Hannabanna Skrevet 28. februar 2025 #161 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Folk må få velge selv hva de ønsker å begi seg utpå basert på egne verdier. Hvis èn har 2 som maks antall partnere av grunn X, så er det helt fair for vedkommende. Det er ingen grunn til å gå i strupen på vedkommende pga det. Anonymkode: b6e8d...151 Har ikke gått i strupen på noen. Å påstå at fordi kvinner har mer enn 2 sexpartnere er de uaktuelle fordi du er kristen er det samme som å si at de har syndet for mye. Og som kristen har man ingen rett til det.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #162 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 15.43): Om meg med mine 4 partnere er for mange eller «få nok» er irrelevant. En mann som spør vil aldri bli min nummer 5 uansett😊 Menn som spør om sånt er langt utenfor mine preferanser. Anonymkode: e1ce8...d5d Din mening er irrelevant. Anonymkode: f70ee...834 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #163 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Din mening er irrelevant. Anonymkode: f70ee...834 Som kvinne med få partnere som ikke vil involvere meg med en mann som ønsker en kvinne med få partnere, så er meningen min langt mer relevant en din😊💃🏼. Dvs om du hadde hatt en mening💁🏼♀️ Anonymkode: e1ce8...d5d 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #164 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er mann 39 år og har selv ligget med 5 stk. Har vært priviligert med å ha vært i forhold nesten fra jeg fikk hår på pungen, så derav lavt. Om en kvinne har ligget med 0-5 så er det perfekt. 5-10 bra. 10-15 greit. Så slår bismaken inn og blir sterkere fra 15 til 24. Men en kvinne som har ligget med mer enn 25 er ingenting for meg for da kræsjer vi på elementære seksuelle verdier, uten at det definerer kvinnene som mennesker, for å ha det presisert. Anonymkode: b6e8d...151 Men hvilke verdier er det som krasjer? Det kan hende hun jo hende hun har vært uheldig og bare hatt korte forhold. Som du sier har du vært privilegert og hvis noen av de langvarige forholdene dine hadde blitt avsluttet tidligere hadde nok du også hatt flere partnere enn 5 stk. For eksempel jeg har hatt noen ons da jeg var ung, men er i «bra»-kategorien din. Jeg har ikke noe prinsipielt imot ons så våre verdier hadde krasjet. Mens en med 20 hadde kanskje delt holdningene dine. Spesielt i en alder av 40 så har tallet lite å si for verdier. Anonymkode: 0680e...2b8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #165 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men hvilke verdier er det som krasjer? Det kan hende hun jo hende hun har vært uheldig og bare hatt korte forhold. Som du sier har du vært privilegert og hvis noen av de langvarige forholdene dine hadde blitt avsluttet tidligere hadde nok du også hatt flere partnere enn 5 stk. For eksempel jeg har hatt noen ons da jeg var ung, men er i «bra»-kategorien din. Jeg har ikke noe prinsipielt imot ons så våre verdier hadde krasjet. Mens en med 20 hadde kanskje delt holdningene dine. Spesielt i en alder av 40 så har tallet lite å si for verdier. Anonymkode: 0680e...2b8 Har du ligget med mange så har du generelt lavere terskler for å ligge med enda flere. Jeg anser derfor sjansen for utroskap større med en partner som har lavere terskler for sex enn ellers. Mulig det er en illusjon av meg, men det hjelper ikke, det er slik jeg tenker og jeg er ikke villig til å risikere å ha en partner som lettere kan ty til utroskap. Oppi dette er jeg en romantiker. Jeg vil at vi skal være spesielle ovenfor hverandre. Men jeg ville ikke følt meg særlig spesiell ovenfor henne om hun hadde delt seng med 35 stk før meg. Og har en kvinne ligget med f.eks 35 stk så vil hun ha en tidligere sexpartner/eks "rundt hver en haug" som man støtt og stadig møter på, og kanskje i selskapssammenhenger. Samtidig er sjansen stor for at èn eller flere av disse prøver seg senere også. Jeg kjenner til menn og hvordan de kan være. Alt dette kan selvfølgelig skje om hun har 5 sexpartnere også, men i det hele er det mindre å forholde seg til og lavere sannsynlighet. Jeg har flere tanker om dette, men jeg tenker det jeg skrev nå holder for å rettferdiggjøre mine preferanser rundt ønsket antall partnere. Dog skal jeg legge til at sex-antallet til kvinner ikke definerer kvinner som personer. Det er ikke kritikk eller pekefinger jeg retter, bare mine tanker om meg med en fremtidig kvinne. Samtidig skal jeg legge til at kjærlighet er uforutsigbart, og hvem vet hvem som egentlig smelter meg den tid det skjer. Mulig jeg må kaste alle disse tankene på havet og gjøre en jobb med meg selv om "den rette" plutselig står framfor meg. Man vet ikke - men jeg håper inderlig hun er innenfor min "maksgrense", ellers vil jeg få et tøft internt oppgjør med meg selv - og det er mulig jeg ville latt "den rette" glippe for å ivareta mitt eget ego. Så trist det hørtes ut. Men sånn er det. Anonymkode: b6e8d...151 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #166 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du ligget med mange så har du generelt lavere terskler for å ligge med enda flere. Jeg anser derfor sjansen for utroskap større med en partner som har lavere terskler for sex enn ellers. Mulig det er en illusjon av meg, men det hjelper ikke, det er slik jeg tenker og jeg er ikke villig til å risikere å ha en partner som lettere kan ty til utroskap. Oppi dette er jeg en romantiker. Jeg vil at vi skal være spesielle ovenfor hverandre. Men jeg ville ikke følt meg særlig spesiell ovenfor henne om hun hadde delt seng med 35 stk før meg. Og har en kvinne ligget med f.eks 35 stk så vil hun ha en tidligere sexpartner/eks "rundt hver en haug" som man støtt og stadig møter på, og kanskje i selskapssammenhenger. Samtidig er sjansen stor for at èn eller flere av disse prøver seg senere også. Jeg kjenner til menn og hvordan de kan være. Alt dette kan selvfølgelig skje om hun har 5 sexpartnere også, men i det hele er det mindre å forholde seg til og lavere sannsynlighet. Jeg har flere tanker om dette, men jeg tenker det jeg skrev nå holder for å rettferdiggjøre mine preferanser rundt ønsket antall partnere. Dog skal jeg legge til at sex-antallet til kvinner ikke definerer kvinner som personer. Det er ikke kritikk eller pekefinger jeg retter, bare mine tanker om meg med en fremtidig kvinne. Samtidig skal jeg legge til at kjærlighet er uforutsigbart, og hvem vet hvem som egentlig smelter meg den tid det skjer. Mulig jeg må kaste alle disse tankene på havet og gjøre en jobb med meg selv om "den rette" plutselig står framfor meg. Man vet ikke - men jeg håper inderlig hun er innenfor min "maksgrense", ellers vil jeg få et tøft internt oppgjør med meg selv - og det er mulig jeg ville latt "den rette" glippe for å ivareta mitt eget ego. Så trist det hørtes ut. Men sånn er det. Anonymkode: b6e8d...151 Jeg forstår at du ikke mener det som en pekefinger til alle kvinner. Men det er jo likevel litt moraliserende når du også blander inn utroskap som grunn. Det er heller ikke sant at det er en sammenheng mellom antall sexpartnere og risiko for utroskap, så det er rett og slett en fordom som påvirker følelsene dine. Poenget mitt er uansett at tall og verdier ikke nødvendigvis henger sammen. Og folk forandrer seg jo i løpet av livet også, det er så mange faktorer og ulike omstendigheter at jeg ser ikke hvordan det er nyttig informasjon. Det kan jo like gjerne hende at en person med utsvevende ungdom (i et annet land så du slipper å forholde deg til ekser) er nå veldig rolig og seriøs. Mens en med en mer konservativ bakgrunn og ett langt forhold bak seg nå er klar for sin «slut era». Anonymkode: 0680e...2b8
Trolltunge Skrevet 28. februar 2025 #167 Skrevet 28. februar 2025 Ekte og gjensidig kjærlighet er såpass vanskelig å finne at dersom man lar fortid som legges bak når man treffer hverandre ødelegge grunnlag for forhold er man rimelig dum egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #168 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Som om hun er interessert i menn som spør om det uansett. Man juger ikke fordi man vet det er for mange. Man juger fordi man vet at de få mannfolka som spør, vil at det skal være så få som mulig og at du blir dømt hvis du sier feks dette antallet. Easy peasy analyse enhver kan gjøre, selv uten å ha ligget med mange. Merk at de få menn her inne som insisterer på å få svar på spørsmålet sitt, mener at hvis kvinnen ikke vil oppgi antall fordi det er privat (som det er), så er det fordi hun har ligget med mange og ikke tør å si det. De tror at eneste grunn til ikke å svare er skam og høyt antall. Da er det like greit å juge og komme seg unna, så slipper man alt det loket fra hodene deres. Anonymkode: 82815...5b8 Ja, hvorfor skal man ikke kunne være åpent om det som med alt annet? Jeg fatter ikke at antall man har ligget med eller antall ganger totalt man har ligget har noe negativt å si, man er ikke brukt opp, det er ingen "maks antall" telling ved inngangen... det som betyr noe er at hun vil ha meg, har lyst på meg, tenner på meg, begjærer meg, åpner seg for meg... så er det kjempepluss om hun vet hva hun vil ha, hva hun liker, hvordan hun liker det, ønsker det, er leken, utforskende osv... som med alt annet skapes mye av erfaring og jeg elsker damer som er bevisste og med erfaring!! Hvorfor ikke snakke om tidligere erfaringer og opplevelser også? Ser ingen grunn til ikke det!!! Anonymkode: 91020...387
Irak Skrevet 28. februar 2025 #169 Skrevet 28. februar 2025 Trolltunge skrev (18 minutter siden): Ekte og gjensidig kjærlighet er såpass vanskelig å finne at dersom man lar fortid som legges bak når man treffer hverandre ødelegge grunnlag for forhold er man rimelig dum egentlig. Enig med deg @Trolltunge. Det er sjeldent. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #170 Skrevet 28. februar 2025 Maskinfører skrev (3 timer siden): Nei si det ? det er vel ikke noe vits i å være sammen med noen som har ligget med mange ? ☺️ krever ikke at hun skal være jomfru men ett sted må jo grensa gå? Aldri i verden om jeg hadde blitt sammen med Lily Phillips hu er jo helt ødelagt og tviler sterkt på på at fremtidige svigerfedre vil være stolte Hvorfor er det ikke noe vits? Så lenge dere har det godt og bra? Hvorfor må grensa gå ett sted? Hva er problemet? Anonymkode: 91020...387
Trolltunge Skrevet 28. februar 2025 #171 Skrevet 28. februar 2025 Irak skrev (Akkurat nå): Enig med deg @Trolltunge. Det er sjeldent. Ja sjeldent og så verdifullt at når man opplever det bør man ikke ødelegge det på egentlig uvesentlige ting. Jeg var ikke det min mann forventet, og omvendt, og jeg må ærlig si at det fikk meg til å nøle en stund, men så sa min mann så klokt akkurat det jeg skrev, og jeg lot det synke inn og var helt enig. Forrige uke feiret vi 22 års kjærlighet. Hvor dum hadde jeg ikke vært om jeg lot ham gå fordi han ikke var akkurat slik jeg hadde sett for meg? Våre ulikheter har forøvrig mest vært en berikende styrke når alt kommer til alt, og at det er ekte og gjensidig- det mest verdifulle av alt- har båret oss gjennom mye "perfekt på papiret" ikke hadde hatt sjansen til å bære oss gjennom. ❤️ Ekte og gjensidig kjærlighet er det mest verdifulle man kan finne i en partner. Ikke at vedkommende er jomfru/nesten uerfaren. Det er bare banalt å forkaste kjærlighet for fortid som ikke var perfekt. Idiotisk!
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #172 Skrevet 28. februar 2025 Bryr meg ikke så lenge personen er trofast mot meg, er uansett ikke noe jeg diskuterer med partner Anonymkode: 1de6a...01b
Irak Skrevet 28. februar 2025 #173 Skrevet 28. februar 2025 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Ja sjeldent og så verdifullt at når man opplever det bør man ikke ødelegge det på egentlig uvesentlige ting. Jeg var ikke det min mann forventet, og omvendt, og jeg må ærlig si at det fikk meg til å nøle en stund, men så sa min mann så klokt akkurat det jeg skrev, og jeg lot det synke inn og var helt enig. Forrige uke feiret vi 22 års kjærlighet. Hvor dum hadde jeg ikke vært om jeg lot ham gå fordi han ikke var akkurat slik jeg hadde sett for meg? Våre ulikheter har forøvrig mest vært en berikende styrke når alt kommer til alt, og at det er ekte og gjensidig- det mest verdifulle av alt- har båret oss gjennom mye "perfekt på papiret" ikke hadde hatt sjansen til å bære oss gjennom. ❤️ Ekte og gjensidig kjærlighet er det mest verdifulle man kan finne i en partner. Ikke at vedkommende er jomfru/nesten uerfaren. Det er bare banalt å forkaste kjærlighet for fortid som ikke var perfekt. Idiotisk! Jeg er veldig glad på dine vegne @Trolltunge ❤️ Dere er heldige som har hverandre. Ta godt vare på det 💕 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #174 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du ligget med mange så har du generelt lavere terskler for å ligge med enda flere. Jeg anser derfor sjansen for utroskap større med en partner som har lavere terskler for sex enn ellers. Mulig det er en illusjon av meg, men det hjelper ikke, det er slik jeg tenker og jeg er ikke villig til å risikere å ha en partner som lettere kan ty til utroskap. Oppi dette er jeg en romantiker. Jeg vil at vi skal være spesielle ovenfor hverandre. Men jeg ville ikke følt meg særlig spesiell ovenfor henne om hun hadde delt seng med 35 stk før meg. Og har en kvinne ligget med f.eks 35 stk så vil hun ha en tidligere sexpartner/eks "rundt hver en haug" som man støtt og stadig møter på, og kanskje i selskapssammenhenger. Samtidig er sjansen stor for at èn eller flere av disse prøver seg senere også. Jeg kjenner til menn og hvordan de kan være. Alt dette kan selvfølgelig skje om hun har 5 sexpartnere også, men i det hele er det mindre å forholde seg til og lavere sannsynlighet. Jeg har flere tanker om dette, men jeg tenker det jeg skrev nå holder for å rettferdiggjøre mine preferanser rundt ønsket antall partnere. Dog skal jeg legge til at sex-antallet til kvinner ikke definerer kvinner som personer. Det er ikke kritikk eller pekefinger jeg retter, bare mine tanker om meg med en fremtidig kvinne. Samtidig skal jeg legge til at kjærlighet er uforutsigbart, og hvem vet hvem som egentlig smelter meg den tid det skjer. Mulig jeg må kaste alle disse tankene på havet og gjøre en jobb med meg selv om "den rette" plutselig står framfor meg. Man vet ikke - men jeg håper inderlig hun er innenfor min "maksgrense", ellers vil jeg få et tøft internt oppgjør med meg selv - og det er mulig jeg ville latt "den rette" glippe for å ivareta mitt eget ego. Så trist det hørtes ut. Men sånn er det. Anonymkode: b6e8d...151 Jeg syns argumentet om utroskap er merkelig. Jeg ville heller ikke hatt en partner som har hatt mange, men det handler om at dette med å være intim med noen og vær så nær noen er noe som betyr veldig mye for meg. Så for meg, dersom han hadde ligget med mange, så ville jeg følt at vi krasjet på veldig elementære verdier, nettopp fordi at han ikke anser det som noe verdifullt, men noe som han kan gi til hvem som helst. Anonymkode: 42e3a...710
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #175 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 15.52): Han venter selvfølgelig med å spørre til etter han har blitt nummer 5 Anonymkode: b8cd8...031 Og da hadde jeg lagt på en null bak Anonymkode: 6a944...a77
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #176 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg forstår at du ikke mener det som en pekefinger til alle kvinner. Men det er jo likevel litt moraliserende når du også blander inn utroskap som grunn. Det er heller ikke sant at det er en sammenheng mellom antall sexpartnere og risiko for utroskap, så det er rett og slett en fordom som påvirker følelsene dine. Poenget mitt er uansett at tall og verdier ikke nødvendigvis henger sammen. Og folk forandrer seg jo i løpet av livet også, det er så mange faktorer og ulike omstendigheter at jeg ser ikke hvordan det er nyttig informasjon. Det kan jo like gjerne hende at en person med utsvevende ungdom (i et annet land så du slipper å forholde deg til ekser) er nå veldig rolig og seriøs. Mens en med en mer konservativ bakgrunn og ett langt forhold bak seg nå er klar for sin «slut era». Anonymkode: 0680e...2b8 Fordom eller ikke, men for meg gir den mening. Jeg tror at hvis du har delt seng med 35 stk tidligere så har du lavere terskler for å være seksuelt aktiv med andre. Og motsatt, hvis du har delt seng med 3 tidligere i livet så har du ganske høye terskler for å hive deg rundt med å ha sex med andre. Det er gjerne andre ting enn sex som betyr mer for de som ikke har ligget rundt, mens den som har ligget rundt kan "hive seg rundt" med sex først. Det er min oppfatning av det. Jeg mener ikke å moralisere, rette pekefinger eller spre mine meninger som en slags generalisering, men dere spurte hva jeg tenkte om mine uspesifiserte ord tidligere i tråden, og jeg valgte å svare på noe av det. Du har helt rett i at det er mange faktorer og folk forandrer seg, som igjen gjør poenget mitt om utroskap svevende. Men som jeg også skrev så hadde jeg tilleggsfaktorer i mine meninger som ikke forandrer seg selv om kvinner som har ligget med mange har forandret seg. Herav romantikken og unikheten rundt intimitet. Trolltunge skrev (44 minutter siden): Ekte og gjensidig kjærlighet er såpass vanskelig å finne at dersom man lar fortid som legges bak når man treffer hverandre ødelegge grunnlag for forhold er man rimelig dum egentlig. Greit nok at du ikke har forståelse av mine poeng, men å kalle meg og/eller andre dum fordi de ikke mener det samme som deg burde du holde deg for god for. Kjærlighet styres av mye og kjærlighet er som regel ikke en engangshendelse for de aller fleste. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg syns argumentet om utroskap er merkelig. Jeg ville heller ikke hatt en partner som har hatt mange, men det handler om at dette med å være intim med noen og vær så nær noen er noe som betyr veldig mye for meg. Så for meg, dersom han hadde ligget med mange, så ville jeg følt at vi krasjet på veldig elementære verdier, nettopp fordi at han ikke anser det som noe verdifullt, men noe som han kan gi til hvem som helst. Anonymkode: 42e3a...710 Jeg synes jeg har spesifisert argumentet med utroskap godt nå, også i denne meldingen. Men du deler samme tanker som meg angående nærhet. Nærhet betyr noe. Det å være spesiell for hverandre betyr noe. Og det er en reell forskjell rundt verdier om man har vært intim og nær med 3 istedenfor 30 tidligere. Anonymkode: b6e8d...151 1
-jk- Skrevet 28. februar 2025 #177 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En lenke hadde vært nyttig. Anonymkode: efb08...076 Jeg kopierte teksten inn i Google og det første treffet jeg fant var selvsagt det korrekte. Det tok meg 3 sekunder... https://andreameltzer.com/wp-content/uploads/2019/09/JPSP-2018-McNulty-et-al..pdf
Trolltunge Skrevet 28. februar 2025 #178 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Fordom eller ikke, men for meg gir den mening. Jeg tror at hvis du har delt seng med 35 stk tidligere så har du lavere terskler for å være seksuelt aktiv med andre. Og motsatt, hvis du har delt seng med 3 tidligere i livet så har du ganske høye terskler for å hive deg rundt med å ha sex med andre. Det er gjerne andre ting enn sex som betyr mer for de som ikke har ligget rundt, mens den som har ligget rundt kan "hive seg rundt" med sex først. Det er min oppfatning av det. Jeg mener ikke å moralisere, rette pekefinger eller spre mine meninger som en slags generalisering, men dere spurte hva jeg tenkte om mine uspesifiserte ord tidligere i tråden, og jeg valgte å svare på noe av det. Du har helt rett i at det er mange faktorer og folk forandrer seg, som igjen gjør poenget mitt om utroskap svevende. Men som jeg også skrev så hadde jeg tilleggsfaktorer i mine meninger som ikke forandrer seg selv om kvinner som har ligget med mange har forandret seg. Herav romantikken og unikheten rundt intimitet. Greit nok at du ikke har forståelse av mine poeng, men å kalle meg og/eller andre dum fordi de ikke mener det samme som deg burde du holde deg for god for. Kjærlighet styres av mye og kjærlighet er som regel ikke en engangshendelse for de aller fleste. Jeg synes jeg har spesifisert argumentet med utroskap godt nå, også i denne meldingen. Men du deler samme tanker som meg angående nærhet. Nærhet betyr noe. Det å være spesiell for hverandre betyr noe. Og det er en reell forskjell rundt verdier om man har vært intim og nær med 3 istedenfor 30 tidligere. Anonymkode: b6e8d...151 Du velger da selv om du vil ta det personlig at jeg helt generelt påpeker at det er dumt å vrake ekte kjærlighet på bakgrunn av ting som egentlig ikke betyr noe. "Perfekt fortid." Ja noen er heldige nok til å oppleve ekte og gjensidig kjærlighet flere ganger, men det er ikke akkurat noe som er så lett å finne at det bør forkastes lett. Det er såpass sjeldent og verdifullt at noen aldri får oppleve det en eneste gang, og de fleste ikke så lett og så mange ganger at det er uten verdi. Livet vil uansett kreve relativt mye av et par, så om kun det perfekte er godt nok har man satt lista for høyt til å kunne leve sammen med noen et helt liv. Preferanser er helt ok, men ikke å stå så fast i hver av dem at man ikke klarer å revurdere hva som virkelig betyr noe når man står ovenfor et menneske som man opplever dette spesielle og unike som ekte og gjensidig kjærlighet er.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #179 Skrevet 28. februar 2025 2 er for mange Anonymkode: bff3b...a4d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #180 Skrevet 28. februar 2025 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Du velger da selv om du vil ta det personlig at jeg helt generelt påpeker at det er dumt å vrake ekte kjærlighet på bakgrunn av ting som egentlig ikke betyr noe. "Perfekt fortid." Ja noen er heldige nok til å oppleve ekte og gjensidig kjærlighet flere ganger, men det er ikke akkurat noe som er så lett å finne at det bør forkastes lett. Det er såpass sjeldent og verdifullt at noen aldri får oppleve det en eneste gang, og de fleste ikke så lett og så mange ganger at det er uten verdi. Livet vil uansett kreve relativt mye av et par, så om kun det perfekte er godt nok har man satt lista for høyt til å kunne leve sammen med noen et helt liv. Preferanser er helt ok, men ikke å stå så fast i hver av dem at man ikke klarer å revurdere hva som virkelig betyr noe når man står ovenfor et menneske som man opplever dette spesielle og unike som ekte og gjensidig kjærlighet er. Du skrev ikke at det var dumt, du skrev man var dum. Forskjellen ligger i ordbruken. Ironien er at jeg skrev dette i det innlegget du kommenterte at jeg var dum i: AnonymBruker skrev (1 time siden): Samtidig skal jeg legge til at kjærlighet er uforutsigbart, og hvem vet hvem som egentlig smelter meg den tid det skjer. Mulig jeg må kaste alle disse tankene på havet og gjøre en jobb med meg selv om "den rette" plutselig står framfor meg. Man vet ikke At du ikke forstår min tankegang er greit, men hvis jeg ikke føler at vi deler intime verdier når kjærligheten oppstår så vet jeg sannelig ikke om det kan kalles "ekte kjærlighet" selv om det er kjærlighet. Man skulle ikke tro at mennesker som opplever ekte kjærlighet er på kollisjonskurs allerede ved start av. Mulig du definerer kjærlighet annerledes. Aner ikke. Men jeg er ikke fan av å undergrave mennesker som har preferanser man ikke kan rokke ved. Så fremt man ikke er bitter av den grunn. Og det er jeg ikke. Anonymkode: b6e8d...151
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå