seigostepop Skrevet 4. juli #421 Skrevet 4. juli Synes alle har hatt progresjon disse ukene, og det er moro å se! Vanskelig å plukke en favoritt denne uka. Grønn: Moro å se en annen løsning på stua. Fint at de bygger etter sitt eget behov for å samle mange mennesker. Godt utført, og pent. Jeg er ikke begeistret for ubehandlet treverk inne slik de gjorde med spilene, men det var en snedig idé som viste frem finsnekring på en god måte. Fin pergola, men fortsatt litt tomt på den steinplattingen. Blå: Velfortjent seier, for synes de har hatt mye stang-ut. Store planer hjelper på det beige uttrykket, og pluss for multifunksjonelle møbler. Likte ikke at det var åpent under sofaen, ville kanskje lagd oppbevaring på en annen måte. Godt arbeid og stua virka større pga måten de har kledd inn trappa på. Det eneste jeg tenker på er den digre veggen kledt i stoff, den må da bli en støvsamler? Rødt: Fine farger, fin løsning med planen i hjørnet. Bedre finish enn i starten, men mangler fortsatt mye ifht de andre. De er flinke på å skape god og lun stemning, det skal de ha! Gult: Får ikke helt taket på verken folka eller hytta.. Synes de var inne på noe oppe på hemsen, og hadde håpt de skulle fortsette med noe lignende, men dette ble litt rotete for meg. Etter ni uker synes jeg fordeling av hammere er rettferdig mtp resultat ukene sett under ett. Håper grønn eller blå hytte vinner. 6
LadyGrey Skrevet 4. juli #422 Skrevet 4. juli Sumarina skrev (10 timer siden): Jeg er spent på å se hvem dommerne gir sine gullhammere til på finaledagen. Jeg tipper Lars og Aina gir sine til Marianne og Vidar, tror faktisk at Espen også kan gi sin til Marinna og Vidar. Men tror samtidig ikke at alle 3 «kan» gi sine hammere til samme paret, så da tenker jeg at muligens Aina gir sin hammer til Dinda eller Thomas og Frida. Hvem tror dere dommerne gir sine hammere til på finaledagen? Dette er min spådom for finaledagen foreløpig: Lars sin hammer tror jeg går til Dinda eller Marianne/Vidar. Aina: Dinda eller Frida/Thomas. Espen: Marianne/Vidar eller Frida/Thomas. 2
makkapakka Skrevet 5. juli #424 Skrevet 5. juli lin skrev (23 timer siden): Neste år blir det anderledes. Det spilles jo inn på Sørlandet. Ikke sikkert hyttene er kjempestore, men hytte på Sørlandet lnaker vel mange seg 😊 Hytte på Sørlandet, da blir jeg spent på pris og størrelse, prisene i Sverige er sannsynligvis mye lavere enn norske hyttepriser. Mulig det ikke er i hotteste område da. 1
Kaffemonsteret Skrevet 5. juli #425 Skrevet 5. juli makkapakka skrev (6 timer siden): Hytte på Sørlandet, da blir jeg spent på pris og størrelse, prisene i Sverige er sannsynligvis mye lavere enn norske hyttepriser. Mulig det ikke er i hotteste område da. Håper det er gamle hytter og ikke nybygg. Så mye mer sjarmerende og mer muligheter til å lage koselige hytter. 8 1
AntiBullshit Skrevet 6. juli #426 Skrevet 6. juli Hvorfor er ikke Vidar tilstede når gullhammeren deles ut? Han er jo nesten mer borte enn tilstede på disse seremoniene 1
Diamant20 Skrevet 6. juli #428 Skrevet 6. juli AntiBullshit skrev (1 minutt siden): Hvorfor er ikke Vidar tilstede når gullhammeren deles ut? Han er jo nesten mer borte enn tilstede på disse seremoniene Han er vel en av de med lengst reisevei hjem, og må reise litt tidlig for å komme seg litt hjem i helgene? 1
Soleil70 Skrevet 6. juli #429 Skrevet 6. juli Hvis Othilie sier én gang til at "å, nå blir jeg rørt" (se så kokett jeg er), da begynner jeg å grine. Tror det blir en del grining neste uke 😄 4
Matas Skrevet 7. juli #430 Skrevet 7. juli AntiBullshit skrev (7 timer siden): Hvorfor er ikke Vidar tilstede når gullhammeren deles ut? Han er jo nesten mer borte enn tilstede på disse seremoniene Han har vært borte to av ni ganger. Sånn er det jo når han bor langt borte til vanlig og kanskje har noe han må rekke. 4
Sumarina Skrevet 7. juli #431 Skrevet 7. juli (endret) Spoiler Siden jeg heier på Marianne og Vidar synes jeg det var fryktelig irriterende at de ikke gikk gugllhammeren i konkurransen i dagens episode! Endret 7. juli av Sumarina 4
Tantemor Skrevet 7. juli #432 Skrevet 7. juli (endret) Sumarina skrev (3 timer siden): Endret 7. juli av Tantemor
Sumarina Skrevet 7. juli #433 Skrevet 7. juli (endret) Tantemor skrev (5 minutter siden): Nå spoiler du og det er ikke greit i denne tråden. Går fint for min del for jeg har sett episodene idag, men slike avsløringer skal inn i spoilertag 😬 Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette! Jeg er ikke så aktiv her inne og visste ikke hvordan jeg skulle gjøre det. Har klart å legge i spoilertag nå. du må da redigere ditt svar. Endret 7. juli av Sumarina 1
Tantemor Skrevet 7. juli #434 Skrevet 7. juli Sumarina skrev (39 minutter siden): Takk for at du gjorde meg oppmerksom på dette! Jeg er ikke så aktiv her inne og visste ikke hvordan jeg skulle gjøre det. Har klart å legge i spoilertag nå. du må da redigere ditt svar. Superbra ble det, redigerte bort mitt nå jeg også 😅🤗
Lunabelle Skrevet 8. juli #435 Skrevet 8. juli (endret) Tantemor skrev (15 timer siden): Superbra ble det, redigerte bort mitt nå jeg også 😅🤗 Les retningslinjene for dette underforumet! Så lenge det ikke er spesifisert i trådtittelen om den gjelder for lineær tv eller streaming av serien, så er det faktisk tillatt å spoile. Syns det blir feil å kritisere noen, når det ikke bryter med reglene. Det er ikke hver enkelte bruker sine meninger som gjelder, og bra er det. Så @Sumarina du trenger ikke å beklage, for du har ikke gjort noe galt i forhold til retningslinjene her inne. 😅 Endret 8. juli av Lunabelle 2 3
Tantemor Skrevet 8. juli #436 Skrevet 8. juli Lunabelle skrev (6 minutter siden): Les retningslinjene for dette underforumet! Så lenge det ikke er spesifisert i trådtittelen om den gjelder for lineær tv eller streaming av serien, så er det faktisk tillatt å spoile. Syns det blir feil å kritisere noen, når det ikke bryter med reglene. Det er ikke hver enkelte bruker sine meninger som gjelder, og bra er det 😅 Det har vært diskutert flere gangen allerede at man ikke ønsker å bli spoilet før det har gått på lineær tv. Det virker som regelen i denne tråden i allefall. Derfor minte jeg henne på det i all vennlighet. Jeg var ikke ufin på noe vis 🤗 2 1
Lunabelle Skrevet 8. juli #437 Skrevet 8. juli Tantemor skrev (Akkurat nå): Det har vært diskutert flere gangen allerede at man ikke ønsker å bli spoilet før det har gått på lineær tv. Det virker som regelen i denne tråden i allefall. Derfor minte jeg henne på det i all vennlighet. Jeg var ikke ufin på noe vis 🤗 Men da bør trådtittelen endres. 2
Undrende123 Skrevet 8. juli #438 Skrevet 8. juli Tantemor skrev (11 minutter siden): Det har vært diskutert flere gangen allerede at man ikke ønsker å bli spoilet før det har gått på lineær tv. Det virker som regelen i denne tråden i allefall. Derfor minte jeg henne på det i all vennlighet. Jeg var ikke ufin på noe vis 🤗 Det stemmer ikke at det er regelen. Det er ikke nødvendig med spoilertags her, det har blitt poengtert tidligere. De som går inn i tråden før de har sett episoden gjør det på eget ansvar (og det skulle da virkelig bare mangle nå som knapt noen ser på lineær tv lengre). 7
Tantemor Skrevet 8. juli #439 Skrevet 8. juli Undrende123 skrev (33 minutter siden): Det stemmer ikke at det er regelen. Det er ikke nødvendig med spoilertags her, det har blitt poengtert tidligere. De som går inn i tråden før de har sett episoden gjør det på eget ansvar (og det skulle da virkelig bare mangle nå som knapt noen ser på lineær tv lengre). Ok den er god, beklager så mye 🙏
Babyface Skrevet 8. juli Forfatter #440 Skrevet 8. juli Spoiler Flere som tenker at TV2 bestemte vinnerne i dagens konkurranse? Det er faktisk ikke mulig at dette paret vant. Resultatene/svarene ble jo ikke gått gjennom. 9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå