marsy Skrevet 24. april 2006 Forfatter #61 Del Skrevet 24. april 2006 Kom plutselig på at det sikkert er lurt å lage en enkel bryllupswebside også. Vi sender ut invitasjonene 10 måneder før, så ting vil jo endre seg frem til vielsen. Der kan vi jo ta med praktisk informasjon, tidspunkt, og ting som det kanskje ikke passer å skrive i innbydelsen. Tror jeg skal begynne å mekke sammen en side ikveld Jippi, enda et bryllupsprosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 24. april 2006 #62 Del Skrevet 24. april 2006 Gøy med bryllupsside!! Får vi sjå resultatet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 25. april 2006 #63 Del Skrevet 25. april 2006 Bryllupsside er kjempemoro! Jeg har også laget en, men skal ikke aktivere den før sambo har spurt forloveren sin om han vil være forlover. (Jeg er jo så ivrig at jeg har skrevet ham inn allerede. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 25. april 2006 Forfatter #64 Del Skrevet 25. april 2006 Har skrevet ned alt det jeg vil ha med på siden, og allerede begynt å tegne opp hvordan jeg vil at den skal se ut Har en måned på meg til å gjøre den fiiin, også sender vi ut linken sammen med invitasjonen.... skal legge ut linken her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. april 2006 #65 Del Skrevet 25. april 2006 gleder meg til link. Godt at dere fikk bekreftet at dere hadde lov til å gifte dere i england ..og jeg liker heller ikke lam verken jeg eller pappa...... så mamma mener at det er noe genetisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 26. april 2006 #66 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Gleder meg til å se siden din! Og jeg var inne og så på hotellet der dere skal gifte dere igjen, og jeg må bare få gjenta at det er helt utrolig flott der! Det kommer til å bli et skikkelig drømmebryllup!! Endret 26. april 2006 av Floja Felíz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 26. april 2006 Forfatter #67 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Gleder meg til å se siden din! Og jeg var inne og så på hotellet der dere skal gifte dere igjen, og jeg må bare få gjenta at det er helt utrolig flott der! Det kommer til å bli et skikkelig drømmebryllup!! ← håpe håpe! tusen takk Tror det blir veldig fint... og et minne for livet (vel, det hadde det jo blitt uansett). Er så utrolig lettet for at alt har ordnet seg med lover og regler. Har fått bekreftelse på dato av vigsler i posten, og en masse skjemaer fra folkeregisteret. Hadde vært skikkelig nedtur å ikke få lov til å gjøre det i England når vi har vært så innstilt på det! Endret 26. april 2006 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 27. april 2006 Forfatter #68 Del Skrevet 27. april 2006 (endret) verken jeg eller pappa...... så mamma mener at det er noe genetisk ← skjønner ikke at det går an å ikke like lam jeg! Endret 27. april 2006 av marsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 27. april 2006 #69 Del Skrevet 27. april 2006 skjønner ikke at det går an å ikke like lam jeg! ← Det forstår ikkje eg heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 27. april 2006 #70 Del Skrevet 27. april 2006 Ikke jeg heller! Lam er nam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 27. april 2006 #71 Del Skrevet 27. april 2006 neh.. lam er ikke nam ida som har vokst opp på spaggethi og brødskiver (kresen jeg.. nei da) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kitekatt Skrevet 1. mai 2006 #72 Del Skrevet 1. mai 2006 Bryllupet dere planlegger høres kjempeflott ut! Tittet på det hotellet, og det virker helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 2. mai 2006 #73 Del Skrevet 2. mai 2006 Tuddelu marsy! Hva har du gjort i helga da? Er det noe nytt på bryllupsplanleggings-fronten? Har du begynt å lage til internettsiden deres kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #74 Del Skrevet 2. mai 2006 hei hei FF og Kitekatt! Helgen har gått med til sofaligging, boklesing, filmtitting og god mat. I dag blir det enda mer god mat og Buzz på playstation I morgen blir det spinning! har begynt så smått på hjemmeside, men med en fotballgal mann hjemme er det ikke så lett å slippe til.. han skal jo sjekke fotballresultater hele tiden skal få lagt ut en kladd på siden i løpet av denne uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 2. mai 2006 Forfatter #75 Del Skrevet 2. mai 2006 Foreløpig huskeliste: APRIL: -sjekke om ekteskap godkjennes/er gyldig -booke vigsler -booke selskapslokale -reservere overnatting for gjester -betale depositum JUNI: -kontrollere at dato er i orden, eventuelt bytte (husk: hotell, vigsler) -legge ut hjemmeside -dobbeltsjekke gjesteliste -lage ferdig innbydelser -sette svarfrist -sende ut innbydelser -bestille flybilletter OKTOBER: -besøke hotellet -meny -drikke -program -vielse -musikk/DJ -registrere oss (bryllupet) på registrarkontoret JANUAR: -sende inn alle dokumenter til folkeregisteret ANNET: -fotografering, hvem? Hvordan? -blomster -ringer -klær til bruden -klær til brudgommen -avtale musikk med DJ -musikk ved vielse? -pynt i lokale? -velkomstpose til gjestene -gjestebok -engangskamera til bordene -bryllupskake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Floja Felíz Skrevet 3. mai 2006 #76 Del Skrevet 3. mai 2006 Gleder meg til å se hjemmesiden. Du får skaffe billetter til en ekte fotballkamp en dag da, og sende mannen dit så du får fred foran data'n en stund. Så flink du er å lage lister allerede da! Bra du har kontroll på alt utenlands-styret. Nå ble jeg veldig inspirert, må se om jeg kan finne på no eå skrive på en lapp jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 3. mai 2006 #77 Del Skrevet 3. mai 2006 Åh det er så gøøøøy å planlegge bryllup altså Synes det er godt å vite at vi er flere som er ivrig på å planlegge selv om det er 1 år til (som vi sier Floja: Who says at det er dumt å være litt overivrig?? ) Tenk neste år skal vi gifte oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #78 Del Skrevet 4. mai 2006 Åh det er så gøøøøy å planlegge bryllup altså Synes det er godt å vite at vi er flere som er ivrig på å planlegge selv om det er 1 år til (som vi sier Floja: Who says at det er dumt å være litt overivrig?? ) Tenk neste år skal vi gifte oss ← Det er kjempegøy! Dumt at det er så lenge til... men da har jeg ihvertfall god tid til å trene og se superflott ut.. (og forhåpentligvis klare å trene videre også etter bryllupet!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 5. mai 2006 Forfatter #79 Del Skrevet 5. mai 2006 På mandag skal jeg prøve brudekjole!! :-D Har surfet nettet heftig etter brukte Rembo Styling og Linnea Rafaelli kjoler de siste ukene, og har funnet en som er rimelig, og ikke minst vakker... Den er i strørrelsen min, men kunne lett syes inn og ut, så da kan jeg få den omsydd slik at den sitter som et skudd. Hun som eier kjolen er 6-7 cm høyere enn meg, så da må jeg legge opp skjørtet også. Er det noen spesielle ting jeg må huske på å se etter når jeg prøver den? Bør kanskje ha på meg sko med hæl....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 5. mai 2006 #80 Del Skrevet 5. mai 2006 sko med hæl.. den høyden du tenker å bruke i bryllupet er en fin ting å ha med seg tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå