Trampe Skrevet 26. juli 2006 #321 Del Skrevet 26. juli 2006 ååååh, tre dager!!! :hoppe: Vil se kjole..... Lykke til med talen nå i innspurten, det greier du fint vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #322 Del Skrevet 26. juli 2006 ååååh, tre dager!!! :hoppe: Vil se kjole..... Lykke til med talen nå i innspurten, det greier du fint vettu! ← Klarer du å holde deg litt? Jeg skal nemlig love at kjolen, den kommer det bilde av her etter bryllupet! (Selv om bilder av oss sannsynligvis ikke legges ut. ) Grunnen til at det ikke ligger bilde av kjolen her, er at jeg vet Elsklingen kan finne det, og det vil jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juli 2006 #323 Del Skrevet 26. juli 2006 Lykke til på lørdag vennen!! Skal tenke på deg! Gleder meg å se bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 26. juli 2006 #324 Del Skrevet 26. juli 2006 Oj, her har det skjedd mye!!! Og nå er det like før!!!! Begynner nesten å grine bare av å tenke på det!!!! Gleder meg veldig til å høre og se bilder!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #325 Del Skrevet 26. juli 2006 Epica og afr0dite: Nå tror jeg jeg skal gjøre et tale-søk på bryllupsforumet, og se om jeg finner noe hjelp... Har liksom litt vanskelig for å formulere meg. Og så må det jo være noe jeg klarer å si, ikke bare noe som ser bra ut på papiret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #326 Del Skrevet 26. juli 2006 Sliter fortsatt med talen, men det kan jo være jeg klarer å ta meg sammen og skrive på den i kveld! Forloveren min har blitt kjempe forkjølet, så det blir nok ikke noe i dag, men besteforeldrene mine kommer nedover i kveld, så fra i morgen av blir det kaos! Men tilbehøret til kjolen hennes er visst i orden! Må passe på at hun og jeg har papirlommetørkler nok til kirken og festen. (Hun må ha med for meg i kirken, så får vi heller snike til noe når hun ikke sitter ved siden av meg.) Jeg gråter alltid i bryllup, og har vel ingen illusjoner om at gravid-hormonell, og i eget bryllup, så skulle jeg klare å være noe bedre? Får kjøpe massevis av papirlommetørkler, og dele ut til familien på tull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 26. juli 2006 #327 Del Skrevet 26. juli 2006 Ser vi deg ikke noe mer før bryllupet?! I såfall: LYYYYYYKKE TIL!!!!!!!!! Nyt dagen og gleden så godt du bare klarer!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #328 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Kan jo bli en og annen snartur før bryllupet, afr0dite, men jeg vil ikke love at jeg her tid til å titte innom alle! Er kjempemye å gjøre på jobb idag, (plutselig, det har vært helt dødt lenge!) så jeg blir nok fraværende herfra stort sett hele dagen. Er jeg riktig heldig, rekker jeg en bitteliten tur innom mellom bryllup og bryllupsreise også... Endret 27. juli 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #329 Del Skrevet 27. juli 2006 (endret) Oppdatert liste: Må handles: Kjøpe inn en kasse med solo el.l. brus. Supplere opp med Mozell Kjøpe flaskeøl til middagen. (Munkholm sommerøl, og vanlig flaske øl.) Handle snacks. Kjøpe inn blank neglelakk til "førstehjelpskurv på badet". Kjøpe juice og det som ellers skulle trenges til baren. Kjøpe silkebånd til menyene Div: Tenke på kjølemuligheter for drikkevarer. (Ikke viktig, men kjekt! Kanskje en stor balje med isbiter og vann til ølen? Hva er det egentlig på stedet?) Brunfarge på meg og mannen. Tale brud og brudgom. Gjøre ferdig menyer og evt. sanger vi har kontroll på selv. Torsdag: Sjekke at hele antrekket er pent, og at jeg ikke har problemer med å få på noe. Avklare at onkel kan ta takk for maten talen. (Han tar den sikkert, mannen har munndiare!) Snakke med tante om opp-pakking av gaver. (Hvordan merke, hva gjør vi med esker og annen innpakking.) Ordne neglene mine! Trene på dansing! Fredag: Møte forlover og trene på å ta på kjolen og legge slepet. Handle frukt Handle inn roser til bordene. (Disse må stå kjølig til neste dag!) Hente blomstene forloveren skal ha i håret. Ordne lokalet. Trene på dansing! Mye som skal gjøres i kveld, og jeg som ikke vet når jeg kommer meg hjem engang! Håper jeg ikke må bli lenge, for det har jeg ikke tid til! Endret 27. juli 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 28. juli 2006 #330 Del Skrevet 28. juli 2006 Innom og ønsker lykke til på bryllupsdagen din før jeg sletter denne brukeren Gratulerer så mye på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 28. juli 2006 #331 Del Skrevet 28. juli 2006 Lykke til i morgen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 28. juli 2006 #332 Del Skrevet 28. juli 2006 LYKKE TIL I MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!! KOS DEG OG NYYYYYYT DEN MEST FANTASTISKE DAGEN I HELE VERDEN!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 29. juli 2006 Forfatter #333 Del Skrevet 29. juli 2006 Tusen takk jenter! Nå er jeg straks på tur til frisøren! Kommer sterkere tilbake senere! Kanskje jeg får tid til en liten tur innom i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 29. juli 2006 #334 Del Skrevet 29. juli 2006 :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: I DAG GIFTER DU DEG!!!!!!!!!!!!!!!! ER DU IKKE SPENT?? GLEDER DU DEG?? NYT DET!!!!! NYT HELE DENNE DEILIGE LYKKENS DAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LYKKE LYKKE LYKKE TIL!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 29. juli 2006 #335 Del Skrevet 29. juli 2006 Gratulerer så mye med dagen!! Gleder meg til å få referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. juli 2006 #336 Del Skrevet 29. juli 2006 GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #337 Del Skrevet 31. juli 2006 (endret) Tusen takk for alle gratulasjoner jenter! Dagen var bare herlig, men igår var jeg helt skutt! :hjerter: Nå reiser jeg snart på tur, men jeg kan jo legge igjen en lite bilde av kjolen, så kan dere se hvor flott den er! (Har levert den til rens, så når jeg kommer hjem er den sansynligvis kjempepen igjen!) Må bare si at avtagbart slep er en genial oppfinnelse! Endret 31. juli 2006 av Sensommerbruden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 31. juli 2006 #338 Del Skrevet 31. juli 2006 Nyyydelig kjole!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 31. juli 2006 #339 Del Skrevet 31. juli 2006 Gratulerer så masse!! Jeg tenkte på deg på lørdag, men jeg hadde ikke internettilgang... Nydelig kjole, forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Seterjenta Skrevet 8. august 2006 #340 Del Skrevet 8. august 2006 Gratulerer så masse med vel overstått dag!! Gleder meg til referat. Kos deg på tur!! Og, det var var en nydelig kjole!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg