makkapakka Skrevet 3. juli 2025 #401 Skrevet 3. juli 2025 Vel fortjent gullhammer til Dinda i dag Mor og datter fint og fine farger men litt rotete Marianne og Vidar, litt feil kosekrok, men de tenker mye folk og mat rundt stort bord. Thomas og Frida, hadde dere fått til madrassen hadde det blitt stilig. 5 1
Janzypants Skrevet 3. juli 2025 #402 Skrevet 3. juli 2025 29_j skrev (8 timer siden): Forstår de ble irriterte Det forstår virkelig ikke jeg.. Virker veldig lettkrenka, tbh. Ta det heller som et kompliment da, dersom han syns de har det fint, liksom. 5
Gjest Wiews Skrevet 3. juli 2025 #403 Skrevet 3. juli 2025 Ms. Steele skrev (2 timer siden): Enig i det, men hvorfor i alle dager skal Thomas gå rundt og ta bilder av tingene til andre? Han spurte jo til og med hvor de hadde kjøpt det og hvor mye det kostet. Så skal det hele liksom være en misforståelse? Så hva var egentlig hensikten til Thomas? Ja, det er rart at han tok bilde av den planten. Thomas sier selv at han er en sosial type som liker å mingle med de andre og det kan jo være irriterende, spesielt når man skal jobbe. Men jeg syns de lager vel mye drama av situasjonen. Lisen sier også at mange av deres ideer er blitt stjålet og da lurer jeg på hvilke ideer det er? Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til noe.
Kaffemonsteret Skrevet 4. juli 2025 #404 Skrevet 4. juli 2025 Wiews skrev (9 timer siden): Ja, det er rart at han tok bilde av den planten. Thomas sier selv at han er en sosial type som liker å mingle med de andre og det kan jo være irriterende, spesielt når man skal jobbe. Men jeg syns de lager vel mye drama av situasjonen. Lisen sier også at mange av deres ideer er blitt stjålet og da lurer jeg på hvilke ideer det er? Jeg har i hvert fall ikke lagt merke til noe. De er veldig konspiratoriske. Hele det med gresskaret også, der de mer enn antyder at noen har sabotert de. Det er jo ganske seriøse anklager.. Synes det er litt søtt at de tror de harven sjanse. De ligger langt, langt bak de andre på teknisk arbeid, og disse såkalte kreative påfunnene deres er etter min mening sjelden vellykkede. av en eller annen grunn har jeg en soft spot for Marianne og Vidar. Stilen deres er veldig langt fra min, men jeg heier allikevel på de. Dinda synes jeg har en for kjedelig og upersonlig stil. Ikke en eneste farge der inne. Men de er flinke og står på. kjæresteparet har stilen som kanskje er nærmest min egen; farger og gjenbruk, men jeg klarer likevel ikke å heie på de. Men de har blitt mye bedre, husker første uke, det var ganske krise. Det er likevel noe som irriterer meg med de, kanskje at Frida har blitt så «oppesen» de siste episodene. 14
Snurrevippen Skrevet 4. juli 2025 #405 Skrevet 4. juli 2025 Er det bare jeg som reagerer på prisen på de hyttene? Hadde jeg kjøpt slike hytter hadde det føltes som å kjøpe katta i sekken. 3 millioner for byggeklosser uten sjarm, ugunstig planløsning og tettpakket med folk rundt. Har null vibber av hytte. Kan knapt kalles sommerhus, etter min mening. Som å bo på camping egentlig med alle mulige mennesker rundt seg 😅 Uterommet har blitt veldig rotete fordi ingen har samme stil. 11 2
Virrum Skrevet 4. juli 2025 #406 Skrevet 4. juli 2025 Snurrevippen skrev (9 minutter siden): Er det bare jeg som reagerer på prisen på de hyttene? Hadde jeg kjøpt slike hytter hadde det føltes som å kjøpe katta i sekken. 3 millioner for byggeklosser uten sjarm, ugunstig planløsning og tettpakket med folk rundt. Har null vibber av hytte. Kan knapt kalles sommerhus, etter min mening. Som å bo på camping egentlig med alle mulige mennesker rundt seg 😅 Uterommet har blitt veldig rotete fordi ingen har samme stil. Helt enig. Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har kommentert prisen på de hyttene. De har jo en helt håpløs planløsning. Hadde aldri gitt 3 mill. for noe sånt. 6
lin Skrevet 4. juli 2025 #407 Skrevet 4. juli 2025 Neste år blir det anderledes. Det spilles jo inn på Sørlandet. Ikke sikkert hyttene er kjempestore, men hytte på Sørlandet lnaker vel mange seg 😊 3
Sissy33 Skrevet 4. juli 2025 #408 Skrevet 4. juli 2025 (endret) Kaffemonsteret skrev (4 timer siden): De er veldig konspiratoriske. Hele det med gresskaret også, der de mer enn antyder at noen har sabotert de. Det er jo ganske seriøse anklager.. Synes det er litt søtt at de tror de harven sjanse. De ligger langt, langt bak de andre på teknisk arbeid, og disse såkalte kreative påfunnene deres er etter min mening sjelden vellykkede. av en eller annen grunn har jeg en soft spot for Marianne og Vidar. Stilen deres er veldig langt fra min, men jeg heier allikevel på de. Dinda synes jeg har en for kjedelig og upersonlig stil. Ikke en eneste farge der inne. Men de er flinke og står på. kjæresteparet har stilen som kanskje er nærmest min egen; farger og gjenbruk, men jeg klarer likevel ikke å heie på de. Men de har blitt mye bedre, husker første uke, det var ganske krise. Det er likevel noe som irriterer meg med de, kanskje at Frida har blitt så «oppesen» de siste episodene. Nei, det er et regnestykke som vanskelig vil gå opp. Når man ikke får flere hammere i de ordinære ukene, er sjansene små for at de vil renne inn i finaleuka. Men det blir ikke god TV hvis et par resignerer halvveis, så de får sikkert beskjed om å "late som" de fremdeles er med i kampen om hytta. Det har jo vært par med enda dårligere utgangspunkt foran den siste uka (tvillingsøstrene med 0 hammere) som ble fortalt at "det er mange hammere igjen, alt kan skje..." Endret 4. juli 2025 av Sissy33 3
Sumarina Skrevet 4. juli 2025 #409 Skrevet 4. juli 2025 Jeg er spent på å se hvem dommerne gir sine gullhammere til på finaledagen. Jeg tipper Lars og Aina gir sine til Marianne og Vidar, tror faktisk at Espen også kan gi sin til Marinna og Vidar. Men tror samtidig ikke at alle 3 «kan» gi sine hammere til samme paret, så da tenker jeg at muligens Aina gir sin hammer til Dinda eller Thomas og Frida. Hvem tror dere dommerne gir sine hammere til på finaledagen? 1
Ms. Steele Skrevet 4. juli 2025 #410 Skrevet 4. juli 2025 Sumarina skrev (38 minutter siden): Jeg er spent på å se hvem dommerne gir sine gullhammere til på finaledagen. Jeg tipper Lars og Aina gir sine til Marianne og Vidar, tror faktisk at Espen også kan gi sin til Marinna og Vidar. Men tror samtidig ikke at alle 3 «kan» gi sine hammere til samme paret, så da tenker jeg at muligens Aina gir sin hammer til Dinda eller Thomas og Frida. Hvem tror dere dommerne gir sine hammere til på finaledagen? Jeg tror Aina gir den til venninnene. Hun roser jo stilen der opp i skyene. Lars gir nok til Marianne og Vidar, mens Espen er jeg mer usikker på. 4
Ginny Skrevet 4. juli 2025 #411 Skrevet 4. juli 2025 Jeg hadde hatt fryktelig lyst til å se dommerne diskutere en gang! Ikke en regissert greie, men den faktiske diskusjonen. For det er vel en faktisk diskusjon, hvor de argumenterer for hvem som bør vinne? Lett konspiratorisk i dag 😅 7
Kaffemonsteret Skrevet 4. juli 2025 #412 Skrevet 4. juli 2025 (endret) Ginny skrev (1 time siden): Jeg hadde hatt fryktelig lyst til å se dommerne diskutere en gang! Ikke en regissert greie, men den faktiske diskusjonen. For det er vel en faktisk diskusjon, hvor de argumenterer for hvem som bør vinne? Lett konspiratorisk i dag 😅 Jeg synes dommerne er altfor skrytete til alle deltakerne på tv. Alt er sååå fint, og de fokuserer jo kun på det positive. Spesielt aina og Espen. Tror ikke de er like positive på bakrommet! Deltakerne er voksne mennesker, og bør tåle å få ærlige tilbakemeldinger. For eks på den husken til mor datter, som var helt krise. Ikke pen, hang rett foran vegg og fungerte ikke i det hele tatt. Endret 4. juli 2025 av Kaffemonsteret Skrivefeil 6
Ginny Skrevet 4. juli 2025 #413 Skrevet 4. juli 2025 Kaffemonsteret skrev (12 minutter siden): Jeg synes dommerne er altfor skrytete til alle deltakerne på tv. Alt er sååå fint, og de fokuserer jo kun på det positive. Spesielt aina og Espen. Trorbikke de er like positive på bakrommet! Deltakerne er voksne mennesker, og bør tåle å få ærlige tilbakemeldinger. For eks på den husken til mormor datter, som var helt krise. Ikke pen, hang rett foran vegg og fungerte ikke i det hele tatt. Jepp, det er akkurat derfor jeg vil se den faktiske diskusjonen 😁 Jeg vil høre Lars si at de listene der som var så elendig gjæra, de kan ikke vinne gullhammer! Eller at Aina trekker fram hva som gjør at stilen ikke funker eller hva som kunne gjort det bedre (vanskelig fagfelt! Men jeg vil høre litt resonnement!). Jeg vil høre Espen slakte dem for å plante en plante som vil ha det vått og en som vil ha det tørt i samme bed! Jeg tror sommerhytta hadde vært morsommere hvis dommerne aldri fikk møte deltagerne 😅 12
Snipa Skrevet 4. juli 2025 #414 Skrevet 4. juli 2025 Igår, når det gjaldt å få trekk på madrassene, så hadde jeg forventet at dommerne skulle snu litt på dem og se om de hadde sydd trekket ordentlig. Når det gjelder snekkerarbeid så ser vi Lars inspisere lister og hjørner. Men når det gjaldt søm, så var det ikke en kommentar. Rart egentlig. 2
Jadasikkert29 Skrevet 4. juli 2025 #415 Skrevet 4. juli 2025 Snipa skrev (1 minutt siden): Igår, når det gjaldt å få trekk på madrassene, så hadde jeg forventet at dommerne skulle snu litt på dem og se om de hadde sydd trekket ordentlig. Når det gjelder snekkerarbeid så ser vi Lars inspisere lister og hjørner. Men når det gjaldt søm, så var det ikke en kommentar. Rart egentlig. De gjorde jo det? Syns iallefall å huske de gjorde det hos Thomas og Frida. Og regner med det er mye som blir filmet men som ikke kommer på tv 10
Gjest Lofilteret Skrevet 4. juli 2025 #416 Skrevet 4. juli 2025 Snipa skrev (1 time siden): Igår, når det gjaldt å få trekk på madrassene, så hadde jeg forventet at dommerne skulle snu litt på dem og se om de hadde sydd trekket ordentlig. Når det gjelder snekkerarbeid så ser vi Lars inspisere lister og hjørner. Men når det gjaldt søm, så var det ikke en kommentar. Rart egentlig. Det ble tatt opp og kommentert av Aina. Venninnene fikk skryt for ordentlig hjørnesøm. Hos de andre ble det vel sagt noe om at det burde vært gjort bedre.
Kvalitet Skrevet 4. juli 2025 #417 Skrevet 4. juli 2025 Jadasikkert29 skrev (2 timer siden): De gjorde jo det? Syns iallefall å huske de gjorde det hos Thomas og Frida. Og regner med det er mye som blir filmet men som ikke kommer på tv De gjorde det også hos Dinda. Kommenterte på sømmene i hjørnene og at stoffet satt tight. Tror til og med de sa at dette var akkurat sånn det skulle være 7
fjær Skrevet 4. juli 2025 #418 Skrevet 4. juli 2025 Blir helt målløs av at de tenker de skal stifte stoff i skumgummi... og trelim skal holde stoff og en gipsvegg sammen.. Elsker måten marianne og Vidar hadde laget stativ til lampa veldig stilig. Dinda har gjennomført stil og er flinke, men det blir for beige og kjedelig for meg. 6
Janzypants Skrevet 4. juli 2025 #419 Skrevet 4. juli 2025 Jeg kjenner faktisk at jeg fikk ganske bad vibes av mor og datter denne uka.. Akkurat som at de var ute etter konflikt?? Først så "tar" de Thomas for å ta bilde av en plante. Hva så om han tok bilde av planta? Er det forbudt? Så hadde han spurt Lisen om hvor de hadde kjøpt den og hva den kostet. Altså, kan det bare være hans forsøk på smalltalk? Hvorfor ta det i verste mening, liksom? Og når det kommer til gresskaret. Måten de fremla det på først, så virket det som om de var sikre på at det var en av naboene som hadde vært og sabotert. Altså, kom igjen, a! Og hvem var det de gikk til? Thomas. (Hvert fall det som ble vist). Thomas og Frida sleit med å få på trekk til skumgummimadrassene til sofaen. Han går til mor og datter for å spørre om råd, noe han ikke får, da "de hadde brukt kjempelang tid på å finne ut hvordan, og da kunne de ikke gi han løsningen på 5 minutter" - noe i den duren. Mens når mor og datter har trengt hjelp, så har Othilie løpt bort til Vidar. Har Vidar noen gang sagt nei? Nei, han ga henne til og med drillen (til grønn hytte) med riktig bor, så hun slapp å knote mer med sin egen, som hun overhodet ikke hadde peiling på. Hun har vært flere ganger over til Vidar og bedt om hjelp - men det er jo tydelig at de kan få hjelp, men å hjelpe andre tilbake; nei, det er jo tross alt en konkurranse.... Ja, og i neste øyeblikk så sier Lisen at hun ser på Thomas som storebroren sin, og Othilie sier for 578.gang "åh, nå ble jeg rørt". Spar meg! 🫣 16 4
Babyface Skrevet 4. juli 2025 Forfatter #420 Skrevet 4. juli 2025 Janzypants skrev (36 minutter siden): Jeg kjenner faktisk at jeg fikk ganske bad vibes av mor og datter denne uka.. Akkurat som at de var ute etter konflikt?? Først så "tar" de Thomas for å ta bilde av en plante. Hva så om han tok bilde av planta? Er det forbudt? Så hadde han spurt Lisen om hvor de hadde kjøpt den og hva den kostet. Altså, kan det bare være hans forsøk på smalltalk? Hvorfor ta det i verste mening, liksom? Og når det kommer til gresskaret. Måten de fremla det på først, så virket det som om de var sikre på at det var en av naboene som hadde vært og sabotert. Altså, kom igjen, a! Og hvem var det de gikk til? Thomas. (Hvert fall det som ble vist). Thomas og Frida sleit med å få på trekk til skumgummimadrassene til sofaen. Han går til mor og datter for å spørre om råd, noe han ikke får, da "de hadde brukt kjempelang tid på å finne ut hvordan, og da kunne de ikke gi han løsningen på 5 minutter" - noe i den duren. Mens når mor og datter har trengt hjelp, så har Othilie løpt bort til Vidar. Har Vidar noen gang sagt nei? Nei, han ga henne til og med drillen (til grønn hytte) med riktig bor, så hun slapp å knote mer med sin egen, som hun overhodet ikke hadde peiling på. Hun har vært flere ganger over til Vidar og bedt om hjelp - men det er jo tydelig at de kan få hjelp, men å hjelpe andre tilbake; nei, det er jo tross alt en konkurranse.... Ja, og i neste øyeblikk så sier Lisen at hun ser på Thomas som storebroren sin, og Othilie sier for 578.gang "åh, nå ble jeg rørt". Spar meg! 🫣 100% enig. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå