Gå til innhold

Julegaven


Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Hyggelig at dere er innom og :hoppe: litt for 11 uker, Epica og Fjellrypa!

Kroppen er faktisk litt kranglete idag den, Fjellrypa! (Aner ikke hvorfor!) Var trøtt og kvalm og treig i morges, så nå må jeg bli ekstra lenge på jobb... :tristbla:

De magiske 12 nærmer seg med stormskritt, ja! Gleder meg til helg!

Neste uke blir også kort, for da skal jeg ta fri fredagen og reise på "familietragedie"! (Blir vel til at mange plutselig får vite at jeg er gravid da...!)

Gruer meg til lang biltur natt til torsdag, og sannsynligvis søndag, men det går vel!

Hadde en fin 17. mai...

Satt hjemme og hørte på musikken som vandret rundt blokka på morgenen. Forsøkte å se barnetoget, men det var så mange søte unger, så jeg begynte bare å sippe...? :grine2:

Sov ganske mye av dagen, og spiste masse is!

(Har laget hjemmelaget saftis av favoritt juicen min...!)

Avsluttet kvelden litt dårlig da.... Satt og ventet på at Elsklingen skulle bli ferdig med å se fotball, så han kunne hjelpe meg med noe. (Som han hadde lovt å gjøre.) Når han endelig var ferdig med å se kampen, så orket han ikke gjøre noe alikevel... :tristbla:

Ble kjempesint.... :sur: Og det var vel ikke akkurat det han trengte etter at Arsenal hadde tapt... ;)

Regner med det var mest hormoner og trøtthet, men det var jo egentlig mine forventninger, og ikke hans løfter som gjorde meg sint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må vel ta en liten oppdatering på litt annet også.

Pleier å ta meg en tur på vekta fra tid til annen... (Et par ganger i uka... Litt ofte, jeg vet!) Gikk jo ned nesten en kilo i uka de første ukene da jeg var kvalm og kresen.

Trodde det hadde stagnert nå, for jeg har veid ca det samme hver veiing den siste halvannen uka. Har jo begynt å spise litt mer normalt, så jeg tenkte at nå går det seg til igjen...

Men neida, idag hadde jeg mistet ennå en halvkilo. Er oppe i fire hele kilo totalt... :overrasket: De tre første tok jeg på fire uker. (5-9)

Synes jeg har fått større pupper også, så jeg vet ikke helt hvor kiloene går fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 17. mai og bryllup og baby!!

Tittet innom her fra linken din på bryllupsforumet (ønsker meg det litt sånn jeg også, men det blir vel i litt annen rekkefølge..)

Har en gutt på 2,5 - og plutselig fikk jeg litt panikk da jeg begynte å tenke på at hvis vi skal få barn ETTER bryllupet, så er lille-snuppen min nesten 5 år :overrasket: når han blir storebror!!!! Da ble jeg plutselig helt baby-syk (som min kjære har vært et års tid allerede...) og nå prøver og prøver vi :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener Snurrepippen!

Vi ønsket vel egentlig babyen først, og bryllupet etterpå. (Begynte å prøve lenge før han fridde.)

Desverre ble det ikke sånn for oss. Vi fremskyndet bryllupet ett år, siden det ikke så ut til at vi ble gravide av oss selv... Og da alt var ordnet og gjestene invitert, så ordnet spiren seg selv den også!

Og det er jo ingen grunn til å avlyse/utsette bryllupet av sånne gode nyheter!

Dere får ha lykke til med prøvingen dere også! 5 år blir jo litt lenge å vente på å bli storebror. De har mye mer glede av hverandre hvis de er nærmere! Vi satser på at det kommer en liten en til snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Innom med ønske om en god helg! :)

og hurra for 11 uker!

under en uke igjen til de magiske 12 :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Dette blir en fantastisk helg!

Sliter-venninna mi er gravid! Hun har vært på UL, og alt ser bra ut, så hun turte å fortelle det nå! Er utrolig glad på hennes vegne!

Blir jo litt lettere for meg også, siden jeg ikke går og har dårlig samvittighet overfor henne!

Skal forhåpentlig møte henne og gå på kino i kveld. Snart 12 uker for meg også!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!  :klem:

Typisk at spiren sitter når man ikke stresser formye ;)

Stresset hverken mer eller mindre vi, lurer nesten på om det var stresset rundt bryllupstingene som hadde positiv effekt jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

hvem vet? ;)

jeg var jo sååå skråsikker på at det ikke klaffet, siden jeg hadde el etter dag 15 de gangene jeg testa. men den gangen var det før dag 13!

er formen fin? :klem:

Kooose deg idag, lørdag og søndag, så snakkes vi på mandag! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem vet?  ;)

jeg var jo sååå skråsikker på at det ikke klaffet, siden jeg hadde el etter dag 15 de gangene jeg testa. men den gangen var det før dag 13!

er formen fin? :klem:

Kooose deg idag, lørdag og søndag, så snakkes vi på mandag!  :sjarmor:

Ja ikke sant, hvem vet? ;)

Formen er kjempefin idag!

Du får kose deg gjennom helgen du også! Vi snakkes mandag, vet du!

Nå skal hvertfall jeg snart hjem! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig dag idag... :forvirret:

Våknet tidlig, 06.00, som jeg pleier, for da må jeg på do. Men idag fikk jeg ikke sove igjen. :tristbla:

Forsøkte å ligge, men til slutt var jeg så sulten at jeg måtte stå opp! Har spist, og sittet på dataen og rotet litt, men nå er jeg trøtt igjen...

Det var utrolig koselig å snakke med gravid venninne på fredag! Vi måtte ta oss sammen, så ikke tredje venninna skulle føle seg utenfor!

Det er nok ganske tett mellom oss, for hun er 12 uker nå, mens jeg er 11.

Har jo tenkt så smått at hun kanskje kunne være gravid, siden hun har vært nesten umulig å finne på ting sammen med. (Som meg... :ler: ) Har avlyst/ utsatt avtaler med "tynne" unskyldninger. (Som meg... :ler: )

Og hun var "oppkastsyk" da vi skulle på Sverigetur, og ga bort biletten sin.

(Mens jeg reiste, og gikk på ingefærkapser...)

Trodde bare jeg så noe jeg ville se, men det var faktisk sant!

Blir utrolig hyggelig å ha noen i samme situasjon å dele dette med! Får bare håpe babyen min er like frisk og fin som hennes! (P.g.a. deres litt spesielle situasjon, har de fått "scanning" av babyen nå i uke 12, og vet at alt er som det skal være!)

Jeg har jo ikke sett det minste tegn til min, og får jo tidligst høre tegn om 4 uker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at venninna di også er gravid!! Det er deilig å ha noen å dele erfaringer med og som man kan "lesse" bekymringer over på. De som ikke er gravide kan nok ofte bli leie av gravide-prat (i alle fall hadde jeg det slik før jeg ble gravid :sjenert: ) så det er fint å ha noen som er i samme situasjon som man kan dele med!

Ha en finfin kveld da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en finfin kveld til deg også, Valentine! :klem:

Det er herlig å ha en å dele med! Spesielt når det er den jeg trodde jeg måtte trå varsomt rundt! :)

Var en tur og snakket med Mamma idag. Snakket litt bryllup, litt baby, og litt om turen vi skal på til helgen.

Mamma ville bare informere meg om at så lite ( :overrasket: ) kvalm som jeg har vært, så tror hun ganske sikkert at jeg får :babygutt: . Jeg har jo kunnet kommet meg på jobb og alt! (Hun var i fin form da hun fikk gutt, og lå kun rett ut og :kvalm: når hun fikk jente.)

Så for å motbevise mormor, så har magen slått seg skikkelig vrang idag, og jeg sliter med å spise noe, og er bare :kvalm: ! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Må bare si at jeg ikke er flink nok til å legge igjen spor her altså.. Men er stadig innom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Må bare si at jeg ikke er flink nok til å legge igjen spor her altså.. Men er stadig innom ;)

Hyggelig at du er innom, uansett om du legger igjen spor eller ikke!

(Er ikke så flink til å legge spor etter meg i dagboka di heller da, men jeg er der innimellom!) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sliter-venninna mi er gravid!

Så strålende! Utrolig godt når det går bra for noen som har slitt lenge, og veldig moro å ha ei god venninne i samme situasjon. Akkurat det samme har faktisk skjedd hos meg, og det er utrolig stas.

Håper formen er bedre igjen nå, og at uka blir bra. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Så gøy at venninna di er gravid! :hoppe:

Jeg håper snart noen i venneflokken blir gravide, hadde vert koselig.

Hvordan er formen idag da, er kvalmen borte? ;)

Jeg har ikke vert kvalm et sekund og mistenker en liten

:babygutt: i magen min .............. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Hei Sensommerbruden!

Den morgenen du beskrev i går var akkurat som å lese en vanlig morgen hos meg for noen uker siden! :ler: Helt likt, utrolig vittig!

Kjekt at venninnen din også er gravid, og så tett da! :hoppe: Du er heldig som har en gravid, nær venninne å dele ting med! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så hyggelig at venninna din er gravid. :) Det er kjempekoselig å ha noen å være gravid i lag med! Håper noen av mine venninner også blir gravide snart.

Jeg var kjempekvalm og dårlig i mine to første svangerskap- det ble det gutter av. Denne gangen er jeg ikke like kvalm, og tror på jente. Mamma var ikke dårlig når hun gikk med jenter, selv om det etter boka er jenter man blir syke når man bærer. Så man vet aldri ;)

Skal dere vite kjønnet på ultralyd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...