Gå til innhold

Den lille røde


Gjest Rødtoppen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rødtoppen

Weeeehuuu!! Party på side 2 jo!! :klappe::hoppe::danse::hoppe: Hehe!

Rosin: Takk for det, håper det går bedre med denna dagboka her ;)

Nei, bare en mikroskopisk tur innom for å si GOD HELG! Blir full fres her i helga antakeligvis, sambo fikk uventet fri :sjarmor:

:klem: til alle sammen!!

Nå skal jeg ut og handle mat jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Spidergirl#

hallo er litt usikker om eg bør kjenne deg igjen.... Men lykke te med ny bok og hussalg. Her er påska allreie begynt og eg nyter finværet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så digg da me ekstra fri....får kose dere masse i helga!!Jeg skal snart på jobb jeg også er det påskeferie i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

God morgen alle sammen! Innom en liten snartur før sambo står opp og legger beslag på pc'n igjen her! :ler:

Vi får takstmann på besøk i dag, så jeg har store planer om å få vasket litt her nå - har ikke orket det når ryggen har vært på sitt verste, men i dag er den ganske bra, så satser på jeg orker å få tatt gulver osv :overrasket:

:vinke: Aner ikke hvem du var før, men...  :sjenert:

Frysepulver: Hei, og velkommen til min dagbok! Du må gjerne stikke innom igjen, alltid hyggelig med nye bekjentskaper :sjarmor:

hallo er litt usikker om eg bør kjenne deg igjen.... Men lykke te med ny bok og hussalg. Her er påska allreie begynt og  eg nyter finværet :)

#Spidergirl#: Velkommen til deg også, du behøver ikke å kjenne meg igjen da, var egentlig litt av opplegget med å fornye meg ;) Så deilig med påske allerede da, vet ikke før på mandag om påsken har begynt jeg. Skal egentlig jobbe natt til skjærtorsdag og langfredag - men må se an hvordan ryggen oppfører seg først!

så digg da me ekstra fri....får kose dere masse i helga!!Jeg skal snart på jobb jeg også er det påskeferie i morgen  :klem:

Hei snuppa mi! Alltid digg med ekstra fri vet du :sjarmor: I kveld skal vi i bursdagselskap til ei venninne som ble 25 år i går, ho føler seg gammel som alle haugene her nå - så trenger litt støtte! Hehe! Håper DU sover godt nå i hvert fall!!

Til alle som stikker innom boka mi: GOD HELG! Tror ikke det blir så mye KG på meg i helga egentlig, aberet med å ha bare en pc som er koblet opp mot internet! :sjenert:

:klem: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla snuppa :kyss:

innom en liten snartur..er hjemme nå og vasker litt tøy og vasker og rydder!!Var så bedritent vær at vi dro hjem på morran idag,drar vel utover i morgen ettermiddag,i morgen skal vi en tur til tønsberg på morran sambo har så lyst til å kjøpe seg et byggesett av båt :ler: ,på tirsdag blir det nok en svenske tur,kjappere å dra fra hytta enn hjemmante og resten av uka tar vi som det kommer jeg skl jobbe torsdag kveld så det er det eneste som er spikra...digg det også å bare ta det som det kjæm.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: Jeg kjenner deg igjen! Sendt en pm ;) Håper du får en super duper dag!!! Endret av iss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Ny uke, nye muligheter!

De fleste har jo påskeferie nå, jeg skal jobbe natt til langfredag jeg da... Er friskmeldt fra i dag, og ryggen er nesten bra igjen ihvert fall - så satser på at EI natt på jobb går bra... Så før det blir det litt pakking av ting vi ikke bruker i leiligheten, og etter det blir det en liten tur på hytta :-D Det blir deilig, er meldt fint vær til helga - så da håper vi på litt grillings og pils i hytteveggen!

Frysepulver: Jeg tror faktisk ikke jeg har skrevet i boka di før, men har tittet innom noen ganger før i hvert fall. Jeg var før Trinemor

Gullet26: Deilig å bare ta ting på sparket også da, behøver ikke planlegge alt alltid. I dag er det i hvert fall nydelig vær her i byen - så sitter litt i solveggen og koser meg jeg. Jobber litt med påskefargen da veit du ;)

iss: :vinke:

Nå skal jeg straks til frisøren og sørge for at nicket mitt stemmer også :ler:

:klem: til alle - og GOD PÅSKE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei hei..

Der var du ja :) Så da hadde skrevet i dagboka mi men måtte tenke litt før jeg fant ut hvem du var ;)

Gratulerer med ny dagbok :):)

Så godt at ryggen din er bedre. Håper du får ei koselig påske med mye avslapning :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla snuppa...hva slags farge ble det på håret :ironi:

I dag dro vi tidlig hjem,det regner og blåser på hytta og svigers har virka litt grumpy :frustrert: så vi gadd ikke være der mer,er hjemme å slapper av litt nå vasler tøy og dusjer og skal ha en tv kveld..Imorgen blir det nok veggli fjellet der er mamma og sambo!!håper det er litt bedre der i været.humøret dems er på topp hvertfall :ler:

snakkes :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...