Octopus Skrevet 20. mai Forfatter #81 Skrevet 20. mai 5+0 I uke 6! Jeg syns det går sakte. 1. juni og ultralyd føles som en evighet til. Det er så frustrerende at man ikke kan vite. Det kan jo hende alt er i skjønneste orden der inne, men det kan også hende at utviklingen har stoppet Who knows. Krysser fingrene for at alt er bra
Octopus Skrevet 21. mai Forfatter #82 Skrevet 21. mai 5+1 I dag begynner hjertet å slå hvis alt er som det skal Så spennende! Jeg teller dager til ultralyd! 11 dager igjen! Håper inderlig det er en liten spire der inne som skal bli stor og sterk
Octopus Skrevet 22. mai Forfatter #83 Skrevet 22. mai 5+2 I dag var tiden inne for å sjekke om jeg får 3+ på Clearblue. Da den lå og blinket og jeg så på strimmelen tenkte jeg at strimmelen var så svak. Fikk litt panikk over at teststreken var så mye lysere enn kontrollstreken. Men så skjønte jeg at jeg så på feil. Teststreken var så mye sterkere enn kontrollstreken.
Octopus Skrevet tirsdag kl. 09:44 Forfatter #84 Skrevet tirsdag kl. 09:44 5+6 Ny uke i morgen allerede! Nå er Lille like stor som et granateplefrø. Lurer på hvilken frukt det blir i morgen! Jeg har ikke hatt noen blødninger og kjenner at livmoren utvider seg, så jeg tror ting er som det skal der inne I dag er det under en uke til privat ultralyd Jeg er så spent! Håper så inderlig at hjertet slår og alt er i orden
Octopus Skrevet fredag kl. 08:43 Forfatter #85 Skrevet fredag kl. 08:43 6+2 I går hadde jeg litt ubehagelig i magen. Ble selvfølgelig veldig bekymret. I dag er det heldigvis borte, og jeg har ikke blødd noe. Så jeg satser på at det er helt ufarlig. Bare tre dager til ultralyd nå! Jeg er så spent, men tenker på alt det kjipe som kan være en realitet, MA, EXU, blæremola eller blighted ovum, men jeg satser på at det er en frisk, liten klump inni der og alt er som det skal
Octopus Skrevet 17 timer siden Forfatter #86 Skrevet 17 timer siden 6+3 Vekt Start: 78 kg I dag: 79,2 kg Totalt: +1,2 kg Syns det går litt fort opp her Men mulig det bare er litt variasjon og at jeg er nede eller veier det samme om en uke i overimorgen er det tidlig ultralyd!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå