Vera Skrevet 28. mars #41 Skrevet 28. mars Hanne67 skrev (1 time siden): Under blinds så hører de bare stemmen og ser ikke fremføringen. Stemmemessig så var han på høyde, men ikke det øvrige. Om de ser på hele pakken - bør de også se hvem publikumsfavorittene er.. Noen kan bare synge - uten alt av dikkedarier og 7000 timer sangpedagog. De trente høres ofte lite personlige ut..det blir for teknisk rett og slett, uten noen form for innlevelse i hva de egentlig synger. Edvard hørtes ekte ut..jeg bryr meg ikke om sceneshow..jeg bryr meg om stemmen og hva stemmer gjør med meg når jeg lytter. 2 1
Babyface Skrevet 28. mars #42 Skrevet 28. mars Jeg kan ikke forstå at harrytass-cowboyen er en bedre pakke enn duellanten. 3 2
Hanne67 Skrevet 28. mars #43 Skrevet 28. mars Vera skrev (1 time siden): Om de ser på hele pakken - bør de også se hvem publikumsfavorittene er.. Noen kan bare synge - uten alt av dikkedarier og 7000 timer sangpedagog. De trente høres ofte lite personlige ut..det blir for teknisk rett og slett, uten noen form for innlevelse i hva de egentlig synger. Edvard hørtes ekte ut..jeg bryr meg ikke om sceneshow..jeg bryr meg om stemmen og hva stemmer gjør med meg når jeg lytter. Babyface skrev (1 time siden): Jeg kan ikke forstå at harrytass-cowboyen er en bedre pakke enn duellanten. Beklager, men jeg synes ikke det var mye innlevelse og kontakt med publikum i Edvard sin fremføring. Han hadde knapt nok kontakt med han han sang mot. Hos de andre duell-parene var det mye bedre, og det løftet opplevelsen synes jeg. 1
Babyface Skrevet 28. mars #44 Skrevet 28. mars Hanne67 skrev (1 minutt siden): Beklager, men jeg synes ikke det var mye innlevelse og kontakt med publikum i Edvard sin fremføring. Han hadde knapt nok kontakt med han han sang mot. Hos de andre duell-parene var det mye bedre, og det løftet opplevelsen synes jeg. Men sånt kan han lære med veiledning fra mentor. Jeg likte stemmen hans best av de to. 1
mammalie Skrevet 28. mars #45 Skrevet 28. mars Babyface skrev (4 minutter siden): Men sånt kan han lære med veiledning fra mentor. Jeg likte stemmen hans best av de to. Hva slags opplegg tror du dette er? Talentskole? De ser knapt mentoren sin, vi snakker kanskje et par timer tilsammen fra første program frem til live. Det er derfor det er så mange profesjonelle og aktive musikere som blir headhuntet til programmet, for man lærer ikke scenetekke og teknikk på 1-2-3. Hvis man ikke har det, så er ikke The Voice programmet man melder seg på for å lære. En kompis kom med på team Jarle. Jarle kom på lydsjekken, sa "nei, du er så god at det er du som burde undervise meg", forlot rommet, og så ble kompisen min sendt hjem på innspillingen noen timer senere. Det er reality, ikke skole. 2
Babyface Skrevet 28. mars #46 Skrevet 28. mars mammalie skrev (1 time siden): Hva slags opplegg tror du dette er? Talentskole? De ser knapt mentoren sin, vi snakker kanskje et par timer tilsammen fra første program frem til live. Det er derfor det er så mange profesjonelle og aktive musikere som blir headhuntet til programmet, for man lærer ikke scenetekke og teknikk på 1-2-3. Hvis man ikke har det, så er ikke The Voice programmet man melder seg på for å lære. En kompis kom med på team Jarle. Jarle kom på lydsjekken, sa "nei, du er så god at det er du som burde undervise meg", forlot rommet, og så ble kompisen min sendt hjem på innspillingen noen timer senere. Det er reality, ikke skole. Jeg tror det er et opplegg hvor de skal få veiledning, siden de har mentorer. Rart med det.
mammalie Skrevet 28. mars #47 Skrevet 28. mars Babyface skrev (29 minutter siden): Jeg tror det er et opplegg hvor de skal få veiledning, siden de har mentorer. Rart med det. Vel, det får de svært lite av. Jeg jobber i kulturlivet, og har flere venner som har vært med. De som gir mest hjelp, er produsentene. Det sanglige tar en sangpedagog seg av, og det er snakk om 20 min dagen før innspilling og en rask prat rett etter lydsjekk. Mentoren er med på lydsjekk, og kun de 16 som går til live får noe særlig hjelp utover dette. En annen kompis sa kanskje en håndfull setninger til sin mentor, og den siste lydsjekken hans satt hun på telefonen i stolen sin uten en eneste kommentar. Ei venninne opplevde å få mer hjelp av sin mentor, men skjønte raskt at det var fordi mentoren hennes så at hun hadde potensiale til å vinne. Hun kom til finalen. Det er ikke snakk om noe workshop, øvelser eller hjelp. Det er reality. 2
Sen ve ben Skrevet 29. mars #48 Skrevet 29. mars (endret) Duellen med sangen «Dust in the wind» er noe av det beste jeg har hørt hittil på The voice, begge rørte meg inn i sjelen, jeg bare lukket øynene og nøt. For noen stemmer på begge og veldig, veldig flinke og jeg fatter ikke at Edvard ikke gikk videre, synd som bare det. For en fin stemme og for en like fin gutt. Dust in the wind er på repeat hos meg siden i går.😍❤️ Endret 29. mars av Sen ve ben 1
Beneath the Moon Skrevet 20 timer siden #49 Skrevet 20 timer siden Gud så mange kjedelige stemmer det er i år. 3
mammalie Skrevet 15 timer siden #50 Skrevet 15 timer siden Altså, jeg ler meg ihjel av trynet på hun Birgitte da mannen/samboer/kjæresten brølte i salen, da hun gikk videre! Haha😂 Hun er så corny morsom. Velfortjent live på både henne og Selma, de var mine favoritter i kveld.
NedOpp Skrevet 7 timer siden #51 Skrevet 7 timer siden mammalie skrev (8 timer siden): Altså, jeg ler meg ihjel av trynet på hun Birgitte da mannen/samboer/kjæresten brølte i salen, da hun gikk videre! Haha😂 Hun er så corny morsom. Velfortjent live på både henne og Selma, de var mine favoritter i kveld. Birgitte er rå! For en stemme på den dama. 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå