Eris Skrevet 14. juli #121 Skrevet 14. juli Octopus skrev (1 time siden): 13+0 Da har jeg vært på ultralyd! Alt så fint ut med lille! Jeg ble satt frem tre dager, så nå er jeg 13+0, og ikke 12+4 som jeg trodde. Første private ultralyden jeg var på ble jeg satt tilbake tre dager, så ble jeg satt frem to dager og nå ble jeg satt frem tre dager. Så oppsummert er jeg satt frem to dager ift. menstermin. Det er akkurat samme som jeg ble med storebror. Så min termin er da 22. januar. Nå kommer de ikke til å endre den igjen. Spent på om det er gutt eller jente i magen Jeg skal ta såkalte "kjønnstester" etter hvert og sjekke hva den sier. Jeg gjorde det sist også, da fikk jeg ca. 50/50 for gutt og jente. Jeg tror det er en gutt til Så koselig å lese 😍 jeg har termin dagen før deg 🤩 ble endret på på tidlig ultralyden i går. Så blir spennende fremover 🤩
Octopus Skrevet 14. juli Forfatter #122 Skrevet 14. juli Eris skrev (9 minutter siden): Så koselig å lese 😍 jeg har termin dagen før deg 🤩 ble endret på på tidlig ultralyden i går. Så blir spennende fremover 🤩 Så bra det gikk bra for deg også! Så moro! Ja, nå starter moroa i de to siste semestrene
Octopus Skrevet 21. juli Forfatter #123 Skrevet 21. juli 14+0 Såå lei av å vente på svar på NIPT. Andre i termingruppa på FB fikk svar etter 4-5 dager. Nå går jeg ventet akkurat en uke. Jeg vil vite resultatet av den før jeg sier noe til folk. Det er bare to som vet det på jobb også, og det passer dårlig nå som magen vokser
Octopus Skrevet 22. juli Forfatter #124 Skrevet 22. juli 14+1 I dag fikk jeg svar på NIPT Ingen indikasjon på trisomiene Nå kan jeg begynne å glede meg på ordentlig og fortelle det til Gud og hvermann. Spent på kjønn! Men vi har bestemt oss for å ikke vite det før fødsel. Som sist. Først trodde jeg gutt, men mannen min var sikker på jente. Så tror jeg at jeg ble så påvirket av han at jeg ble helt overbevist om at det var jente. Men ut en kom en gutt!
Octopus Skrevet 22. juli Forfatter #125 Skrevet 22. juli 14+1 Oppdatering 1. trimester Form/tanker: Deilig å være ferdig med 1. trimester! Og veldig deilig at NIPT-en var fin. Nå føler jeg at jeg endelig kan glede meg på ordentlig Symptomer: Litt kvalm (ingen oppkast), men mer kvalm enn jeg var sist jeg var gravid, forstoppelse, trøtt, hodepine og mer sliten enn vanlig Vekt: +3,1 kg Cm midje: +5 cm Innkjøp: bodyer, ullbodyer, vogndress, nyfødtlue og strømpebukse. Pluss en sånn «dine første år»-bok som storebror også har. Cravings: Ikke noe som er sånn at jeg MÅ ha det, men drikker mer juice enn vanlig, samt solrik og saftis, spiser mye grønne epler og frokostblanding Aversjon: Kunstig søtning, fisk, skalldyr, reagerer på mye lukter. Pica: ingen (heldigvis)
Octopus Skrevet 28. juli Forfatter #126 Skrevet 28. juli 15+0 Woho! Uke 16! Og venninna mi er endelig gravid I PP13! Så det blir ganske nøyaktig 3 mnd mellom babyene våre. Håper den sitter Jeg merker at jeg blir trøttere og trøttere nå Da jeg våkna i dag virket det helt sinnssykt å skulle stå opp. Sist sov jeg fra jeg kom hjem fra jobb til jeg skulle på jobb igjen, men det funker dårlig med Baby A på slep 1 1
Octopus Skrevet 9 minutter siden Forfatter #127 Skrevet 9 minutter siden 17+4 Nå er det bare en uke og to dager til ordinær ultralyd Jeg gleder meg! Venninna mi er i uke 9 og alt ser fint ut der. Hun har vært på tidlig privat ultralyd. Jeg gleder meg så mye til vi skal bli mammaer samtidig Ellers går ting ganske så greit. Jeg er 20 % sykmeldt, gått opp 3,6 kg og ca. 8 cm rundt magen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå