Gå til innhold

Den lille røde


Gjest Rødtoppen

Anbefalte innlegg

Gjest Rødtoppen

:velkommen: til min NYE dagbok!!

Jeg gjør nå et nytt forsøk på å skrive en dagbok, som forhåpentligvis ikke fører til truende sms'er og sånt :overrasket:

Og så må jeg få si: hei til alle mine "kjente" KG-venner, navnet er nytt, bildet er nytt, dama er den samme!

Så til alle som titter innom min nye hule: GOD KVELD! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rødtoppen

Truende sms fordi noen kjærringer ikke helt vet hva de tenker med (les pupper og lår eller noe). :frustrert: Men nå skal de i hvert fall ikke klare å kjenne meg igjen her inne, og sms er anmeldt :sjarmor:

Er JEG slem som gjør det? :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du! Fikk et snev av panikk da jeg ikke fant boka di....

Velkommen tilbake. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

Hannen, Marillia og Pondusa: TUSEN TAKK! Deilig å være tilbake også ;) Litt trist å måtte slette de sidene jeg hadde klart å få skrapet sammen, men dere hjelper vel til å putte inn litt nye sider dere :-D

Nå er det kvelden på Rødtoppen her, kommer tilbake i morra tidlig før megleren kommer - må fikse en del her før ho er her!

Natta :klem: til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

God morgen alle damene mine!

Sitter her og lader opp med litt frokost jeg nå, skal snart begynne å rydde vekk en hel del greier til megleren kommer. Og jeg må gjøre det stille, ettersom sambo sover etter nattevakt! :ler:

Håper bildene blir fine i hvert fall, vi vil jo ha så mange som mulig på visning, og vi vil jo også få så mye som mulig for denna kåken, så... :sjarmor:

Pondusa: Jeg har faktisk det bildet av Beate allerede ;) Men ho gjør så lite ut av seg der synes jeg, liten liksom! Hehe!

Nei, får smurfe litt rundt her inne, så skrives vi alle sammen!

Stor :klem: fra Rødtoppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Nuh har megleren vært her og knipset bilder til prospektet, det var gjort på 1-2-3 kan man si! DET hadde ho gjort før, hjalp vel litt at jeg hadde ryddet vekk så å si alt av løse gjenstander også da :ler:

Nå har jeg sittet sammen med sambo og tegnet noen enkle tegninger av huset utvendig, leiligheten, kjeller og loft slik at vi får seksjonert. Megleren hadde ikke funnet tegninger av huset vårt på kommunen, ikke dårlig! :overrasket: Snakker om gammelt hus da eller...

Nå venter jeg spent på sms fra ei venninne, ho fikk tak i en supernintendo i går - så hvis ho har tid blir det SuperMario på oss i kveld :ler: Er jeg barnslig tro :klø: Moro er det uansett!

Hvis noen stikker innom her: HA EN GOD KVELD!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla....supermario er dødskult,jeg spiller Spyro på x-boks jeg da er en liten drage som flyr rundt hehe!!Jau harru fått igjen på skatten eller?Fikk go brevet i går og får igjen 4tusen er så glad for alt som kommer på + siden :hoppe:

Ellers da??Kult bilde du har fått du virker nesten litt skummel snuppe :ler:

Hvordan er det med ryggen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

Ah... Tok litt av med Supermario i går ja, og fortsetter i dag... :sjenert: Utrolig morsomt da, mimre mimre! :ler:

Ellers, god morgen til dere alle sammen! :vinke:

Hallo :)

Skal dere flytte på dere?  :sjenert:

Marillia: Vi skal, forhåpentligvis, ta over huset til svigers i løpet av året. Men vi selger leiligheten vår nå på forsommeren fordi det er da det er best marked for det visstnok. Så da blir det å bo sammen med svigers i huset deres ei stund da, til alt er i orden for å bygge generasjonsbolig :sjarmor:

Halla....supermario er dødskult,jeg spiller Spyro på x-boks jeg da er en liten drage som flyr rundt hehe!!Jau harru fått igjen på skatten eller?Fikk go brevet i går og får igjen 4tusen er så glad for alt som kommer på + siden :hoppe:

Ellers da??Kult bilde du har fått du virker nesten litt skummel snuppe  :ler:

Hvordan er det med ryggen?  :klem:

Gullet: Mario er helt sjef han, vi ble sittende til kl 01 i natt, for å si det sånn. Og skal fortsette i dag - blir rar i hodet av å gå sykemeldt! Spyro er jo kjempemoro da, har spilt det en del også. Lånt x-boxen til et vennepar ;) Skatten har jeg ikke sett noe til enda, men andre her i byen fikk i går - så venter spent på posten nå, for å si det sånn. TROR jeg bør få igjen litt, men... *håpe*

Ellers er alt bra, ryggen blir stadig bedre, gleder meg masse til å kunne begynne å jobbe igjen. Er så kjeeedelig å gå hjemme uten å ha noe spes å gjøre... Ja, er ikke bildet mitt tøft da? Funnet det på smileycentral - er jo så mye kult der. Bare synd det ligger spyware der også... :grine:

God morgen :klem:. Det blir spennende å se hvor lang tid det går før dere får solgt.

Hannen: God morgen til deg også! :klem: Spennende tid framover nå ja, vi håper vi treffet 2-3 par som er interessert vi da - sånn at vi får en bra pris for kåken ;) Megleren antok ca 1 150 000 for stedet, så alt over det er jo i så fall bare positivt. Skal nevnes at vi kjøpte for 650 000 og har pusset opp for ca 200 000 da :overrasket: Så uansett blir det jo litt fortjeneste i hvert fall, har litt over 700 000 igjen på lånet...

Nei, nå skal jeg sette i gang med litt :husarbeid: her, må til det!

Ha en god dag alle sammen! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...