Gå til innhold

Styreleder misliker at jeg har utekatt

Fremhevede innlegg

Skrevet
DesmondMiles skrev (4 timer siden):

De fleste i denne tråden har da tenkt det samme som styreleder. TS påtvinger andre beboere et ansvar med å ringe på callingen, og passe på å ikke slippe inn katta dersom hun ikke er hjemme. Det kan man jo åpenbart ikke gjøre. Det finnes jo blokker med 60 leiligheter per oppgang i Oslo. 

Det er ikke snakk om 60 leiligheter, men 6 leiligheter

Ts

Anonymkode: ae452...1c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette regimet i den forrige blokka du bodde. Hvis katten satt å ville inn og du for øyeblikket ikke var hjemme. Hvor mange beboere måtte da bruke x antall minutter for å ringe på hos deg og finne ut ut at du ikke var hjemme, dvs de måtte passe på at katta ikke smøg inn døra? Høres jo veldig upraktisk ut hvis man har dårlig tid. Sa de fra til hverandre da At du ikke var hjemme og katta ikke skulle inn? Ropte fra vinduet og ned på bakkenivå? Avkrysningsskjema på ytterdøra (ved siden av bilde av katten og alle reglene du satte opp som andre måtte følge) kanskje? 

EGOISTER kallet jeg folk som deg. Herregud så bortskjemt. Hva hvis vi alle skulle drevet på sånn? Ville jo vært rene dyreparken i blokkeoppgangene!!

Anonymkode: 1d13c...7e5

Jeg er ikke ego, men har ikke opplevd å bo andre steder med katt og naboer har tatt godt imot katten min og andres katter, og det har aldri vært problem.

Ingenting var planlagt, men det bare ble slik

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er ikke snakk om 60 leiligheter, men 6 leiligheter

Ts

Så du pålegger 5 andre husstander å ta hensyn til din katt. Du forstår vel at det er egosentrisk?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du vil at alle i blokka skal være dørvakt for katten din?

Endret av RedBull91
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er ikke ego, men har ikke opplevd å bo andre steder med katt og naboer har tatt godt imot katten min og andres katter, og det har aldri vært problem.

Ingenting var planlagt, men det bare ble slik

Ts 

Skal man ha dyr må man faktisk planlegge, og det at du har planlagt den nye bosituasjonen din slik er ganske hensynsløst og naivt. Dette er det bare du som må ta konsekvensene av. Flytt, kvitt deg med katten eller så må rett og slett katten bli innekatt.

Anonymkode: 8f258...72b

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette regimet i den forrige blokka du bodde. Hvis katten satt å ville inn og du for øyeblikket ikke var hjemme. Hvor mange beboere måtte da bruke x antall minutter for å ringe på hos deg og finne ut ut at du ikke var hjemme, dvs de måtte passe på at katta ikke smøg inn døra? Høres jo veldig upraktisk ut hvis man har dårlig tid. Sa de fra til hverandre da At du ikke var hjemme og katta ikke skulle inn? Ropte fra vinduet og ned på bakkenivå? Avkrysningsskjema på ytterdøra (ved siden av bilde av katten og alle reglene du satte opp som andre måtte følge) kanskje? 

EGOISTER kallet jeg folk som deg. Herregud så bortskjemt. Hva hvis vi alle skulle drevet på sånn? Ville jo vært rene dyreparken i blokkeoppgangene!!

Anonymkode: 1d13c...7e5

Hensynsløs tone hvertfall. Å kalle folk "EGOIST", osv. Stemple folk. Skjønner ikke hvorfor en dårlig dag, trenger å gå utover andre.

Anonymkode: 5ab59...787

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...