Gå til innhold

Den lille røde


Gjest Rødtoppen

Anbefalte innlegg

Gjest Rødtoppen

Argh... Ble videre sykemeldt forbi påsken jeg - nå på grunn av at jobben (les makkeren min) ikke klarer å tilrettelegge for meg EI natt! :frustrert: Hvor tjukk i huet må du være for å blånekte å bytte arbeidssted EI natt da? Der jeg jobber er det sånn at vi annen hver gang er ute i hjemmespl og inne på et omsorgssenter. Natt til i dag og natt til i morra skulle jeg vært ute og kjørt, men pga ryggen spurte jeg makkeren min pent om vi kanskje kunne bytte så jeg fikk to perioder etter hverandre inne på senteret (for å spare ryggen min litt) - men NEI, DET fant ho seg ikke i! Ho har jo jobbet der i mange år, så det kunne ho ikke gjøre :frustrert: Resultatet ble at sjefen min ble frustrert på makkeren min, jeg ble videre sykemeldt og sjefen min måtte skaffe vikar for meg i stedet for at vi to som er fast ansatt i stillingene bare byttet om! Jeg blir GAL!! Trøster meg med at jeg ikke skal jobbe med ho så lenge - nå er jeg på jobbsøkeren igjen!

Men nok om det, hvor blir det av det flotte påskeværet vi ble lover??? :overrasket: Her sprutregner det i dag å! I morra drar vi på fjellet - håper det i det minste snør der oppe da :-D

Så godt at ryggen din er bedre.

Ha en flott påske :klem:.

Hannen: Ryggen min er betraktelig bedre, men må fortsatt være forsiktig så ikke skiva tyter ut igjen... God påske til deg også!

Hei hei..

Der var du ja :)  Så da hadde skrevet i dagboka mi men måtte tenke litt før jeg fant ut hvem du var ;)

Gratulerer med ny dagbok :)  :)

Så godt at ryggen din er bedre. Håper du får ei koselig påske med mye avslapning :klem:

Zenta: Jeg er her, bare i nytt format ;) God påske til deg også!

Halla snuppa...hva slags farge ble det på håret  :ironi:

I dag dro vi tidlig hjem,det regner og blåser på hytta og svigers har virka litt grumpy :frustrert:  så vi gadd ikke være der mer,er hjemme å slapper av litt nå vasler tøy og dusjer og skal ha en tv kveld..Imorgen blir det nok veggli fjellet der er mamma og sambo!!håper det er litt bedre der i været.humøret dems er på topp hvertfall  :ler:

snakkes :klem:

Gullet26: LURER på hvilken farge håret mitt ble ja... :ler: Du kan vel kalle det mørkt jordbær/bringebærrødt eller noe - jeg ser i hvert fall skikkelig brun ut og ble utrolig fornøyd. Tror ikke jeg har vært så fornøyd med en farge før jeg :-D Ha ei god påske videre du også!!

Nå skal jeg ta meg en liten surfetur her - så blir det nok å krype tilbake til Halvblodsprinsen (har jo bare lest den en gang - det kan vi ikke ha noe av)

Fortsatt god påske til alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HAlla snuppa..merkelig folk i jobben da?????nuh er vi hjemme for godt denna på sken har farta hele uka så nå var det digg å komme hjem!!Hvordan går det med deg a ??hussalg??rygg?? og daglilivet :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

Hei alle KG-damene mine! Bitteliten tur innom for å si at alt er bra med meg bare! Driver og pusser opp det som forhåpentligvis blir huset vårt - så er opptatt fra morgen til kveld om dagen... Men i morgen kommer det en full situasjonsrapport herfra igjen :-D

Stor :klem: til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

ENDELIG litt KG-tid for meg selv, har vært borte nesten hele uka, og når vi først har vært hjemme har sambo sittet limt foran pc'n og detta fotballspillet sitt igjen (nå er det to, både Hattrick på nett og CM på pc'n) :overrasket:

Men nuh begynner ting å komme seg litt igjen her faktisk, gleder meg til vi flytter dit det er TO pc'er jeg :ler:

HAlla snuppa..merkelig folk i jobben da?????nuh er vi hjemme for godt denna på sken har farta hele uka så nå var det digg å komme hjem!!Hvordan går det med deg a ??hussalg??rygg?? og daglilivet :klem:  :klem:  :klem:

Hei Gullet! Sant, sant - makkeren min på jobb er ei godt voksen dame som ikke skal la seg herses med av en jypling på 23 nei! Så blir nesten litt spennende å dra på jobb i morra natt - kanskje ho er pissed på meg vøtt! Spørs om jeg må si opp da gitt, mange andre som vil ha meg til å jobbe ekstra heldigvis!

Ryggen er så å si bra igjen - heldigvis! Merker minimalt i selve ryggen, og stråling ned i beinet er nesten borte igjen også. Hjelper å bevege seg en del kan du si :-D

Hussalg ja, nå begynner det å fleske seg her! Var "kommer for salg-annonse" i bladet i går, leiligheten kommer for salg til onsdag antakelig, og visning 6. mai. Uhyre spennende, fikk takst på 1,2 mill - så er meeeget fornøyd! Betalte 650 000 for leiligheten og har pusset opp for ca 200, så sier seg selv at vi tjener LITT i hvert fall :grine2: Kommer nok til å legge ut link i boka mi her til leiligheten - vil jo at så mange som mulig skal komme på visning ;)

Ellers driver vi og pusser opp i "nye" huset (forhåpentligvis) om dagen, har malt hele stua (56 kvm) i fargen "morgengry" - hvit med gulskjær. Tar tid å male ettersom det er brystningspanel, denne har fått samme farge. Til mandag kommer snekkere for å bytte taket og felle inn spotlighter, og i morgen kommer arkitekt for å tegne tilbygget som svigers forhåpentlig skal bo i! (alt her avhenger så klart av om vi får byggetillatelse)

Står alt bra til med deg, Rødtoppen :klem:?

Hannen: Alt er bra med meg, som du sikkert har lest over her ;) Bortsett fra forkjølelse nr. 2 detta året er alt bare bra. Jeg tåler DÅRLIG å male, for å si det sånn - slimhinnene blir jo mottakelige som fy. Og når vi i tillegg har et vennepar med to små unger som konstant er snørrete - så... :ler:

Nei, nå skal jeg bøtte innpå et par kopper te og slange meg litt på sofaen før jeg har en "stellemegselvdag" i morra. Tar runden innom bøkene deres i morra kjære frøkner!

Stor :klem: til dere alle!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

Host, snufs!!!

Nå lader jeg opp til jobb med halstabletter, nesespray og kleenex. Heldigvis bedre i dag enn i går i hvert fall! Men nesa mi er så såååår, er jo helt rød og frynsete av all snytinga! Sukk...

Nei, får hente litt klær i tørketrommelen vel, er så tiltak å gå ut og ned i kjelleren... :ler:

God helg til alle som titter innom!

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen
Hei hei!!!  :)

Håper det er greit at jeg titter innom her...

Skal ikke skrive truende sms.  ;)

HEI Little me! Bare hyggelig med nye folk i boka mi! Titt gjerne innom senere! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me
Host, snufs!!!

Nå lader jeg opp til jobb med halstabletter, nesespray og kleenex. Heldigvis bedre i dag enn i går i hvert fall! Men nesa mi er så såååår, er jo helt rød og frynsete av all snytinga! Sukk...

Nei, får hente litt klær i tørketrommelen vel, er så tiltak å gå ut og ned i kjelleren...  :ler:

God helg til alle som titter innom!

:klem:  :klem:

Ikke gi noen gamle damer lungebetennelse nå da. Da må vi bare "slite" med dem på sykehuset. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rødtoppen

Oh... Var ikke BARE digg å gå på jobb med ryggen enda kjente jeg i natt - gjør vondt å LØFTE! Gikk for så vidt greit i natt, for da jobbet jeg ikke sammen med den faste makkeren min - og ho jeg jobbet med i natt er veeldig hyggelig og forståelsesfull. Den faste makkeren min er IKKE det, så ender vel opp med at jeg blir sengeliggende etter første natta med ho (les: jeg må gjøre alt det tunge og ødelegger ryggen min igjen mens ho syter over hvor mye HO har hatt vondt i HODE, SKULDER, KNE og TÅ!)

Kommer med en liten rapport på det området i morra tidlig når jeg kommer hjem fra jobb tenker jeg! :ler:

Little me: hvor jobber du hen som hva da?? :ler: Skal prøve å la være å hoste rett på dissa gamle skrottene jeg, munnbind hadde kanskje vært en ting ;)

Gullet26: skal se opp for høneinfluensa jeg, tror kanskje det dreier seg om undulat her nå! :ler:

Nei, jeg får vaske opp litt her og sånt vel - orket ikke før jeg dro på jobb i går kveld. I kveld er vi invitert på grillings til et vennepar, så da blir det ikke noe oppvask på meg :-D

Jo, og så skal vi bestille ny tur til Thailand til uka da, skal dra i slutten av januar neste år :-D:-D Spare, spare!

:klem: til alle dere KG-damene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...