Gå til innhold

Bryllupsdagbok : 20.04.07


marsy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Neste skritt i planleggingen er da slanking... :forvirret:

Ikke like begeistret for dette, rett og slett fordi det er vanskeligere enn å booke et lokale, eller å skrive gjesteliste. Jeg har tenkt på å gjøre det lenge, men har liksom ikke kommet i gang, men nå har jeg jo et mål og en konkret dato og jobbe mot.

MÅL:

Gå ned 15 kg (ca) og stramme opp kroppen.

Nå er jeg en stor str 40/42 på H&M og Vero Moda og vil ned i str 38.

PLAN:

Er ikke ekspert på dette i det hele tatt. Men planen er å redusere karbohydratene (ikke kutte ut, men bare redusere litt). Kutte ut brus. Spise godteri bare en sjelden gang (og bare litt). Spise mindre porsjoner og flere ganger om dagen.

Trene 3 ganger i uken. Kondisjon: step, aerobic og spinning.

Alle gode tips tas imot med glede!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Vil bare legge igjen et lite spor he ri dagboka di ;)

Bryllupsplanene deres høres supre ut. Så spennende å ha det i et annet land da! Men det kreves selvfølgelig organisering på høyt plan, og du gjør nok lurt i å starte tidlig. Ting tar alltid lengre tid enn man tror :overrasket:

Håper det ordner seg med svigerfar da. Kan jo hende at han blir mer engasjert etterhvert som tiden nærmer seg litt mer også?! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Vil bare legge igjen et lite spor he ri dagboka di ;)

Bryllupsplanene deres høres supre ut. Så spennende å ha det i et annet land da! Men det kreves selvfølgelig organisering på høyt plan, og du gjør nok lurt i å starte tidlig. Ting tar alltid lengre tid enn man tror :overrasket:

Håper det ordner seg med svigerfar da. Kan jo hende at han blir mer engasjert etterhvert som tiden nærmer seg litt mer også?! Lykke til :)

Takk! :)

Jeg synes heldigvis det er kjempegøy å planlegge, ellers tror jeg ikke at jeg hadde orka dette. Det blir jo altoppslukende. Jeg tenker på kjoler og kaker og invitasjoner hele tiden! Når det skal være i utlandet må vi ha god tid til å si i fra til gjestene, slik at de har litt tid på å bestille flybilletter, legge av penger osv. Vi har veldig hyggelige folk på hotellet som er vant til å arrangere bryllup, så de ordner f.eks. DJ, så slipper vi tenke på det.

Men det er veldig spennende og jeg tror det blir et veldig koselig og intimt bryllup... :)

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neste skritt i planleggingen er da slanking... :forvirret:

Ikke like begeistret for dette, rett og slett fordi det er vanskeligere enn å booke et lokale, eller å skrive gjesteliste. Jeg har tenkt på å gjøre det lenge, men har liksom ikke kommet i gang, men nå har jeg jo et mål og en konkret dato og jobbe mot.

MÅL:

Gå ned 15 kg (ca) og stramme opp kroppen.

Nå er jeg en stor str 40/42 på H&M og Vero Moda og vil ned i str 38.

PLAN:

Er ikke ekspert på dette i det hele tatt. Men planen er å redusere karbohydratene (ikke kutte ut, men bare redusere litt). Kutte ut brus. Spise godteri bare en sjelden gang (og bare litt). Spise mindre porsjoner og flere ganger om dagen.

Trene 3 ganger i uken. Kondisjon: step, aerobic og spinning.

Alle gode tips tas imot med glede!!   :)

Jeg skal også ned så mye jeg klarer, og skal på Grete Roede-kurs i mai. Vi kan jo følge opp hverandre hvis du vil, bare moro å ha en "støttekontakt"?

Jeg skal følge roede-menyene, få opp dampen på de daglige turene med hunden, kutte ut drittmat og drikke myyyyyyye vann!! Utrolig hvordan en så enkel ting hjelper så mye!

Og så har jeg begynt på sirkeltrening for å få med litt styrke, slik som veslo sier.

Har trent 4 ganger i uken i 2 uker nå, og i går når vi lå på sofaen og koste så sa sambo at "hmmm... synes du har blitt litt strammere her og der allerede jeg." Jeg vet jo at man ikke kan merke det så mye på så kort tid, men gjett om jeg ble glad!!

Det vanskeligste for meg blir å gå forbi sjokoladehylla og kutte ut rødvinen, men jeg skal unne meg pittelitt hver uke slik at jeg ikke sprekker med et SMELL!! :sjenert:

Heia, heia!! Vi skal bli så fiiiiine!!

:sexy::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vanskeligste for meg blir å gå forbi sjokoladehylla og kutte ut rødvinen, men jeg skal unne meg pittelitt hver uke slik at jeg ikke sprekker med et SMELL!! :sjenert:

Heia, heia!! Vi skal bli så fiiiiine!!

:sexy:  :tommelsmil:

Rødvin kutter jeg aldri ut! :) Men jeg drikker ikke sååå mye heller bare 2-3 glass i uka. Har prøvd mitt "nye liv" i en uke nå, og synes det går greit. Jeg blir gjerne din støttekontakt Floja Feliz:)

Resultater uke 14:

Trening: 4 ganger = 1 time styrketrening for overkroppen, 2 aerobictimer, 1 time pilates. :hoppe:

Mat: ikke brus, ikke sjokolade. En liten skål potetgull (istedet for nesten en hel pose!), og 3 glass rødvin i helga. Har redusert på karbohydrater og fett, og spiser mer grønnsaker og frukt.

Mål for uke 15:

Trene 4 ganger, drikke mer vann, fortsette med samme type mat.

Kjøpe manualer så jeg kan trene styrke hjemme.

Spise sunt på tross av påskebesøk hos mamma og pappa. :sjenert:

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått bekreftet at bestillingen hos hotellet fortsatt gjelder :danse:

Det hadde vært mye å ordne opp i etter at kontaktpersonen vår sluttet, derfor hadde de ikke tatt kontakt før nå. Vi skulle ha betalt depositum for 14 dager siden, men det var helt OK at vi betaler etter påske. Bra, for nå er kontoen ganske tom!

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Mart'n og Floja Feliz!! :klem:

Har lett mye på nettet før vi endelig fant dette hotellet... akkurat slik jeg ville ha det :) Derfor jeg har vært stressa med å miste bookingen på hotellet også!

Fikk mail fra de som jobber der nettopp der de skrev at de gledet seg til å møte meg..hehe.. også jeg som trodde jeg hadde skremt vettet av dem etter all spørring og planlegging (også må de jaggu meg holde ut med meg i ett år til :ler: )

Endret av marsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et herlig sted dere skal være :Nikke: Godt at samboern din husket dette stedet da, for det er jo sååå romantiske :hjerte:

Skjønner at det er kjipt med sånne folk i familien. Kommende svigermor er ekspert på å bekymre seg, må bare lukke ørene når hun starter...Så du må nok bare finne en måte å slippe/takle hans kommentarer..

Må du ha en riktig god påske marsy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Nyyyydelig hotell!!! Så flink du er til å trene!! *imponert*

Eg har bestemt meg for å selge kjolen etter bruk, forresten,- blir litt feil å bruke den i selskap seinare syns eg, og så blir det litt råflott å ha den hengande i skapet liksom... ;) Snakkes på PM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelig hotell!!! Så flink du er til å trene!! *imponert*

Eg har bestemt meg for å selge kjolen etter bruk, forresten,- blir litt feil å bruke den i selskap seinare syns eg, og så blir det litt råflott å ha den hengande i skapet liksom... ;) Snakkes på PM?

Takk Maibrud `06 og Veslo! :):)

Jeg synes heldigvis at det er ganske gøy å trene (bare så kjedelig å betale masse penger til treningsstudio :forvirret: )

Nå har jeg ett år på meg, så da må jeg da klare å krympe!

Har sendt deg en PM jeg Veslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Takk for PM!!

Kos deg med treninga! Eg målte forresten nett magen min, og er blitt 6cm større i omkrins sidan eg målte sist, så då veit du det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for PM!!

Kos deg med treninga! Eg målte forresten nett magen min, og er blitt 6cm større i omkrins sidan eg målte sist, så då veit du det! ;)

Hihi.. da kan jeg slappe litt av med treninga da :)

Treningssenteret var stengt i dag, og jeg får ikke trent i helga. Da skal jeg til Trondheim og se Les Miserables :) Så jeg får satse på litt intensiv trening midt i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅÅ fint sted dere har funnet!!  :rosasmil:

¨

Takk takk! :smilorange:

I utgangspunktet hadde vi tenkt å ha både sermoni, fest og overnatting for alle på hotellet, men nå lurer vi på om vi skal flytte overnattingen til et annet hotell. Skal kontakte dem for pris i morgen, og deretter prøve å prute med hotellet vi allerede har booket. Hvis de ikke kan gi oss en lavere pris, flytter vi overnattingen til dette andre hotellet (sermoni og middag skal vi fortsatt ha på hotellet i innlegget lenger oppe). Jeg er skikkelig utilpass med å prute på pris, men jeg skal da prøve å være litt tøff :frustrert:

Tror nemlig gjestene vil spare ca 1000kr på å bo på det andre hotellet, og det setter de nok pris på, siden de tross alt bruker en del på flybilletter allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...