mammamia1 Skrevet lørdag kl. 12:20 #62 Skrevet lørdag kl. 12:20 liverbird skrev (13 timer siden): Jeg syntes det var synd at ikke Thea gikk videre. Hun sang utrolig surt gjennom hele låten, helt rett at hun er ute! 2
Granneman82 Skrevet lørdag kl. 15:24 #63 Skrevet lørdag kl. 15:24 mammamia1 skrev (3 timer siden): Hun sang utrolig surt gjennom hele låten, helt rett at hun er ute! Bomma på sangvalg, helt feil sang til ho, men sånn er livet gett 🫠 1
lalaB Skrevet lørdag kl. 23:13 #64 Skrevet lørdag kl. 23:13 Sen ve ben skrev (17 timer siden): Hvorfor er det ikke teksta? Fordi det er live-sending? 1
Sen ve ben Skrevet søndag kl. 05:36 #65 Skrevet søndag kl. 05:36 mammamia1 skrev (17 timer siden): Hun sang utrolig surt gjennom hele låten, helt rett at hun er ute! Enig! Det skarr i ørene mine faktisk, hun valgte feil sang rett og slett. 1 2
Granneman82 Skrevet søndag kl. 05:43 #66 Skrevet søndag kl. 05:43 lalaB skrev (6 timer siden): Fordi det er live-sending? Det er live-teksting ihvertfall når man ser via tv2play 😊 Dårlig teksting er det jo, men bedre enn ingenting 😊😊
Sen ve ben Skrevet søndag kl. 05:46 #67 Skrevet søndag kl. 05:46 (endret) Granneman82 skrev (3 minutter siden): Det er live-teksting ihvertfall når man ser via tv2play 😊 Dårlig teksting er det jo, men bedre enn ingenting 😊😊 Takk for tips. Jeg vet ikke men det var et eller annet på fredag som ikke føltes på samme måte som ellers, det virket veldig kaldt og upersonlig den live sendinga, det var altfor stille og det føltes skikkelig rart å følge med på. Vanskelig å sette ord på men følte noen andre dette også? Eller er jeg bare rar 😜 Endret søndag kl. 05:47 av Sen ve ben 1 1
Granneman82 Skrevet søndag kl. 05:46 #68 Skrevet søndag kl. 05:46 Sen ve ben skrev (Akkurat nå): Takk for tips. Jeg vet ikke men det var et eller annet på fredag som ikke føres på samme måte som ellers, det virket veldig kaldt og upersonlig den live sendinga, det var altfor stille og det føltes skikkelig rart å følge med på. Vanskelig å sette ord på men følte noen andre dette også? Eller er jeg bare rar 😜 Du er inne på noe der ja🤔 1
mammalie Skrevet søndag kl. 11:33 #69 Skrevet søndag kl. 11:33 Jeg var på live-sendingen på fredag, 9g det var helt magisk!! Thea sang absolutt ikke surt i studio, det var faktisk utrolig tøft. Maia og Sara sang veldig surt live, Mikael og Magnus var helt umulig å forstå hva de sa. Nora sang veldig kjedelig, det var liksom ikke et høydepunkt, og Trym var dekket av et hvitt teppe, og sang helt ok. Min favoritt den kvelden var André, selv om vi var en gjeng som var der for å støtte en annen deltaker. Han var amazing i studio! Jeg har ikke sett tv-sendingen ennå, men "kaldt og upersonlig" ville jeg absolutt ikke kalt det. Vi er 3 venner som skal nå på fredag også, men da kjenner vi ikke noen. Heier på Birgitte!
Granneman82 Skrevet søndag kl. 12:38 #70 Skrevet søndag kl. 12:38 mammalie skrev (1 time siden): Jeg var på live-sendingen på fredag, 9g det var helt magisk!! Thea sang absolutt ikke surt i studio, det var faktisk utrolig tøft. Maia og Sara sang veldig surt live, Mikael og Magnus var helt umulig å forstå hva de sa. Nora sang veldig kjedelig, det var liksom ikke et høydepunkt, og Trym var dekket av et hvitt teppe, og sang helt ok. Min favoritt den kvelden var André, selv om vi var en gjeng som var der for å støtte en annen deltaker. Han var amazing i studio! Jeg har ikke sett tv-sendingen ennå, men "kaldt og upersonlig" ville jeg absolutt ikke kalt det. Vi er 3 venner som skal nå på fredag også, men da kjenner vi ikke noen. Heier på Birgitte! Godt å høre at det ikke var så ille som det fremstod på tv❤️
miagunda Skrevet søndag kl. 12:47 #71 Skrevet søndag kl. 12:47 (endret) For første år så har jeg ingen favoritter i år. Synes det har vært lavt og gjennomsnittlig. De fleste jentene høres like ut. Trym imponerte meg med Mad World, da hadde jeg gåsehud over hele kroppen, nesten som det skulle vært AI? Håper ikke det, så heier på han. Hvorfor er det så mye juks med lyden når det er knockout feks? Før vi hører de live? Da blir det ikke så bra. Surt sånn som med Thea. Synd jeg likte Thea. For hater sakte kjedelig sanger. Jeg vil ha rock og fest. Men hun nådde så klart ikke opp uansett 😔 Endret søndag kl. 12:48 av miagunda 1
Tordensky Skrevet søndag kl. 16:34 #72 Skrevet søndag kl. 16:34 miagunda skrev (3 timer siden): For første år så har jeg ingen favoritter i år. Synes det har vært lavt og gjennomsnittlig. De fleste jentene høres like ut. Trym imponerte meg med Mad World, da hadde jeg gåsehud over hele kroppen, nesten som det skulle vært AI? Håper ikke det, så heier på han. Hvorfor er det så mye juks med lyden når det er knockout feks? Før vi hører de live? Da blir det ikke så bra. Surt sånn som med Thea. Synd jeg likte Thea. For hater sakte kjedelig sanger. Jeg vil ha rock og fest. Men hun nådde så klart ikke opp uansett 😔 Ja jeg reagerte også på det. Jeg har oppriktig trodd at de er så god til å synge som de fremstår i knockout, men det var jo nye surt i live! 1
mammamia1 Skrevet søndag kl. 17:41 #73 Skrevet søndag kl. 17:41 (endret) Granneman82 skrev (5 timer siden): Godt å høre at det ikke var så ille som det fremstod på tv❤️ Det er rett og slett ikke mulig at det er forskjell, men det er stor forskjell på ørene som hører, det er tydelig. Noen er vesentlig mer musikalske enn andre, og har et mye mer sensitivt gehør, for meg personlig var det så surt at det var fristende å holde seg for ørene! Endret søndag kl. 17:42 av mammamia1 2
Granneman82 Skrevet søndag kl. 18:20 #74 Skrevet søndag kl. 18:20 mammamia1 skrev (38 minutter siden): Det er rett og slett ikke mulig at det er forskjell, men det er stor forskjell på ørene som hører, det er tydelig. Noen er vesentlig mer musikalske enn andre, og har et mye mer sensitivt gehør, for meg personlig var det så surt at det var fristende å holde seg for ørene! Du sier noe...... Jeg syntes nemlig også at det var surt... 2
msnerland Skrevet søndag kl. 21:42 #75 Skrevet søndag kl. 21:42 ▶️Se hele videoen nå! https://vm.tiktok.com/ZNRsVwAx4/ Så har vi slike som hun her, da, som bare synger den sittende i sofaen, liksom.😆😆 Spent på hva hun skal synge på fredag. Jeg synes også at Thea sang ørlite grann surt her og der, men ikke så ille som det virker dere synes. Jeg synes kanskje dere overdriver litt. Det kan forresten være stor forskjell på lytteopplevelsen fra studio til stue. Uten at jeg skal gå inn på det, men jeg er studiomusiker og lydmann. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå