marsy Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #101 Del Skrevet 18. mai 2006 Hvis du skal lage de selv, så har de nå rabatt på kartong hos Kreativ Hobby (www.kreativhobby.no). Absolutt kjekt om du finner de ferdiglaget ja, det hadde jo vært det enkleste! ← Har vært så rastløs på grunn av invitasjonsplanlegging i det siste På grunn av jobb kommer jeg meg ikke på hobbybutikk før på lørdag.. og det er jo såååå lenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 18. mai 2006 #102 Del Skrevet 18. mai 2006 neida.... bare 2 dager igjen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #103 Del Skrevet 18. mai 2006 neida.... bare 2 dager igjen det ← vet det men når jeg er gira på en ting blir jeg så utålmodig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 18. mai 2006 #104 Del Skrevet 18. mai 2006 vet det men når jeg er gira på en ting blir jeg så utålmodig ← Jeg skjønner akkurat hva du mener. Venting er det verste som finnes, spesielt når man har bestemt seg for noe! Håper du finner noe som er midt i blinken på lørdag da, jeg skal krysse fingre og tær for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 18. mai 2006 #105 Del Skrevet 18. mai 2006 Gleder meg til å se bilder! For vi får vel se bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #106 Del Skrevet 18. mai 2006 Gleder meg til å se bilder! For vi får vel se bilder? ← hihi... joda, det skal jeg klare å ordne driver jo og pusler med den hjemmesiden min... er hjemme alene i noen timer i dag, så da skal jeg forhåpentligvis mekke sammen noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #107 Del Skrevet 23. mai 2006 hihi... joda, det skal jeg klare å ordne driver jo og pusler med den hjemmesiden min... er hjemme alene i noen timer i dag, så da skal jeg forhåpentligvis mekke sammen noe ← Nei.. hele helga ble surret bort til alt annet enn bryllup Bedre lykke neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 23. mai 2006 #108 Del Skrevet 23. mai 2006 Ja, de helgene går så altfor, altfor fort!! Men denne uka er det jo en ekstra fridag, så da byr mulighetene seg igjen! Tror jeg skal bruke torsdagen på baaare koselige ting, skal forby alle fornuftige aktiviteter unntatt trening! Gleder meg til å se hjemmesida deres!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #109 Del Skrevet 23. mai 2006 Gleder meg til å se hjemmesida deres!! ← Takk takk, den begynner sakte å ta form.. Skal kjøpe inn papir og sånt i dag tenkte jeg og eksprimintere litt hjemme med innbydelser. Er jo bare 1 mnd igjen til de skal sendes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 24. mai 2006 #110 Del Skrevet 24. mai 2006 Så spennende!! Dere får jo gjort mye på 1 mnd da, så det går nok helt strøkent. Stor vestlands- ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 26. mai 2006 #111 Del Skrevet 26. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla27 Skrevet 26. mai 2006 #112 Del Skrevet 26. mai 2006 Da klarte jeg endelig å ta en tur innom dagboken din å lese litt... Det hotellet er virkelig flott ja!! Hvordan går det med trening og kilo forresten? Går det nedover? Ønsker deg en fin fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #113 Del Skrevet 26. mai 2006 Er berre innom med eit livsteikn, på torsdag 1. juni er eg tilbake for FULLT for å planlegge dei siste 24. dagane fram mot bryllupet!!!! Noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #114 Del Skrevet 28. mai 2006 takk milla27, og til veslo, FF og afrodite også siste oppdatering er at hjemmesiden er nesten ferdig.. skal bare scanne inn noen bilder som kan legges inn, og få sambo til å se igjennom tekst, så er den i bunn og grunn ferdig, og klar til å legges ut. Må bare finne et sted på nettet å legge den. Vi må også diskutere hvordan vi skal gjøre det med overnatting for gjestene. 1) overnatting der vi har selskapet, flott hotell og praktisk å bare tusle opp trappa for å legge seg, men et lite stykke fra selve byen 2) overnatte på et hotell i byen, billigere og sentralt, må da ordne med transport for gjestene frem og tilbake Har kjøpt inn papir til forside og bakside av invitasjons"boka", og silkebånd som vi skal bruke til å knyte alle sidene sammen med. Anbefaler Norway Designs i stortingsgata i Oslo! fy for et utvalg i papir!!! var som å komme til himmelen Slankingen går så som så.... har kuttet ut brus, og spiser bare bittelitt godteri, i helga. Har begynt å sykle til togstasjonen hver dag (5km), og har kjøpt manualer så jeg/vi kan trene styrke hjemme når som helst. Har ikke vekt, så jeg vet ikke om det har skjedd noe stort, men kjære gubben synes han kunne se en oppstramming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 28. mai 2006 #115 Del Skrevet 28. mai 2006 Vi oppdaget også himmelen i papirsjappa på Norway Design! Synes det er bedre å ha overnatting PÅ hotellet. Da kan dere sees dagen etterpå også, kort vei "hjem", pluss at tilbaketransport blir bare kaos. Skal dere i ssåfall ha en buss som går en gang i timen, eller må alle dra samtidig? Hva med de som vil dra tidligere eller senere i så fall? Jeg stemmer på alternativ nr 1!! Flink du er som sykler og holder på! Tenkte jeg skulle dra frem sykkelen fra alt støvet og edderkoppsipinnet en dag jeg også! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #116 Del Skrevet 28. mai 2006 Synes det er bedre å ha overnatting PÅ hotellet. Da kan dere sees dagen etterpå også, kort vei "hjem", pluss at tilbaketransport blir bare kaos. Skal dere i ssåfall ha en buss som går en gang i timen, eller må alle dra samtidig? Hva med de som vil dra tidligere eller senere i så fall? Jeg stemmer på alternativ nr 1!! ← The Mount (selskapslokalet) fordeler: kort vei hjem ulempe: dyrt ligger et stykke utenfor byen Britannia (ligger i sentrum) fordeler: kort vei til sentrum (shopping, restauranter osv) kort vei til flyplass billig ulempe: transport til og fra festen ca 20-25 gjester... skal være i england i 3 netter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 28. mai 2006 #117 Del Skrevet 28. mai 2006 Joa, ser jo at det kan bli litt klønete... Men dere kan kanskje ordne en spesialpris på hotellet? Vi får i allefall det for våre gjester på det hotellet vi skal være på. Men at det andre er i nærheten av andre fasiliteter er jo vesentlig hvis man skal være der i flere dager... Hvordan er det med kollektivtransport fra hotellet og inn? Er gjestene av den typen som ikke har noe i mot å ta banen? Er jo veldig hyggelig å kunne spise frokost med gjestene dagen etter, hvis det er på det samme hotellet da! Kan du ikke lufte det for noen av gjestene allerede nå, og høre hva de ville foretrukket? Lett å tenke hva som passer for OSS, og glemme hvordan det passer best for gjestene. Kusinen min giftet seg i england i fjor og det var et stykke unna og passe klønete. Var midt i eksamenstiden min, så jeg kunne ikke dra, men der varte bryllupet videre ut i dagen etter med grilling i hagen. Synes sånt er veldig hyggelig. Men problemet der var at det ikke var noe hotell i nærheten av lokalet, så folk måtte komme seg frem og tilbake hver dag. Tror jeg ville hørt med noen av gjestene jeg, hva de mener passer. Det er jo de som skal være i den situasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #118 Del Skrevet 29. mai 2006 Tror jeg ville hørt med noen av gjestene jeg, hva de mener passer. Det er jo de som skal være i den situasjonen! ← Takk for tilbakemelding Har prøvd å lufte det litt for noen, men de er opptatt av at vi skal bestemme... og de jeg har snakket med har ikke vært der før heller... Må ta noen runder med gommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 29. mai 2006 #119 Del Skrevet 29. mai 2006 Ja, det var ikke så lett det der... Jeg tenker at siden det er såpass få gjester så er det sikkert ikke så mye pes med transport til og fra festlokalet. (20-25 gjester er vel ca 3 maxi-taxier eller kanskje en minibuss?) Dere kan jo treffes dagen etter uansett; avtale lunsj på et koselig sted i sentrum litt ut på dagen f.eks, så får dere frokosten for dere selv (og når dere ønsker ). Det kan jo være koselig, og da får gjestene sett litt mer av byen også. Jeg tror i tilfelle jeg ville ordnet med transport max to ganger i løpet av kvelden og opplyst om det, og hvis noen vil dra utenom de tidene så er det vel ikke verdens undergang om de må ta en egen taxi? Deilig at gommen ser at du blir strammere da!! Hurra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #120 Del Skrevet 29. mai 2006 for stramming Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå