Gå til innhold

Menn: Hvor mange er for mange?

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har aldri brydd meg om å telle. Vet at tallet ikke er kjempehøyt, og at det som betyr noe er at jeg har hatt en ganske nær relasjon med de alle. Ingen ONS.

Når en har vært seksuelt aktiv i 36 år, og elsker sex, hva kan en forvente?? 

Anonymkode: 7c284...c62

Legger til følgende: 

Jeg vil ikke telle og fortelle om antall, men min partner har fult innsyn i hele min mobil og min PC om han ønsker! :)  (han vet jo passordene) 

Anonymkode: 7c284...c62

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Øh, det var mange ord som sa ingenting. Juger du deg inn i forhold, uansett av hvilken grunn, er du ikke til å stole på. Ligg mindre rundt, så slipper du å juge. 

Anonymkode: e3750...d18

Eller så har han ikke noe med det. Antallet trenger ikke å ha noe å si. En mann som hadde spurt meg om mitt antall hadde fått kroken på døra uansett. Har ingenting med mitt antall å gjøre. Vil ikke være i forhold med en mann som tenker slik, og har et slikt menneskesyn. Syns det er forkastelig. 

Anonymkode: 4af87...2ca

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er mann 39 år og har selv ligget med 5 stk. Har vært priviligert med å ha vært i forhold nesten fra jeg fikk hår på pungen, så derav lavt. 

Om en kvinne har ligget med 0-5 så er det perfekt. 5-10 bra. 10-15 greit. Så slår bismaken inn og blir sterkere fra 15 til 24. Men en kvinne som har ligget med mer enn 25 er ingenting for meg for da kræsjer vi på elementære seksuelle verdier, uten at det definerer kvinnene som mennesker, for å ha det presisert. 

Anonymkode: b6e8d...151

Jeg synes denne er helt fair å si. Så takk for innspill.
Og ser jo også korrelasjonen med ditt eget antall, som får egne preferanser til å fremstå logiske.

Anonymkode: 24280...fc4

• Hjerte 1
Skrevet

Hos meg går grensa ved 2 stk 

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Hos meg går grensa ved 2 stk 

På en gang da eller? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du skriver mye rart du. Hvor har du dette med at jeg er så usikker fra ? Ynkelig og redd er jeg i allefall neppe. Høye krav har jeg heller ikke. Vrangforestilling ? Nei, tror ikke det heller - jeg har bare preferanser som faller innenfor normalen. 

I tillegg, jeg har dame og har hatt det stort sett hele livet. Jeg er typen som aldri går singel i lengre perioder ;) . Jeg har et godt utvalg hver gang kan man si, og jeg velger bort de som fremstår som lettpulte. De bruker jeg for moro i singelperiodene mine ;)  Jeg er i mitt tredje lengre forhold nå, og er 51 :)  

Om jeg lever som jeg preker ? Tja, biologi er en rar ting. Jeg er bare ærlig. Vil ikke være i forhold med lettpulte damer, selv om jeg selv har ligget med en god del (er kanskje litt lettpult om du vil) ;) . Dette er jo ikke noe nytt for noen. Vi som relativt lett kan få oss noe, vi er også temmelig kresne :) 

Når du sier at du "bruker lettpulte damer for moro i singelperiodene". Er damen med på det "å være moro"? Altså at hun vet at dette er casual og en relasjon kun for sex´en sin del.. Eller får du henne til å tro at det er seriøst, eller i alle fall vil bli seriøst når dere innleder et seksuelt forhold?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

På en gang da eller? 

Nei de har vært sammen med max 2 stk noe mere orker jeg ikke ☺️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Nei de har vært sammen med max 2 stk noe mere orker jeg ikke ☺️

Tenker du forhold eller seksuelt? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tenker du forhold eller seksuelt? 

Tenker på forhold ☺️ 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Øh, det var mange ord som sa ingenting. Juger du deg inn i forhold, uansett av hvilken grunn, er du ikke til å stole på. Ligg mindre rundt, så slipper du å juge. 

Problemet er jo gjerne at mannen juger henne til sengs ved å la henne tro at de dater seriøst. Og at dette er årsaken for at kvinne i utgangspunktet har fått "mange" i antall.

Mens kvinner som praktiserer fri sex og "ligger rundt" som du sier, har ONS uten problemer.. Disse juger heller ikke om mannen spør. Men anser ham som ikke kompatibel om han spør og er opptatt av antallet.

Er ikke hele dette selvforklarende egentlig? Kvinne som vil ha sex på første date; har antagelig gjort dette før og har endel i tellinga. Mens kvinne som venter lenge og vil bli forsikret om at dere har noe seriøst før sex, har nok også alltid vært sånn, og har få tidligere sexpartnere.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Maskinfører skrev (38 minutter siden):

Tenker på forhold ☺️ 

Hva er bakgrunnen for det? Spør bare av nysgjerrighet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2025 den 19.43):

M55. I denne alderen hadde jeg aldri brydd meg mer, enn at den jeg eventuelt innleder et seriøst forhold til også er seriøs fra det punktet vi starter å date. Her teller historien lite/ingenting.

Derimot er det helt annerledes hvis meg selv som 25 åring skulle finne en partner/kone til mine barn.
Da ville jeg aldri godtatt noe mer enn normalt Det normale er at alle har sex med de som de innleder et forhold til.
Min holdning er at unge kvinner bør knipe igjen til de er sikker på at mannen får følelser for dem. (så langt det er mulig)
Ingen forventer jomfruer.

Anonymkode: fa579...1d3

Det er ikke normalt. Du bruker normalt som noe som er positivt. Normalt er hva folk flest gjør og folk flest innleder ikke ett forhold til alle de har sex med.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva er bakgrunnen for det? Spør bare av nysgjerrighet.

Nei si det ? det er vel ikke noe vits i å være sammen med noen som har ligget med mange ?  ☺️ krever ikke at hun skal være jomfru men ett sted må jo grensa gå? Aldri i verden om jeg hadde blitt sammen med Lily Phillips hu er jo helt ødelagt og tviler sterkt på på at fremtidige svigerfedre vil være stolte 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du skriver mye rart du. Hvor har du dette med at jeg er så usikker fra ? Ynkelig og redd er jeg i allefall neppe. Høye krav har jeg heller ikke. Vrangforestilling ? Nei, tror ikke det heller - jeg har bare preferanser som faller innenfor normalen. 

I tillegg, jeg har dame og har hatt det stort sett hele livet. Jeg er typen som aldri går singel i lengre perioder ;) . Jeg har et godt utvalg hver gang kan man si, og jeg velger bort de som fremstår som lettpulte. De bruker jeg for moro i singelperiodene mine ;)  Jeg er i mitt tredje lengre forhold nå, og er 51 :)  

Om jeg lever som jeg preker ? Tja, biologi er en rar ting. Jeg er bare ærlig. Vil ikke være i forhold med lettpulte damer, selv om jeg selv har ligget med en god del (er kanskje litt lettpult om du vil) ;) . Dette er jo ikke noe nytt for noen. Vi som relativt lett kan få oss noe, vi er også temmelig kresne :) 

Forklarer litt at du er 51 år når du har så gammeldagse holdninger. 

Anonymkode: e2e32...42f

Skrevet
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Nei si det ? det er vel ikke noe vits i å være sammen med noen som har ligget med mange ?  ☺️ krever ikke at hun skal være jomfru men ett sted må jo grensa gå? Aldri i verden om jeg hadde blitt sammen med Lily Phillips hu er jo helt ødelagt og tviler sterkt på på at fremtidige svigerfedre vil være stolte 

Du skrev at det handlet om forhold. Nå ble jeg litt forvirret må jeg innrømme...

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du skrev at det handlet om forhold. Nå ble jeg litt forvirret må jeg innrømme...

Ja man ligger jo kun med mennesker når man er i ett forhold ? 

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Problemet er jo gjerne at mannen juger henne til sengs ved å la henne tro at de dater seriøst. Og at dette er årsaken for at kvinne i utgangspunktet har fått "mange" i antall.

Mens kvinner som praktiserer fri sex og "ligger rundt" som du sier, har ONS uten problemer.. Disse juger heller ikke om mannen spør. Men anser ham som ikke kompatibel om han spør og er opptatt av antallet.

Er ikke hele dette selvforklarende egentlig? Kvinne som vil ha sex på første date; har antagelig gjort dette før og har endel i tellinga. Mens kvinne som venter lenge og vil bli forsikret om at dere har noe seriøst før sex, har nok også alltid vært sånn, og har få tidligere sexpartnere.

Hyggelig at du frikjenner kvinner, men kvinner lyver om antall sexpartnere. Her fra forskning.no 

Anonymkode: efb08...076

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Menn med holdninger som deg er ikke attraktive, så det at du har ett godt utvalg det forstår alle at er løgn.

Jeg har ikke hatt sex med mange da jeg traff min gode mann ganske tidlig. Hadde vell heller vært skeptisk til en på 51 som er i sitt tredje langvarige forhold med ett kvinnesyn fra 60-tallet. Glad jeg ikke er singel.

Anonymkode: e2e32...42f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...