Gå til innhold

Julegaven

Susan Sto Helit

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så søt mann du har som handler kær til deg... :hjerte:

Blir spennende med jordmor-besøk midt i juni... :Hehe:

Ha en god søndag.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for klemmer og hilsener, Valentine, Epona og Cr@sh! :klem:

Stakkars Elsklingen min igår! Han hadde spist noe "fersken-godteri." (Som jeg hadde kjøpt til meg, for jeg liker ikke sjokolade lenger.)

Og så skulle han gi meg et suss, og pustet denne lukten på meg.... Noe som sendte meg rett på do og :kvalm: ....

Så da kommer det vel ikke mer sånn i hus! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, det var skikkelig merkelig, Epica! :ler:

Jeg har jo spist mange sånne selv, men det var altså lukta av dem i hans ånde jeg reagerte på!

Uff, han følte seg så skyldig etterpå, for han lo litt av meg! (Men han kunne jo ikke vite at jeg skulle reagere så fælt!)

Liker ikke at det er ennå flere begrensninger på hva jeg klarer og ikke klarer å spise... Snart er det bare is som fungerer som "godteri"! :ler:

Blir veldig sunnt da!

Endret av Sensommerbruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, håper du finner noe godteri å kose deg med framover! Høres i alle fall ut som formen er på vei tilbake, og det er jammen godt!

Innom å :hoppe: for 10 uker, tenk da er 1/4 av ventetida allerede unnagjort! :danse:

1/4 av hele graviditeten er unnagjort! Det er i grunnen fantastisk!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Jada, han gikk en tur etter jobb en dag, og kom hjem med to flotte topper!

Så søt mann du har!

Dere kan virkelig glede dere til å høre hjertelyden :hoppe:  Jeg tror nok disse guttene plutselig føler det blir litt virkeligere da.

Tror kanskje det blir litt virkligere for noen av oss jentene også da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, håper du finner noe godteri å kose deg med framover! Høres i alle fall ut som formen er på vei tilbake, og det er jammen godt!

Tror kanskje det blir litt virkligere for noen av oss jentene også da.... :sjenert:

Formen er på vei tilbake, ja... Helt tydelig det! Kjempedeilig! Nå håper jeg på å "surfe" gjennom fram til 3. trimester....! :sjarmor:

Tror også det å høre hjertelyd kommer til å gjøre det virkeligere for oss jentene også! (Akkurat en måned igjen idag! :hoppe: )

Iss, du har helt rett! Det er ikke greit hverken for oss eller mannfolka når man ikke vet hva man reagerer på og ikke. Men nå vet jo vi èn ting. Så får vi håpe det ikke kommer fler! ;)

Endret av Sensommerbruden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør forresten ta en skikkelig oppdatering på babytingene som har skjedd de siste dagene også.

Igår fikk jeg lurt Elsklingen med meg til å se på "livet i livmoren" på NG. (Samme program som på TV2, bare at det gikk tidligere, og var tekstet istedenfor dubbet.)

Vi så hele første del sammen, og så forsøkte jeg å se andre del alene. (Ble litt mye operasjon og fødsel, så det ble mest zapping.)

Da har jeg hvertfall funnet ut at jeg ikke tåler å se utdrivningsdelen av en fødsel ennå... Så noen glimt av da hodet holdt på å komme ut, men det ser fortsatt grusomt vondt ut! (Var glad Elsklingen var i et annet rom. Han skal ikke trenge å se sånt!)

Har fått tak i nyeste nummer av Gravid også. (Fikk de to forrige gjennom gullsmokken. Selv om Elsklingen selvfølgelig hadde kjøpt det ene til meg allerede!)

Synes de bladene er fantastisk interessante. Det står så mye bra om ting som opptar eller bør oppta oss gravide.

Når det nærmer seg, skal jeg psyke meg opp og lese fødselshistoriene også!

Fant fram igjen brodergarnet og alt tilbehøret igår. (Tenkte at det er fint og varmt i sola, samtidig som det blåser litt, så det må være fint å sitte i le og brodere.)

Har kjpt to hvite bodyer på H&M for lenge siden. Den ene er allerede brodert et emblem på. Den andre forsøker jeg å finne ut hva jeg skal brodere på.

Må muligens anskaffe mer brodergarn, eller velge lignende farger og ikke de spesifiserte...

Er litt usikker på hvordan det er å vaske sånne broderte ting i vaskemaskinen... Må vel prøve det etter hvert også!

Satt nesten å håpte jeg var i fin form etter fødselen, for jeg har masse flotte julemønster, men vet jo ikke hvilken størrelse knøttet har til jul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket om navn?  ;)

Vi har jentenavnet klart, men ikke guttenavn enda..

Vi har snakket litt om å komme ned til to av hver, og så velge når babyen er ute.

Jeg har et par jentenavn jeg gjerne vil ha. Det ene er vi nok litt enige i.

Guttenavn synes jeg er vanskelig. De fleste av de "bra" er "opptatt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, jeg spiser brød igjen! :hoppe:

Bare brød med syltetøy, men alikevel, brød!

Nå blir det mulig å lage matpakke igjen, og å spise noe "ordentlig" til frokost!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med brødspising! :ler: Verden er litt enklere med det på menyen, ja!

Så flink du er til å brodere! Jeg kan love at min kylling ikke kommer til å få et eneste plagg eller teppe produsert av sin mor. Mormor og farmor, derimot, er det slett ikke umulig at kommer til å sette i gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på å få noen hjemmestrikkede småplagg til jul jeg også... Farmor til knøttet er muligens litt strikker kanskje?

Min mormor er hvertfall det, så jeg håper jo knøttet får noe hjemmestrikket i gave fra oldemor!

Ellers finnes det masse 70-talls babyklær som jeg fikk til babydokka mi... (Arvet når vi andre ble for store.) Mye av det som er tatt vare på er jo hjemmestrikket. Skal på "jakt" til høsten!

Synes brodering er ganske koselig. Men som støvalergiker, så er det gjerne en uteaktivitet om sommeren. (Men mulig det må gjøres unntak før jul, om jeg orker!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Heihei! :vinke:

Innom en snartur med ønske om en riktig fin 17. maifeiring i morgen! :flagg::)

Klem fra Epona & Knøttet i magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for 17.mai hilsenene, Cr@sh og Epona! :klem:

Håper dere har en flott dag!

Er bare innom litt her for å hoppe litt for 11 uker, på selveste nasjonaldagen!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 uker er kjempebra! Og så nærmer du deg de magiske 12 med stormskritt!

:hoppe::hoppe:

Håper du har en fin dag, og at kroppen oppfører seg pent. :) Bare en og en halv dag til det er helg igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...