aline Skrevet 5. januar 2007 Forfatter #3261 Del Skrevet 5. januar 2007 Ahh... HÆLG!! kosetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 6. januar 2007 Forfatter #3262 Del Skrevet 6. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. januar 2007 #3263 Del Skrevet 6. januar 2007 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3264 Del Skrevet 7. januar 2007 *fniser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. januar 2007 #3265 Del Skrevet 7. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3266 Del Skrevet 7. januar 2007 gliiiiiiiiiiser, fornøyd med helga, hele helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. januar 2007 #3267 Del Skrevet 7. januar 2007 *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. januar 2007 #3268 Del Skrevet 7. januar 2007 da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3269 Del Skrevet 7. januar 2007 kommer ikke så mye info *gjeiper* men hadde en kjempekoselig fredag med noen snupper som er superkoselige å være sammen med, lørdag var jeg på en kjempekoselig date og idag har jeg trent og slappet av hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 7. januar 2007 #3270 Del Skrevet 7. januar 2007 Så bra at det ble en hyggelig date i går da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 7. januar 2007 Forfatter #3271 Del Skrevet 7. januar 2007 jepp, og viktigst av alt, jeg hadde en super helg, hele helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. januar 2007 #3272 Del Skrevet 7. januar 2007 *furter* Flott at helga ble flott (herregud så glad jeg er for at norsklærer'n min ikke ser den der...) og en bra date skader jo ikke helhetsopplevelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 8. januar 2007 #3273 Del Skrevet 8. januar 2007 Du skal gni det inn uten å gi referat?! Tullmus, som Litjmæ ville sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3274 Del Skrevet 8. januar 2007 ah... sååå mandag idag da! men men, det går seg til. fikk lønn, men de har trukket nesten 38% skatt, så jeg har fått ringt og kjeftet litt på morran.... men det hjelper jo ikke, trukket skatt er trukket skatt, så får trøste meg med at jeg får det igjen på ligningsoppgjøret senere i år. og jeg klarer meg absolutt, så krise er det ikke. men trøtt altså.... håper det blir kosemandag snart og ikke blåmandag hele dage. jeg jobber hardt med det selv altså, men foreløpig er igrunnen bare trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 8. januar 2007 #3275 Del Skrevet 8. januar 2007 Ja...? *trommer med fingrene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 8. januar 2007 Forfatter #3276 Del Skrevet 8. januar 2007 ja hva da? har ikke mer å fortelle jeg, og er bare trøtt og grinete idag, så alt som virket bra i går virker sikkert bra i morgen, men idag er jeg skrudd av altså, så hva jeg tenker om ting idag er det ingen som vil vite... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3277 Del Skrevet 9. januar 2007 nok en morgen, og denne er myyyyyyyyyye bedre!! Idag skal bli en deilig dag nemlig, det bestemte jeg meg for med det samme jeg sto opp! la meg litt tidlig i går, så skal ikke være like trøtt og sånt ihvertfall... alt føles litt lysere og lettere en i går allerede *stråler som en sol så godt jeg kan* også trening i ettermiddag, det blir bra. neste uke satser jeg på gratis salsakurs, det kan bli spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. januar 2007 #3278 Del Skrevet 9. januar 2007 Godt det er noen som har en fin morgen. Kan jeg få litt av din ?? Er TRETT ... og var tidlig på jobb .. før halv åtte.. og så kranglet maskinen min her nesten en halv time før den "oppførte seg som normalt" - og da var den ekstra halve timen "bortkastet" (tror det har noe med tingenes iboende faenskap å gjøre jeg). Dessuten var det masse store biler som bråket fælt i natt mellom to og tre. Hørtes ut som brøytebiler - men det stemmer jo opplagt ikke - her er ikke et snefnugg i mils omkrets. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Fiona* Skrevet 9. januar 2007 #3279 Del Skrevet 9. januar 2007 Gudd mårning! Brøytebiler uten snø det regner riktignok mye, men... Hjelper det hvis jeg serverer grønn te med sitron? *sunnheten selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3280 Del Skrevet 9. januar 2007 *sender litt god stemning i billaretning* er ikke helt på maks jeg heller, men adskillig bedre en i går, og igrunnen ganske bra. men så la jeg meg klokka elleve ca også, litt før faktisk, tror jeg.. så jeg var flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå