Birgitte var klart best! Mistenker at det er kun unge som vinner The voice. Å at Birgitte ikke kom videre pga alderen hennes.

Nå vet ikke jeg hvor du legger lista i rangeringen av " ung og gammel". Inger Lise Hope som vant The Voice i 2024 var da midt i trettiårene, ikke mye yngre enn Birgitte som muligens har rundet førti. Så å slå fast at det her er snakk om " aldersrasisme" er noe spesielt.

Som tidligere nevnt i denne tråden, hvem man synes er beste artist er subjektivt. Så nei, Birgitte var ikke klart best. Hun var klart best for deg.

• Liker 2
Skrevet
Bose skrev (5 timer siden):

Hadde hun verdt best hadde hun vunnet. Så enkelt er det. 

Skrevet
Sen ve ben skrev (På 31.5.2026 den 19.50):

Hadde hun verdt best hadde hun vunnet. Så enkelt er det. 

Dommerne fikk hun jo med blant toppen, men det var seerne som stemte fram vinneren.

De ser ikke kun på sangkvaliteter, men hele pakka. Utstråling, utseende og hvordan de fremstår forøvrig. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...