Gå til innhold

Octopus prøver på andre


Fremhevede innlegg

Skrevet
Eris skrev (6 minutter siden):

Jeg har jo helt glemt å svare deg! Det gikk veldig bra 🤩🤩 nå er det bare å telle ned til 13/7 og tidlig ultralyd 😍 hvordan går det med deg? Er formen fin? Jeg er så sykt trøtt hele tiden 😫

Så bra! :hjerter_rundt: Ble litt bekymret da du ikke svarte. Jeg har ultralyd dagen etter deg! Spent! Vurderer å ta en ny, privat før det, men klarer ikke bestemme meg:stjerneslått:

Her begynner trøttheten å snike seg på og! Akkurat samme som forrige gang! Heldigvis ikke skikkelig kvalm, men mer uggen/uvel enn jeg var sist. 

  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Octopus skrev (16 minutter siden):

Så bra! :hjerter_rundt: Ble litt bekymret da du ikke svarte. Jeg har ultralyd dagen etter deg! Spent! Vurderer å ta en ny, privat før det, men klarer ikke bestemme meg:stjerneslått:

Her begynner trøttheten å snike seg på og! Akkurat samme som forrige gang! Heldigvis ikke skikkelig kvalm, men mer uggen/uvel enn jeg var sist. 

Jeg vurderte også det! Haha 😂 men jordmor viste meg på ultralyd i forrige uke så da har jeg fått en ekstra titt allerede 😅 det blir veldig spennende med tidlig ultralyd! Så bra du ikke er kvalm! Jeg er heller ikke noe kvalm. Bare trøtt og sulten 😅😂🙈

Skrevet
Eris skrev (41 minutter siden):

Jeg vurderte også det! Haha 😂 men jordmor viste meg på ultralyd i forrige uke så da har jeg fått en ekstra titt allerede 😅 det blir veldig spennende med tidlig ultralyd! Så bra du ikke er kvalm! Jeg er heller ikke noe kvalm. Bare trøtt og sulten 😅😂🙈

Ja, jeg og! Spiser sååå mye! Trøtt og sulten! Og forstoppelse da :stjerneslått:

  • Liker 1
Skrevet

8+3

Bare denne dagen og to dager igjen, så er det ferie i tre uker =B) Når jeg kommer tilbake på jobb er jeg 13+1! :juhu:Hvis alt går som det skal da:stjerneslått: Jeg tør aldri slippe jubelen løs før alt ser bra ut på første ordinære ultralyd. 

Skrevet

8+4

Da har jeg bestilt tidlig ultralyd igjen. Førstkommende mandag. Føler både det er nødvendig og unødvendig. :gravid: Men det er mest sannsynlig siste gang jeg er gravid, så tenker det er innafor å svi av litt penger på å føle meg betrygget :sol: Spent på hvor langt på vei hun måler meg og spent på om alt er som det skal :hjertesmil:

Skrevet

8+6

Veiedag! :vekt:
start: 78,0 kg

i dag: 79,7 kg

Totalt: +1,7 kg 

Skrevet

Håper at ultralyden gikk fint i dag 💛

Skrevet

9+3

I dag var jeg på ultralyd og alt gikk fint :hjertesmil: Jeg ble satt frem to dager igjen, så nå er jeg bare en dag etter det jeg regnet utifra eggløsning. Så ny uke starter på fredager. Sjekk den lille der da! :juhu: Kan se ut som det blir bebis i januar :babysmokk:

ad6bcde1d22581fac682e65dd8b167a7.jpeg

  • Hjerte 1
Skrevet
Juss-jenta skrev (55 minutter siden):

Håper at ultralyden gikk fint i dag 💛

Takk som spør! :hjerter_rundt: Gikk veldig bra! Skrev et innlegg over her 👆

  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...