Gå til innhold

Bryllupsdagbok : 20.04.07


marsy

Anbefalte innlegg

Wow, så flink du er!!!!!  :klem:

takk takk... er veldig utålmodig da, og sjekker konstant kroppen etter tegn på forandring... :ler:

Å fytti grisen, for en bryllupsreise!!! Kanonbra!!!

Jeg gleder meg veldig! Også vi som ikke hadde tenkt å ta oss råd til bryllupsreise, siden vi har bryllupet utenfor norge, men dette blir jo fantastisk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Så hyggelig at du har vært innom min dagbok, måtte jo sjekke ut din med en gang og WOW for et flott sted du skal gifte deg. Blir moro å følge med på din planleggging, du er hvertfall mye flinkere enn meg til å ha lister og oversikt virker det som. Kanskje må jeg stjele de noen ganger.. hihi..

så moro med utenlandsbryllup, det gjør det nok litt mer spesielt og intimt. Og England er jo et nydelig land, med søte små landsbyer.

Jeg vil gjerne også være med i stramme-opp-klubben deres, hvis jeg kan=) Trenger støtte fra andre enn min samboer, klarer ikke la være å bli litt grinete inni meg når han spør om jeg virkelig vil ha sjokolade.. jeg har jo bedt han hjelpe meg, men hater når han gjør det... hvor dumt er ikke det...hehe

Gleder meg til å følge deg og dine forberedelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne også være med i stramme-opp-klubben deres, hvis jeg kan=) Trenger støtte fra andre enn min samboer, klarer ikke la være å bli litt grinete inni meg når han spør om jeg virkelig vil ha sjokolade.. jeg har jo bedt han hjelpe meg, men hater når han gjør det... hvor dumt er ikke det...hehe

Gleder meg til å følge deg og dine forberedelser.

:klem: Bare Bea så hyggelig med besøk :)

hihi vi er i samme båt. Jeg har sagt til han at han må hjelpe, men når han spør om jeg ikke skal trene i dag, eller om jeg virkelig skal spise potetgull blir jeg sur :sur::ler: stakkar mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, og den ubestemmeligheten må mennene våre leve med resten av livet! :ler:

Endret av afr0dite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Invitasjonene har enda ikke blitt lagd! :overrasket:

fikk ikke til å installere printer i går, så nå må jeg lete leiligheten rundt etter cd-rom'en med driverne på..

Vi skal begynne så smått ikveld, også håper jeg at vi er ferdige med alle sammen i løpet av søndag, slik at vi kan sende de ut neste uke.... 1 mnd forsinket :ler:

Hvis noen har tips til rimelige konvolutter (C5) gjerne med champagne/vaniljefarge blir jeg veeeldig glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du, de fleste firmaene som produserer printere har drivere liggende tilgjengelig på nett. (Om du ikke finner CD'en.) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, de fleste firmaene som produserer printere har drivere liggende tilgjengelig på nett. (Om du ikke finner CD'en.)  :)

Takk for tips, men det var det jeg prøvde i går. Har en HP printer, og fant to drivere på hjemmesiden som passer til vår "modell" men ingen av filene virket etter at jeg hadde lastet de ned. :frustrert:

men forhåpentligvis finner jeg cd-rom'en i dag, og da blir det hobbyverksted i stua :hoppe: :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei marsy :)

Takk for hilsen i min dagbok, Det satte jeg stor pris på :)

Oi oi....dette hørets jo helt fantasisk ut!!

Gleder meg virkelig med deg :) Blir spennende å følge med :) Lykke til med invitasjonene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem::vinke: jekart, sensommerbruden, veslo og afrodite :klem:

tusen takk for besøk!

hyggelig med nye fjes her i dagboka jekart :)

har hørt rykter om at vi har får lønn utbetalt allerede i dag (skal egentlig få på fredag) :hoppe:

da drar jeg rett inn til Oslo etter jobb og shopper inn litt klær og diverse til vi reiser på ferie... bare 30 dager igjen....*telle ned* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Takk for støtten i min dagbok!

Skal prøve å høre på deg om at det ordner seg ;)

Deilig med lønning!! Håper du har fått shoppet litt, alltid gøy med litt nytt når man skal på tur :ler:

Vi fikk lønn den 7 juli som vi ikke skulle hatt før den 20 juli- det er bare kjedelig!! bare å spare litt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert kjempekos å lage innvitasjoner i kveld!

Det er rart hvordan sånne små detaljer gjør det hele mer virkelig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med for tidlig lønn!! :ler:

Ja, kos dere masse med å lage invitasjoner! Det er ganske gøy å sitte å pusle med sånt! :enig:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk, jeg tror det blir koselig... all tekst er klar inne på pc'n, så det er bare å printe ut alle arkene og feste det sammen (også pynte litt) som tar tid. Vi lager et lite hefte med 5 A4-ark i hver så det blir en del ark, selv om vi bare lager noen og 20 innbydelser :)

veldig deilig med tidlig lønn ja :sjarmor:

fikk kjøpt en bukse, 4 topper og et smykke for 700kr i går, så er jeg strålende fornøyd. skulle gjerne ha hatt et par billige helt enkle sommerskjørt (knelengde) men alle skjørtene jeg fant i går var enten ballongskjørt eller så sto de rett ut fra hoften, og fikk den stakkar rumpa mi til å se enda større ut enn det den allerde er, og det vil vi jo ikke ha noe av :ler:

fikk også kjøpt meg reisehåndbok over italia, så nå jeg jeg klar.. selv om det er

20 arbeidsdager igjen før vi reiser - reisefeber, meg? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Må si du er flink til å trene, imponert! :klappe: Og for en fantastisk bryllupsferie dere får!! Heldig griser :)

Kos dere med invitasjonene, det er så gøy og koselig å holde på med sånt :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også begynt å tenke på invitasjonene.. Har falt helt for flott indisk håndlaget papir.. Vet at det blir veldig dyrt å lage invitasjonene på det, men nå som jeg har føerst har sett det, klarer jeg ikke å synes at noen andre papirer er fine nok.. haha.. jeg er blitt en skikklig bridezilla allerede..

Samboeren min kommenterte at det ene lignet litt på tapet, så nå har jeg begynt å tenke at kanskje jeg må gå innom en tapetforretning å se om de har noe som kan minne om det indiske håndlagde..

Jeg har forresten gått opp 1,5 kilo igjen allerede etter sykkelturen..! :grine::kjempesinna::sinnatagg: ooops.. litt for mye ferie-is.. fysj og fysj.. nå er det bare stål-disiplin framover altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har forresten gått opp 1,5 kilo igjen allerede etter sykkelturen..!  :grine:  :kjempesinna:  :sinnatagg: ooops.. litt for mye ferie-is..  fysj og fysj.. nå er det bare stål-disiplin framover altså..

så dumt da... vekten vår har heldigvis gått tom for batteri :ler:

har hatt noen dager treningsfri, men i morgen blir det spinning igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gjøre ferdig innbydelsene i dag satser jeg på...

ihvertfall de som må sendes i posten, så får sambo i oppgave å poste det på jobben sin på fredag....

tror de blir ganske fine, er spesielt fornøyd med den gjennomsiktige siden med monogrammet vårt på.. litt cheesy, men veldig romantisk :) skal se om jeg får lagt ut bilder også i kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig fint ut!!! :hoppe: Hvor lenge blir dere i Italia?

:klem:

2 uker... skal være på kysten for det meste, men også 3 dager i Roma (skal passe på å få sett spansketrappen ja! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...