Gå til innhold

Bryllupsdagbok : 20.04.07


marsy

Anbefalte innlegg

Husarbeid i brudekjole må jo være helt suuuuupert  :sjarmor:

:ler:

:ler:

-------------

har nå kjøpt inn alt av papir til innbydelser. mangler bare lim også et

silkebånd til å holde alt sammen.....

ingen kjoleprøving foreløpig... prøver fortsatt å gå ned noen kilo først... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Svimle

Lykke til med invitasjoner!

Syntes det var enormt gøy å begynne med alt av papir-ting til bryllupet, men guuuuri nå er jeg glad for jeg snart er ferdig! :ler:

Jeg hadde planer om å lage takkekort i samme utførelse, men jeg tror det blir en enklere løsning, ja...

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med invitasjoner!

Syntes det var enormt gøy å begynne med alt av papir-ting til bryllupet, men guuuuri nå er jeg glad for jeg snart er ferdig! :ler:

Jeg hadde planer om å lage takkekort i samme utførelse, men jeg tror det blir en enklere løsning, ja...

God helg! :klem:

Dato blir endelig fastsatt på torsdag, i helga er vi bortreist, så da blir det laging og utsending av invitasjoner/informasjonshefter neste uke.

Har funnet en ganske enkel måte å lage fine innbydelser på, 3 A4 ark som jeg bretter på midten, med 1 "gjennomsiktig" ark i samme farge utenfor, og et tykkere ark utenfor der igjen som "perm". Knytter det sammen i midten med et bånd, og pynter på forsiden med et annet papir med gulltrykk. Alt i alt kommer alt på under 300kr, mye mindre enn å bestille opp via nettet. :klappe:

Det som kommer til å ta lang tid er å printe ut alle arkene *gjesp*, og å passe på at riktig tekst kommer på riktig ark/side.

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det blitt klart, vi dropper bryllupskake ( :overrasket: ) og erstatter med sjokoladefontene!

Ingen av oss er veldig glad i kaker i utgangspunktet, og en sjokoladefontene er litt "lettere" etter en middag. Tror også gjestene vil synes det er et morsomt påfunn, og ikke minst godt :sikle:

Oi oi... er veldig fornøyd :sjarmor:

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle

Morsomt med fontene! Vi var på nippet til å bestille vi også, men ombestemte oss. Kunne se for meg at ungene omtrent badet oppi der :ler: Var jo ikke bare derfor vi ombestemte oss da ;)

Men godt er det nok utvilsomt! Og veldig dekorativt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Synes invitasjonene dine høres kjempefine ut. Det er jo litt moro å lage dem selv da, selv om det blir litt nok papir etter en stund.

Hurra for sjokoladefontene!! Stilig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei FF :):klem:

lenge siden sist, opptatt i den nye jobben?

nå har svigermor plutselig tilbudt seg å betale for bryllupskake... hun fikk sikkert panikk når hun hørte at vi kun skulle ha sjokoladefontene...

sjønner virkelig ikke hvordan 25-30 stykker skal få i seg så mye kake og sjokolade?? er kjempeglad for at hun vil sponse det, men nå hadde vi akkurat bestemt at vi IKKE skulle ha kake, og vi trenger vel strengt tatt ikke 10 kg sjokolade OG marsipankake etter en middag? :forvirret:

Har ikke lyst til å virke utakknemlig, men synes det er synd at hun skal bruke noen tusen på en kake vi egentlig ikke vil ha.

Svoger har forresten takket ja til å være "offisiell fotograf" :hoppe::hoppe::hoppe:

Han er ikke fotograf, men har et bra kamera, og vi trenger noen som har hovedansvar for å ta bilder av oss, og av selskapet. Han takket først nei, fordi han ikke trodde han kunne gjøre en god nok jobb - men nå har vi overtalt ham :ler:

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Måtte bare hoppe innom og hilse på!

:vinke:

------------

har hatt en romantisk og avslappende helg med min blivende ektemann på bøljan blå.. litt bryllupsplanlegging ble det jo faktisk også tid til! :)

Etter diskusjoner frem og tilbake har jeg da endelig gått med på å utvide gjestelisten med 10 stykker. Vi hadde egentlig blitt enige om å ikke be onkler og tanter, men så ville sambo så gjerne be de likevel (mest for syns skyld/plikt).

Da er vi 43 stykk :overrasket: på gjesteliste (uteom oss to) fordelt slik:

Nærmeste familie

Foreldre

Søsken

Besteforeldre

(12stk)

Forlovere

(4 stk)

Venner

(17 stk)

Onkler/tanter + 1 søskenbarn

(10 stk)

Det er ihvertfall 25 stk som har sagt at de kommer, og ca 10 som vi tror ikke kan komme.... men det blir spennende å se hva folk svarer når innbydelsene blir sendt ut om ikke så lenge.... :hoppe:

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå NAM!!!!! Nå fikk jeg veldig lyst til å dyppe et jordbær inn i den fontena deres!!! :sikle:

Og så deilig med dag på bøljan blå! Vi skal ha en kjærestedag på onsdag (hvis ikke noe uiforutsett oppstår) og jeg gleder meg veeeeeldig!!!

Blir spennende å se hvordan gjestelisten arter seg!!! :hoppe:

Edit: Glemte denne: :klem:

Endret av afr0dite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm... sjokoladejordbær.... Skal ha det til dessert vi! :sikle:

Invitasjoner er gøy! Spennende å finne ut hvem som kommer da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Da er bryllupsreise i boks!

Verdens herligste mann vant salgskonkurranse på jobben, og

i premie fikk han tur for to til Chile, Argentina og Antarktis!!

Gleder meg så mye!

Snakket med mamma på telefon i går og fikk beskjed om at de ville bidra med penger til bryllupet, og det var jo kjempekoselig og snilt gjort. Synes det er pyton å spørre om penger, så da var det fint at hun tok det opp selv, ellers hadde jeg aldri spurt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!! HERREGUD!!!!!!!!!! SÅ HELDIGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er så deilig med solskinn!! :hoppe::klappe:

hadde besøk av svigermor i går og hun ville spytte en del penger i bryllupet, noe som er flott! Blir så rørt og takknemmelig over at folk vil bruke penger på oss :grine:

har bestilt flybilletter til england i oktober, da skal vi på intervju hos vigsleren, skrive under på papirer og da er alt det formelle i orden :) skal også besøke hotellet (tenk at jeg ennå ikke har sett stedet vi skal gifte oss og ha selskap bortsett fra på bilder!!), bli enige med hun som er bryllupsansvarlig der, og prøvesmake menyer. Jeg må også finne frisør, og ha møte med hun som skal ordne blomster.... puh... litt av en "ferie" :ler:

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jo, så var det den bryllupskroppen :sjarmor:

har kuttet ut all sukkerholdig brus, og spiser kun godteri i helga. I tillegg sykler jeg 5 km hver dag (til jobb). har merket bedre kondis, men har ikke merket noe på kroppen :sur:

NYE MÅL:

-prøve å være i aktivitet hver dag (ca 1 time) i tillegg til sykling.

-kun spise godteri i helga

UKE 26:

mandag: 1,5 t skogstur (fant markjordbær :sjarmor: )

tirsdag: styrketrening

onsdag: spinningtime

torsdag: syklet

fredag: ------

lørdag: spinning

søndag: styrke + spinning/aerobic

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ENDELIG alle detaljer i boks, og vi skal begynne å lage innbydelser i dag.

Vi skal skrive tekst, og finne ut layout i dag, og lage et prøveeksemplar...

:hoppe::sjarmor:

-------

Bryllupskropp uke 27

mandag: spinning

tirsdag: sykkeltur

onsdag: spinning

torsdag: styrke (overkropp)

fredag: gå-tur

lørdag: spinning

søndag: slappe av/ gå en tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...