Cata Skrevet 31. mars 2007 #3381 Del Skrevet 31. mars 2007 Kufferten er nok full (av en eller annen grunn) ← Ikke så rart. Jeg har sneket meg nedi og gjemt meg . *skulle i allfall gjerne ha gjort det* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 31. mars 2007 Forfatter #3382 Del Skrevet 31. mars 2007 *jager vekk cata fra plassen min i billas koffert til varmeland med shorts og sandaler* jeg skal nyte bypåske med vårrengjøring og avslapping jeg da, om glammy ikke reiser vekk, håper jeg på å overtale henne til litt aktiviteter også... lenge siden jeg har lekt med henne også. egentlig burde vi hatt hyttepåske på hytta di vettu, jentene utti hytteland med god mat, god drikke, masse snop og maaaaasse skravling. må prøve å få til det i år. nå skal jeg ta meg en pause fra sying og hekling og få i meg litt mat, har vært på en liten spasertur, handlet lollipop til snop (hadde plutselig fryktelig lyst på det her i går), og må begynne med litt wok til middag.. kan ikke BARE spise snop heller vel. reiser dere i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Turi Skrevet 1. april 2007 #3383 Del Skrevet 1. april 2007 Har du påskefri? Det har snuppa og jeg, så er du på ferie i morgen mandag, får du sende meg en SMS, så tar vi oss en tur. Reiser tirsdag til "sørvestlandet" for å besøke mormor og han som kanskje er bestefar.... *litt usikker snuppe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3384 Del Skrevet 2. april 2007 påskefri--- har ikke råd til sånt, får vente til onsdag klokka tolv med å ta meg påske jeg. kose dere hos mormor og mulig bestefar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. april 2007 Forfatter #3385 Del Skrevet 12. april 2007 wow... jeg skal kanskje til london å danse salsa.. *fniser* om jeg får fri, om jeg har råd, om jeg får til.. vilvilvilvilvilvil... hadde vært SÅ gøy å få det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. april 2007 #3386 Del Skrevet 12. april 2007 *sette seg godt til rette inne i foret i alines Londonkoffert* Londontur er ikke å forakte, verken med eller uten salsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 12. april 2007 #3387 Del Skrevet 12. april 2007 Lenge siden jeg har vært her. Har påskeferiert - og etter det har det vært et #### på jobb. Det var ingen i kofferten min når jeg kom frem - hadde vært kos å hatt noen med - jeg hadde et helt stort dobbeltrom helt alene - men det var ikke så mye shorts og sandaler altså. Jeg staret friskt med knebukse - selvbruningskrem med farge - og sandaler .. men måtte bite i det sure eplet og ta frem sokker og langbukse - for deler av tiden var det kaldt og regn. Men vi fikk hvertfall et par dager med sitte ute i solen .. så jeg vet hvordan det kjennes (satser på å få øvd meg mer i helgen.) London høres da skikkelig morsomt ut - og helt enig med Cata - både med eller uten salsa er greit (for min del tror jeg jeg tar uten .. kryper nedi sammen med Cata) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3388 Del Skrevet 13. april 2007 hihi.. skulle gjerne hatt med dere begge jeg, tror faktisk bare det blir instruktøren og meg som reiser fra oss, så regner med at jeg blir litt alene der, han skal helt sikkert ha workshopper og drive med annet.. jeg skal hjelpe til litt med markedsføring av noe greier her, så jeg kan klinge til det om jeg føler meg ensom... må rase inn til sjefen å spør om jeg får fri nå, får jeg det, så får jeg grave frem litt økonomi til å få det til sånn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3389 Del Skrevet 13. april 2007 wooho..*løper rundt som en gærning og huier og ler* Jeg har fått fri!!! *løper litt til rundt og gliiiiser* Da skal jeg til london 26.april til 1.mai, salsakongress, jeg skal være med!! KULT!! Dette blir bare SÅ bra, og jeg har SÅ godt av å vite at jeg kommer til å måtte klare meg mye selv der, DET er utfordring for lille meg det. Ikke ha ett stort, trygt støtteapparat rundt meg som jeg kan gjemme meg bak om det blir skummelt. skal jobbe litt der da, så har litt trygghet i det.. nå ble det DEN knallfredagen da.. fredag 13. til tross! fredag, sol, jeg har fått ok på londontur, skal til mamma i helga og kose meg, sol, deiiiiiilig! *er ett eneste stort glis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 13. april 2007 #3390 Del Skrevet 13. april 2007 - dette høres strålende ut. Det er nydelig ute nå - men foreløpig litt kjølig - men de har jo lovet oss sånt vær i hele helge - så dette blir topp. Kose deg masse hos mamma i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. april 2007 Forfatter #3391 Del Skrevet 13. april 2007 ja, kjempegøy! og ja, deilig vær, og det skal visst bli varmere i løpet av helga etter hva jeg forstod. skal kose meg masse jeg i helga, blir deilig med litt mamma tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. april 2007 #3392 Del Skrevet 13. april 2007 London høres da skikkelig morsomt ut - og helt enig med Cata - både med eller uten salsa er greit (for min del tror jeg jeg tar uten .. kryper nedi sammen med Cata) ← *kravler til siden og gjør plass til billa under koffertforet* Vi kan sjekke London'ske utekafeer mens aline "salser" så vet vi hvilke vi skal ta henne med til når hun er ferdigdanset. Bra du fikk fri, da, aline. Snille sjefen . Du kommer helt sikkert til å klare det fint, selv om det skulle bli litt skummelt. Så lenge du har fått noen oppgaver i tillegg til dansinga så klor deg fast til dem. Skumle ting avskumles en del når man har noe konkret som man skal gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3393 Del Skrevet 16. april 2007 ja, føler jeg meg helt alene så kan jeg løpe til standen og stå der og smile og late som det er det eneste jeg er der for.. har kosa meg masse hjemme med mamma og mann i helga da, så nå er jeg deilig uthvilt og jobber en dag, skal på kurs i morgen og onsdag, så er det salsa etter jobb på torsdag goså er det helg hvor jeg må fikse i stand sidt, pent skjørt og finne eller lage pen sort topp til.. finne ut litt hva jeg har som jeg kan bruke i london og hva jeg må lage. så må det epileres og smøres og fikses og ordnes.. hihi.. så er det tre arbeidsdager neste uke og voila- london here I come. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ling Skrevet 16. april 2007 #3394 Del Skrevet 16. april 2007 Grattis med London-tur!! Kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 16. april 2007 Forfatter #3395 Del Skrevet 16. april 2007 Grattis med London-tur!! Kjempegøy! ← tusen takk og ja, kjempegøy! også så flink jeg er som kaster meg rundt og reiser, er litt imponert av meg selv jeg! tenkte vel tanken på at det kunne være upopulært hos div i den klassen jeg er i, mange har jo faktisk danset der i myyyyyye lenger en hva jeg har, men fant ut at det fikk i såfall være deres problem, også har jeg klart å ikke bekymre meg noe mer over det. og at jeg bare gjør det, kaster meg rundt, på mye kortere varsel en hva jeg er vant til... hihi.. nei, dette er og blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. april 2007 #3396 Del Skrevet 23. april 2007 Innom og litt på deg. Utrolig lenge siden .. og NÅ er det på tide snart altså. Men kommende helg kan du jo heller ikke. Blir spennende med London .. har sommerfuglene kommet? Du må hvertfall kose deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3397 Del Skrevet 23. april 2007 heia ja, nå er det ALTFOR lenge siden! savner deg masse, trenger skravling. nå til helga er jeg veldig borte ja, har sommerfugler og det meste i magen jeg i forhold ti ldet, gleder meg som en unge. men etter helga, kanskje vi får til noe da? helga etter eller noe? burde egentlig fått med alle snuppene og dratt på hytta di! Tenk DET hadde blitt mye skravling og kos a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. april 2007 #3398 Del Skrevet 23. april 2007 Snupper på hytta - det hadde vært noe det .. Jobber litt med saken - og prøver å avklare helger- Vi må bare få til noe snart - det er helt klart. Kos deg masse i London hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 23. april 2007 Forfatter #3399 Del Skrevet 23. april 2007 kokosbollefabrikkutsalgskravl er også en mulighet, inntil vi finner passende hyttehelg for alle tre. noe må vi få til snart ihvertfall, det er sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. april 2007 #3400 Del Skrevet 24. april 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå