AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #141 Skrevet 28. februar 2025 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Andrew Tate mener jo at damer skal være dydige, samtidig oppfordrer han menn til å ligge rundt. Mange av hans følgere er slik jeg skisserer. Nå er Tate en bitteliten og virkelighetsfjern mann med veldig få følgere, så ikke bruk Tate og hans tilhengere som argument imot menn på KG. Er bare rart. Jeg har enda tilgode å møte en mann som har en brøkdel av Tates ideologi i seg. Anonymkode: b6e8d...151 1 1
Maskinfører Skrevet 28. februar 2025 #142 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har du noen i sikte? Noen som skiller seg ut? Anonymkode: 4af87...2ca Tja har vel i grunn det ☺️
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #143 Skrevet 28. februar 2025 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Nettopp. Men gir du dem dette rådet, blir de sint. Så la dem bli sinte. Så kan dem få blåst ut all den utnyttige aggresjonen sin, som egentlig er en ressurs de kunne brukt i pulinga 😂 Er jo så bortkasta som det kan få blitt...🙄 Anonymkode: 4af87...2ca
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #144 Skrevet 28. februar 2025 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tja har vel i grunn det ☺️ Så spennende 🤞Mange? Anonymkode: 4af87...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #145 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her sauser du sammen ulike menn for å skape deg et argument. Jeg er rimelig sikker på at menn som ikke ønsker at dama skal ha mer enn 2-3 partnere ikke er av de som roper "Vi får ikke pult. Damer er altfor kresne". Anonymkode: b6e8d...151 Dessverre er det vanlig at menn tenker sånn. Kvinner skal være vakre og unge, ha ekteskap og barn som sitt absolutte og eneste mål i tillegg til å være underdanige og dydige. De skal være jomfruer før ekteskap, så da blir det selvsagt ikke noe sex for menn som ikke er klare for å binde seg. Anonymkode: 4b005...ad3 1
Maskinfører Skrevet 28. februar 2025 #146 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så spennende 🤞Mange? Anonymkode: 4af87...2ca Ja ☺️ nei det er bare ei ☺️👍
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #147 Skrevet 28. februar 2025 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja ☺️ nei det er bare ei ☺️👍 Håper hun er snill med deg 🤞😄 Anonymkode: 4af87...2ca 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #148 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dessverre er det vanlig at menn tenker sånn. Kvinner skal være vakre og unge, ha ekteskap og barn som sitt absolutte og eneste mål i tillegg til å være underdanige og dydige. De skal være jomfruer før ekteskap, så da blir det selvsagt ikke noe sex for menn som ikke er klare for å binde seg. Anonymkode: 4b005...ad3 Nei, de er ikke "mange". Du snakker om en bitteliten, ubetydelig undergruppe menn. Og heldigvis er de såpass lett gjenkjennelige i sine meninger og framtredener at kvinner lukter lunta lenge før en slik mann blir aktuell for henne. Ergo ikke et særlig stort problem annet enn at surkingen deres pågår på sosiale plattformer. Anonymkode: b6e8d...151 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #149 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jo flere de har ligget med, jo større sjanse er det for at de vil være utro. Anonymkode: b8cd8...031 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Forskning viser at folk som har ligget med veldig mange har større sannsynlighet for å være utro, så han har rett til å være skeptisk. Anonymkode: b8cd8...031 Forskning viser at menn med mange partnere oftere er utro. Den viser at for kvinner med mange partnere er det motsatt. Helt i tråd med egen oppfatning. Hadde jeg vært jomfru når jeg møtte mannen min, er sjansen for at jeg over tid hadde vært utro, vørt langt større en om jeg har levd ut seksualiteten min fritt før jeg giftet meg💁🏼♀️ Anonymkode: e1ce8...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #150 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Forskning viser at menn med mange partnere oftere er utro. Den viser at for kvinner med mange partnere er det motsatt. Helt i tråd med egen oppfatning. Hadde jeg vært jomfru når jeg møtte mannen min, er sjansen for at jeg over tid hadde vært utro, vørt langt større en om jeg har levd ut seksualiteten min fritt før jeg giftet meg💁🏼♀️ Anonymkode: e1ce8...d5d Kilde takk Anonymkode: efb08...076
Maskinfører Skrevet 28. februar 2025 #151 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Håper hun er snill med deg 🤞😄 Anonymkode: 4af87...2ca Ja hun er veldig snill mot meg 👍😀 nesten litt for snill 😉
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #152 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kilde takk Anonymkode: efb08...076 «Journal of Personality and Social Psychology today, FSU psychology researchers Jim McNulty, Andrea Meltzer, Anastasia Makhanova and Jon Maner « pluss meg selv. Langt større risiko for at jeg hadde søkt seksuelle opplevelser utover ekteskapet om min eneste erfaring i livet var med 1 mann. Helt logisk. Anonymkode: e1ce8...d5d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #153 Skrevet 28. februar 2025 Maskinfører skrev (10 minutter siden): Ja hun er veldig snill mot meg 👍😀 nesten litt for snill 😉 Anonymkode: 4af87...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #154 Skrevet 28. februar 2025 Maskinfører skrev (55 minutter siden): Nei jeg har ikke dårlig selvtillit men er kristen og er opptatt av at den jeg skal bli sammen ikke har vært sammen med for mange Bare av nysgjerrighet jeg spør. I yngre dager hadde jeg flere religiøse venninner, en kristen og noen med muslimsk bakgrunn som ville være jomfruer på bryllupsnatten. De hadde likevel flere kjærester før de giftet seg og praktiserte med disse nettsex, oralsex, analsex og runking. På papiret var de jomfruer og ville vel svart at de hadde ligget med ingen før, når den siste spør om hvor mange hun har hatt. Er det penetreringen som er så hellig for de religiøse? Hvor går grensen? Anonymkode: 1e238...96a 1
Maskinfører Skrevet 28. februar 2025 #155 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare av nysgjerrighet jeg spør. I yngre dager hadde jeg flere religiøse venninner, en kristen og noen med muslimsk bakgrunn som ville være jomfruer på bryllupsnatten. De hadde likevel flere kjærester før de giftet seg og praktiserte med disse nettsex, oralsex, analsex og runking. På papiret var de jomfruer og ville vel svart at de hadde ligget med ingen før, når den siste spør om hvor mange hun har hatt. Er det penetreringen som er så hellig for de religiøse? Hvor går grensen? Anonymkode: 1e238...96a Jeg aner ikke jeg tror det går på moral etikk etc etc
Maskinfører Skrevet 28. februar 2025 #156 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Anonymkode: 4af87...2ca Den var fin 😀👍
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #157 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): «Journal of Personality and Social Psychology today, FSU psychology researchers Jim McNulty, Andrea Meltzer, Anastasia Makhanova and Jon Maner « pluss meg selv. Langt større risiko for at jeg hadde søkt seksuelle opplevelser utover ekteskapet om min eneste erfaring i livet var med 1 mann. Helt logisk. Anonymkode: e1ce8...d5d En lenke hadde vært nyttig. Anonymkode: efb08...076
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #158 Skrevet 28. februar 2025 Dont't ask, don't tell. Ikke spør, ikke fortell. ...er et prinsipp fra det amerikanske militæret for noen år siden. Det handlet om hvordan de skulle forholde seg til soldater som var homofile - at ingen skulle spørre om noen var det og ingen skulle fortelle at de var. Kanskje samme prinsipp bør brukes her hvis man ikke tåler sannheten. Anonymkode: 3d0c8...5cc
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #159 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dont't ask, don't tell. Ikke spør, ikke fortell. ...er et prinsipp fra det amerikanske militæret for noen år siden. Det handlet om hvordan de skulle forholde seg til soldater som var homofile - at ingen skulle spørre om noen var det og ingen skulle fortelle at de var. Kanskje samme prinsipp bør brukes her hvis man ikke tåler sannheten. Anonymkode: 3d0c8...5cc Oppfordring til å ikke ta opp sannheten er neppe en strategi du får støtte for hos en parterapeut eller psykolog. Det du får er overaskede blikk og spørsmål om dere ikke har snakket sammen før forholdet ble seriøst. Hilsen en som har vært der. Anonymkode: efb08...076
Hannabanna Skrevet 28. februar 2025 #160 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var ikke et argument. Alle har rett til sine egne overbevisninger, selv om de ikke samsvarer med dine. Så du har fasiten på hva og hvordan alle kristne burde leve? Må være Gud du da i så tilfelle...🤦 Såvidt jeg vet så er det bare han som har rett til å dømme... Anonymkode: 4af87...2ca Ja akkurat. Så når man dømmer andre for din fortid, så har man ikke rett til det. Jeg har ikke fasiten, men som kristen er dette helt klart i bibelen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå