Gå til innhold

Den lille røde


Gjest Rødtoppen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rødtoppen

:hoppe: HELG! :hoppe:

Gjesp, ble ikke så mye soving etter nattevakt i dag, men det er like greit - for da blir det litt lettere å få sove i kveld igjen. Har jo fri i helga :-D

Til det første først: visninga i går var ingen braksuksess akkurat... Det kom først et ungt par som virket veldig interessert, men de hadde ikke ordnet med noe lån eller noe sånt. Så vi får se til uka om de bestemmer seg for noe. Ellers kom det innom to utenlandske menn (ikke sammen da), og begge trodde hele tomannsboligen var til salgs for 1,2 mill! Er de helt på en snurr eller?? Vil vel ha plass til hele slekta si...

Så egentlig var ikke gårsdagen så veldig innbringende, men vi stresser ikke. Blir ny visning om et par uker tenker jeg, og så kan jo folk så klart få enkeltvisninger da. Vi får se hva som skjer etter hvert! Vi selger ikke under takst i hvert fall :sur:

Nå har jeg sittet og brukt opp en del av lønninga mi på regninger, skjønner ikke hvor alle regningene kommer fra jeg... :sinnatagg: MEN, blir vel bedre når inntekta blir bedre etter hvert. Kommer seg når jeg får jobbet en del ekstra - har jo ikke akkurat dårlig lønn som sykepleier :icon_smile: Og apropos det, på mandag skal jeg i et nytt jobbintervju - 100 % fast stilling på dag i hjemmesykepleien! Håper alle som leser her krysser fingre, tær, armer og bein for meg :tommel:

I morra skal vi hjem til svigers og hjelpe til å komme i orden igjen etter oppussing av stua. Jeg ser for meg den haugen med krystall osv jeg skal hjelpe til med å vaske. Får prøve å ikke være så slepphendt i morra da :overrasket: Huff!

Og nå til den største nyheten, jeg og sambo kommer mest sannsynlig til å :bryllup: neste sommer. Snakket seriøst om det forrige dagen, og det var til og med hans forslag å gjøre det til sommeren igjen :hoppe::danse: :-D :kline: Så da ser det ut til at jeg kanskje blir fru 07.07.07 (jøss, det gikk på rim som ost og prim - HAHA)

Kan ikke noe for det, men jeg er litt oppspilt nå - vi skal dra og se på ringer til uka. Vi har ikke forlovet oss enda, det vil sambo overraske meg med, MEN han ville at vi skulle velge ringer sammen. Han skal bare velge datoen :ler: Kanskje litt merkelig å sette en dato for bryllup FØR vi forlover oss, men... :sjenert:

Nei, nå skal jeg ordne litt :husarbeid: her, har ikke fått gjort noe av det de siste dagene - og da hoper det seg opp som noe annet rart gitt!

Ha en strålende helg alle sammen! :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Oj oj! her var det nyheter! så morro med mulig kirke og ringer! Synes det hørtes helt greit ut jeg, å gjøre som dere gjør! Vi kjøpte også ringer samme.. Og sambo fikk de. Men har ikke satt dato da!

Synd med visning. Men bare å prøve igjen! Dukker nok opp noen etterhvert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madeline

Lykke til med jobbintervju på mandag. Jeg skal krysse fingrene for at du får jobben.

Så moro med bryllup neste sommer. Det blir vel mye bryllupsplanlegging framover.

Ha en flott helg :klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zenta

Så gøy med bryllupsplaner :) KOs deg masse med planlegginga, for når den store dagen endelig er der så går den såååå fort at før du veit ordet av det så er hele bryllupsdagen over ;) Og ta masse, masse bilder- Herlige minner å ha :)

Krysser fingrene for deg ang jobbintervju :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Åååååå.... bryllupsplaner!!!! :hjerter_rundt:

Krysser alt jeg har for at det går bra på intervjuet i morgen!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina

Ååååååååååååååååååååååååå :hjerter_rundt:

Nå ble jeg glad! :hoppe: Så gøy med bryllupsplaner! Dette blir artig! :enig:

Dette har du ønsket deg lenge?! ;)

Sikkerlig glad på dine vegne! :hjerte:

Dette her kommer vi sikkert til å snskke mye mer om senere :icon_razz:

Og masse lykke til i morgen på jobbintervju :tommel: Det går nok bra!

Hjemmesykepleien høres ut som en bra jobb. Du synes ikke 100% er mye da?!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rødtoppen

Hei alle sammen! Bare en liten snartur innom boka mi for å si at jeg fortsatt lever, og at jeg er spent på intervju i dag!

Kommer tilbake i kveld med oppdateringer om alt mulig ang. jobb, bryllupsplaner osv osv osv :-D

Stor :klem: til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malina
Hei alle sammen! Bare en liten snartur innom boka mi for å si at jeg fortsatt lever, og at jeg er spent på intervju i dag!

Kommer tilbake i kveld med oppdateringer om alt mulig ang. jobb, bryllupsplaner osv osv osv :-D

Stor  :klem: til alle sammen!!

Gleder meg! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Bryllup? Så koselig da, dere finner nok den rette anledningen til å sette på dere ringer, om dere klarer å vente så lenge da? (dere snakket vel litt om kanskje dere skulle forlove dere på tur)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rødtoppen

Der, nå har jeg endelig litt tid foran pc'n igjen! Ikke dårlig! Humøret mitt har ikke vært heelt på topp i dag, blir litt mye tanker akkurat i disse dagene her - det er 4 år siden mamma døde nå til onsdag. SÅ jeg har :grine: litt i dag, men nå føler jeg meg mye bedre som jeg har fått det ut og fått litt trøst av kjære sambo!

Så til svar på diverse innlegg:

Oj oj! her var det nyheter! så morro med mulig kirke og ringer! Synes det hørtes helt greit ut jeg, å gjøre som dere gjør! Vi kjøpte også ringer samme.. Og sambo fikk de. Men har ikke satt dato da!

Synd med visning. Men bare å prøve igjen! Dukker nok opp noen etterhvert!!!

iss: Kjempemoro, svirrer med tanker oppi hodet mitt om dagen kan du si! Hihi! Ringer blir det, vi får tenke LITT mer på kirke. Koster tross alt litt penger også...

Så gøy med bryllupsplaner. KOs deg masse med planlegginga, for når den store dagen endelig er der så går den såååå fort at før du veit ordet av det så er hele bryllupsdagen over ;)  Og ta masse, masse bilder- Herlige minner å ha

Zenta: Veldig morsom tid framover nå ja, og jeg skal love deg at det skal tas masse bilder både under planlegging og gjennomføring av bryllupet :-D

her var det mye å krysse fingrene for snuppa mi :klem: så moro dette var da!!!Luv ya babe

07.07.07 kul dato vet jeg.....

Gullet26: Etter litt snørr og tårer før i kveld, og en først frustert sambo som trodde jeg grinte pga han, så er det mye bedre nå som jeg har fått tømt ut en del av den innestengte grininga mi! Hehe! Må til innimellom det kjenner jeg. Men så til fingerkryssinga ja, spørs etter litt nærmere ettertanke om det blir 07.07.07, MEN det hadde vært utrolig morsomt da (jeg har jo planlagt nesten hele bryllupet alt, så... hehe) Ellers håper jeg det hjalp at du krysset fingre for meg i dag, føler i hvert fall selv at intervjuet gikk så bra som det kunne. Det er 12 andre søkere til stillingen også da, så nåløyet er ikke akkurat så veeeldig stort...

Åååååå.... bryllupsplaner!!!!  :hjerter_rundt:

Krysser alt jeg har for at det går bra på intervjuet i morgen!!!

:vinke:

Ps:

Jeg blir tante igjen i løpet av ett døgn nå... :hoppe:

Little me: Tusen takk for x-ing av fingre, og masse lykke til med tante igjen! :klem:

Ååååååååååååååååååååååååå 

Nå ble jeg glad!  :hoppe:  Så gøy med bryllupsplaner! Dette blir artig!

Dette har du ønsket deg lenge?! ;)

Sikkerlig glad på dine vegne!

Dette her kommer vi sikkert til å snskke mye mer om senere :icon_razz:

Og masse lykke til i morgen på jobbintervju. Det går nok bra!

Hjemmesykepleien høres ut som en bra jobb. Du synes ikke 100% er mye da?!

:klem:

Malina: Jeg har ønsket meg bryllup siden jeg var ca 4 år, så ja, dette har jeg sett fram til lenge :Nikke: Når ting og tang blir endelig bestemt så kommer jeg til å opprette ei egen dagbok for det også - sånn at det blir litt lettere å holde styr på det kontra resten av livet mitt! :ler: Og når det kommer til stillingen jeg har søkt på, så er det drømmetider for meg. Tidlig jobbing hver dag, bare hver 4. helg og 37,5 timers uke... *drømme* MEN jeg velger alltid å være pessimist når det kommer til sånt noe, så slipper jeg å bli skuffet når jeg ikke får jobben...

Bryllup? Så koselig da, dere finner nok den rette anledningen til å sette på dere  ringer, om dere klarer å vente så lenge da? :klem:

Marillia: Ringer ja, hihi! Vi har faktisk i løpet av helga bestemt dato for det også! Like greit å være enige om sånt også synes jeg, sambo er ikke den mest romantiske av seg - så da er det lettere om vi vet om det begge to og kan forberede en hyggelig middag eller noe sånt ;) Sjekk ut signaturen min for dato!

Hvordan gikk jobbintervjuet?

I morgen er jeg som skal i ilden med 2 jobbintervjuer :sjenert:.

Hannen: Jeg tror jobbintervjuet gikk bra, jeg føler det i hvert fall sånn. Men av de 12 andre søkerne til stillingen var det mange som sikkert er bedre kvalifisert enn det jeg er... Men jeg var søker nr 13, så KANSKJE 13 blir lykketallet mitt heretter?? :ler: Skal få beskjed i begynnelsen av neste uke i hvert fall, forberedt på at jeg ikke får jobben da... Lykke til i morra du! :klem:

Det var en liten oppdatering i hvert fall! Det blir ring på fingeren i sommer, forhåpentligvis bryllup om et års tid (det får vi snakke litt mer om her på hjemmefronten) og intervjuet i dag gikk bra - svar på det kommer om ei ukes tid... Nå skal jeg være pliktoppfyllende jente og ta meg en tur i bøkene til alle DERE KG-damene/jentene mine :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Little me

Åååå, så bra at intervjuet gikk bra!!! Godt å høre!!! :klem:

Håper du tar deg en tur inn til meg, jeg er nemlig ei sinnssykt stolt tante akkurat nå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...