Gå til innhold

Bryllupsdagbok : 20.04.07


marsy

Anbefalte innlegg

Sko med ca riktig høyde hæl, og dersom du vet, ca riktig type undertøy. (Men det siste kan ordnes senere. )

Du får huske på å sjekke om kjolen er skitten nederst, for det kan være vanskelig å få av.

Ellers er det jo mest følelsen kjolen gir som er viktig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sko med ca riktig høyde hæl, og dersom du vet, ca riktig type undertøy. (Men det siste kan ordnes senere. )

Du får huske på å sjekke om kjolen er skitten nederst, for det kan være vanskelig å få av.

Ellers er det jo mest følelsen kjolen gir som er viktig!

har sko som er omtrent den høyden jeg vil ha, akkurat så høye jeg kan ha dem uten å få skikkelig vondt i beina...

vet ikke hva slags type undertøy jeg skal bruke.. det vil jo avhenge av kjolen egentlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :vinke:

Kosligt at du var innom dagboken min :)

Bare koselig, er ofte innom å leser, men glemmer å skrive! :ler:

Ikke noen bryllupsplanlegging i det siste... er bare å vente til i juni.. da får vi endelig bekreftet om det passer med datoen vi har valgt. I mellomtiden skal jeg pusle med innbydelse og hjemmeside, slik at det kan sendes ut/legges ut med en gang dato er 100% sikker.

Innbydelsen blir ganske lang/stor siden vi skal ha med en del informasjon:

-praktisk informasjon om hotell og reise

-program for helgen

-informasjon om byen og hotellet vi har valgt

+selve innbydelsen selvfølgelig

Skal også ha med noen fine bilder...

Noen gode tips til hvordan vi kan lage en slik brosjyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg, marsy!

Juni er jo ikke så langt unna. :)

Hvis dere ikke skal ha så mange gjester har dere kanskje tid og mulighet til å lage en slags liten bok til gjestene? Med flere kapitler på en måte; om dere, om stedet, om gjestene, om bryllupet osv.? Det hadde jo vært et litt spesielt minne for gjestene også.

Kos deg med puslingen din! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, skal du prøve kjole?

Fikk et tilbud om å prøve en kjole, og den var jo fin, men ikke sånn som jeg ville ha den... har dessverre skjønt at jeg er kjolekresen! :sur::tristbla::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å være kjolekresen!!! Det er jo ikke hvilken som helst kjole!!

Hvor høy hæl skal du ha på skoen din? Jeg har noen som har 5 cm hæl, pluss at de har små puter i sålen, og er helt myke (i hvit silke), som skal være utrolig gode for foten!

Fikk nemlig klar beskjed om at jeg skulle jo gå i disse skoene hele dagen, stå, gå og danse, så de MÅTTE være behagelige! Og det er de også! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å være kjolekresen!!! Det er jo ikke hvilken som helst kjole!!

Hvor høy hæl skal du ha på skoen din? Jeg har noen som har 5 cm hæl, pluss at de har små puter i sålen, og er helt myke (i hvit silke), som skal være utrolig gode for foten!

Fikk nemlig klar beskjed om at jeg skulle jo gå i disse skoene hele dagen, stå, gå og danse, så de MÅTTE være behagelige! Og det er de også!  :enig:

Jeg har et par svarte sko som jeg gjerne skulle ha hatt en kopi av i "brudekjolefarge". De har en liten pute inni, og har akkurat så høy hæl jeg kan ha uten å få vondt i beina... 5 cm hæl, maks.

et godt tips er myke geleputer du får kjøpt på skobutikker, som er selvklebende, og passer på at du ikke "sklir fremover", og demper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere ikke skal ha så mange gjester har dere kanskje tid og mulighet til å lage en slags liten bok til gjestene? Med flere kapitler på en måte; om dere, om stedet, om gjestene, om bryllupet osv.? Det hadde jo vært et litt spesielt minne for gjestene også.

Kos deg med puslingen din!  :klem:

Noen forslag til hvordan man kan lage en slik liten bok??

Huff tror jeg må på en hobbybutikk i dag og få inspirasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også kjøpe billige små albumer, lage din egen forside av kartong eller stoff som du limer på utenpå og sette inn all infoen og bilder i dem. De selger ofte slike på nille, max, europris osv. De ser jo som oftest veldig grelle ut utenpå, men det spiller jo ingen rolle hvis du likevel skal dekke det til med kartong eller stoff.

Jeg har ofte laget dagbøker av slike. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk for tips :)

vi skal ikke lage mer enn 18 innbydelser, så det høres jo overkommelig ut.

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se det ferdige resultatet selv... :ler: må ta en shoppingrunde snart og lete etter små fotoalbum eller lignende. Hadde vært enklere å slippe å lage selve bøkene selv, men er usikker på om jeg kan finne så små/fine album til en rimelig penge... :forvirret:

Tusen takk for linken Nordlandspia :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...