solsolsol Skrevet 2. juli 2025 #381 Skrevet 2. juli 2025 Hvem har flest hammere nå? Og hvem tror dere vinner?
Elsker sjokolade Skrevet 2. juli 2025 #382 Skrevet 2. juli 2025 LadyGrey skrev (4 timer siden): Ja hva er greia? Skulle se ukesfinalen nå tenkte jeg.. Samme her. Rigga meg til med frokost og kaffe. 2
Kålrota Skrevet 2. juli 2025 #383 Skrevet 2. juli 2025 Babyface skrev (6 timer siden): Er så møkk lei av at fotball har høyeste prioritet hos tv2. Alt kan flyttes på til fordel for fotball, inkludert nyhetene. 🙄 Damefotball har nesten aldri høyeste prioritet hos noen, altså. Det er Norges første kamp i EM. Marianne og Vidar har flest hammere og jeg antar de vinner. Det er ikke min sommerhyttestil, men de er jo flinke. 4
Janmar Skrevet 2. juli 2025 #384 Skrevet 2. juli 2025 misssssnorway skrev (9 timer siden): Noen som vet hvorfor vi ikke får se denne ukesfinalen før i morgen? Er høygravid og hadde planlagt fødsel i dag, men som blir flyttet til i morgen i stedet. Min første tanke var «yes, da rekker jeg se ukesfinalen likevel!»😅 Står den går kl 2330
Jadasikkert29 Skrevet 2. juli 2025 #385 Skrevet 2. juli 2025 Janmar skrev (15 minutter siden): Står den går kl 2330 Står kl 03.00 hos meg
Janmar Skrevet 2. juli 2025 #386 Skrevet 2. juli 2025 Jadasikkert29 skrev (21 minutter siden): Står kl 03.00 hos meg Går på tv2 kl 2330. Så da vises den tidligere på tv.
Janmar Skrevet 2. juli 2025 #387 Skrevet 2. juli 2025 Janmar skrev (1 minutt siden): Går på tv2 kl 2330. Så da vises den tidligere på tv. Så nå det sto reprise. Var gubben som var påståelig og sa det gikk 2330😂 2
Jadasikkert29 Skrevet 2. juli 2025 #388 Skrevet 2. juli 2025 Janmar skrev (12 minutter siden): Så nå det sto reprise. Var gubben som var påståelig og sa det gikk 2330😂 Typisk 😂😂 2
Snuse Skrevet 2. juli 2025 #389 Skrevet 2. juli 2025 Babyface skrev (10 timer siden): Er så møkk lei av at fotball har høyeste prioritet hos tv2. Alt kan flyttes på til fordel for fotball, inkludert nyhetene. 🙄 Er så utrolig enig med deg! Skikkelig irriterende! 2
29_j Skrevet 2. juli 2025 #390 Skrevet 2. juli 2025 (endret) Elsker sjokolade skrev (5 timer siden): Samme her. Rigga meg til med frokost og kaffe. Ja samme! Hva skjer? Ikke frokost vel og merke men vin🙂↔️ Endret 2. juli 2025 av 29_j 2
29_j Skrevet 2. juli 2025 #391 Skrevet 2. juli 2025 Jadasikkert29 skrev (1 time siden): Står kl 03.00 hos meg Samme her 🙄 forbaska fotball 😅 2
Elsker sjokolade Skrevet 2. juli 2025 #392 Skrevet 2. juli 2025 Blir det samme neste uke. Da sendes det på mandag og tirsdag også sendes finalen på torsdag. 2
29_j Skrevet 3. juli 2025 #393 Skrevet 3. juli 2025 makkapakka skrev (På 27.6.2025 den 0.48): Jeg sliter litt med sittegruppen der skråtaket er, hos Marianne og Vidar, kan liksom ikke slenge deg bakover i sofaen. Syns den hytta er litt maskulin.. Mor og datter har dratt kreativiteten litt vel langt, veldig spesielt, litt lite funksjonelt. Håper de får en snekker med før ferdigstilling, der er det mye å rette opp. Dinda kjører på, de får det fint, men de får det ikke koselig nok syns jeg, det bør det være på en hytte. Frida og Thomas gjør det bedre for hver gang, det er til nå en sommerhytte jeg kunne tenkt meg. Helt enig i alt du skriver her. Skjønte heller ikke sofagruppen under skråtaket, utrolig krunglete. Thomas og Frida har det koseligst. Er folk veldig irriterte på Thomas etter bildeknipset? Skjønte ikke, hvorfor tok de bilde ?
makkapakka Skrevet 3. juli 2025 #394 Skrevet 3. juli 2025 29_j skrev (1 time siden): Helt enig i alt du skriver her. Skjønte heller ikke sofagruppen under skråtaket, utrolig krunglete. Thomas og Frida har det koseligst. Er folk veldig irriterte på Thomas etter bildeknipset? Skjønte ikke, hvorfor tok de bilde ? Tror Thomas gjør narr av løsningene til mor og datter, tar bilder og sender til venner og småflirer.. 1 1
29_j Skrevet 3. juli 2025 #395 Skrevet 3. juli 2025 makkapakka skrev (10 minutter siden): Tror Thomas gjør narr av løsningene til mor og datter, tar bilder og sender til venner og småflirer.. Forstår de ble irriterte 5
Snurrevippen Skrevet 3. juli 2025 #396 Skrevet 3. juli 2025 makkapakka skrev (15 minutter siden): Tror Thomas gjør narr av løsningene til mor og datter, tar bilder og sender til venner og småflirer.. Tolka det som Frida hadde bedt han ta bilder av noe hun synes var fint. Han slår ikke meg som en man som får slike ideer når han selv ikke er så opptatt av interiør. 6
Babyface Skrevet 3. juli 2025 Forfatter #397 Skrevet 3. juli 2025 Spoiler Helt riktige ukesvinnere mtp solid håndverk, geniale løsninger og gjennomføring etter egen plan og stil. Det er definitivt denne hytten jeg ville valgt om jeg kunne plukke en av dem nå. Om man har lyst på litt mer farger er det veldig lett å legge til dette. Jeg synes Dinda fortjener å vinne hytta. Ser man isolert kun på stuen, likte jeg Marianne og Vidars sin best denne uken. Fargene i stua deres er nydelige! Men andre ting i den hytta er litt too much for meg, litt vel mye spraglete tapeter/for mye som skjer. Håndverket deres, særlig Vidars, er upåklagelig. Dette var ikke Thomas og Fridas beste uke, litt slaskete gjennomføring, i mangel av et bedre ord. Jeg er ikke spesielt glad i pastellfarger og særlig ikke lys gult, så hytten appellerer rett og slett ikke til meg. Synes verken den buede sofaen var fin eller passet inn. Mor og datters håndverk har blitt bedre, men de er fortsatt dårligst. Det er noe litt hjelpeløst over det hele. Jeg synes de har evner til å sette sammen farger og gjøre det koselig, men akkurat stua ble litt rotete. Jeg savner en skikkelig sofa på disse hyttene, med skikkelige rygger og armlenere. Jeg liker at sofaer er store, myke og like komfortable om man sitter eller ligger, der mangler samtlige hytter noe for at jeg skulle kunne trives. Så ser jeg jo at en stor deilig sofa strengt tatt ikke får plass på disse knøttehyttene og at man derfor tilpasser seg. Snodig av Thomas å "snikfilme"/"snikfotografere", men jeg kan liksom ikke helt tro det var å stjele idéer han var ute etter. Mor og datter har, i de flestes øyne, den dårligste hytta, så tvilsomt at det er der han skulle finne inspirasjon og gode idéer. 🙈 Inspirasjon og gode idéer kan jo alle finne masse av på nett og strengt tatt er svært få av idéene der inne originale, det meste er noe man har sett et annet sted, om det er på Instagram eller hos venner. Lisen ble sur, men hun har vel selv stjålet idéene med å tapetsere/trekke en bilderamme i stoff, hvis man først skal pirke. Ingen der inne har uansett monopol på disse idéene. Eller håper jeg jo ikke den omtalte tatoveringen avslørte vinnerlaget. Jeg heier ihvertfall fortsatt mest på Dinda, og Marianne og Vidar på andreplass. 3
Gjest Wiews Skrevet 3. juli 2025 #398 Skrevet 3. juli 2025 Jeg synes det virker som Othilie og Lisen ønsket å lage litt drama. Gå helt i kjelleren liksom, fordi Thomas har tatt et bilde av en plante? Frida og Thomas har jo ikke lik stil som dem en gang.
Ms. Steele Skrevet 3. juli 2025 #399 Skrevet 3. juli 2025 Wiews skrev (1 time siden): Jeg synes det virker som Othilie og Lisen ønsket å lage litt drama. Gå helt i kjelleren liksom, fordi Thomas har tatt et bilde av en plante? Frida og Thomas har jo ikke lik stil som dem en gang. Enig i det, men hvorfor i alle dager skal Thomas gå rundt og ta bilder av tingene til andre? Han spurte jo til og med hvor de hadde kjøpt det og hvor mye det kostet. Så skal det hele liksom være en misforståelse? Så hva var egentlig hensikten til Thomas? 7 3
RC Skrevet 3. juli 2025 #400 Skrevet 3. juli 2025 Thomas har vel vært litt sneaky hele veien, har han ikke? Han har i alle fall virket veldig usikker, spesielt i begynnelsen, og stadig trukket mot de andre hyttene for å se hva de andre holder på med og hvor langt de har kommet. 7 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå