Eris Skrevet 14. juli #121 Skrevet 14. juli Octopus skrev (1 time siden): 13+0 Da har jeg vært på ultralyd! Alt så fint ut med lille! Jeg ble satt frem tre dager, så nå er jeg 13+0, og ikke 12+4 som jeg trodde. Første private ultralyden jeg var på ble jeg satt tilbake tre dager, så ble jeg satt frem to dager og nå ble jeg satt frem tre dager. Så oppsummert er jeg satt frem to dager ift. menstermin. Det er akkurat samme som jeg ble med storebror. Så min termin er da 22. januar. Nå kommer de ikke til å endre den igjen. Spent på om det er gutt eller jente i magen Jeg skal ta såkalte "kjønnstester" etter hvert og sjekke hva den sier. Jeg gjorde det sist også, da fikk jeg ca. 50/50 for gutt og jente. Jeg tror det er en gutt til Så koselig å lese 😍 jeg har termin dagen før deg 🤩 ble endret på på tidlig ultralyden i går. Så blir spennende fremover 🤩
Octopus Skrevet 14. juli Forfatter #122 Skrevet 14. juli Eris skrev (9 minutter siden): Så koselig å lese 😍 jeg har termin dagen før deg 🤩 ble endret på på tidlig ultralyden i går. Så blir spennende fremover 🤩 Så bra det gikk bra for deg også! Så moro! Ja, nå starter moroa i de to siste semestrene
Octopus Skrevet 17 timer siden Forfatter #123 Skrevet 17 timer siden 14+0 Såå lei av å vente på svar på NIPT. Andre i termingruppa på FB fikk svar etter 4-5 dager. Nå går jeg ventet akkurat en uke. Jeg vil vite resultatet av den før jeg sier noe til folk. Det er bare to som vet det på jobb også, og det passer dårlig nå som magen vokser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå