AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #121 Skrevet 28. februar 2025 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja man ligger jo kun med mennesker når man er i ett forhold ? Noen gjør det og noen gjør det ikke. Det er individuelt. Så det var det som var grunnen til at jeg spurte. Anonymkode: 4af87...2ca
Hannabanna Skrevet 28. februar 2025 #122 Skrevet 28. februar 2025 Maskinfører skrev (1 time siden): Nei de har vært sammen med max 2 stk noe mere orker jeg ikke ☺️ Har du så dårlig selvtillit? Du vet at man i forhold lærer hverandre å kjenne og med god kommunikasjon får ett bedre sexliv? Eventuelt så kan du lese deg opp også så du ikke trenger å føle seg så ekstremt truet. 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #123 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er i begynnelsen av femtiåra. Har liggi med ca 25 stk. Hvis en mann spør så svarer jeg mindre enn 10. Glatt. Som om han har noe med det å gjøre. Anonymkode: b67cc...200 Hvorfor lyve? Du skammer deg vel ikke? Tydeligvis gjør du det. Anonymkode: b8cd8...031 3
Maskinfører Skrevet 28. februar 2025 #124 Skrevet 28. februar 2025 Hannabanna skrev (Akkurat nå): Har du så dårlig selvtillit? Du vet at man i forhold lærer hverandre å kjenne og med god kommunikasjon får ett bedre sexliv? Eventuelt så kan du lese deg opp også så du ikke trenger å føle seg så ekstremt truet. Nei jeg har ikke dårlig selvtillit men er kristen og er opptatt av at den jeg skal bli sammen ikke har vært sammen med for mange 1
Hannabanna Skrevet 28. februar 2025 #125 Skrevet 28. februar 2025 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Nei jeg har ikke dårlig selvtillit men er kristen og er opptatt av at den jeg skal bli sammen ikke har vært sammen med for mange Hvis du er kristen vet du at du skal se bjelken i ditt eget øye. At du ikke har rett til å dømme. At Maria Magdalena var prostituert. At alle synder blir tilgitt i det man angrer. Hvis du mener sex utenfor ekteskap er synd så får du holde deg til det, men i følge bibelen har du ingen rett til å dømme andre.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #126 Skrevet 28. februar 2025 Maskinfører skrev (3 minutter siden): Nei jeg har ikke dårlig selvtillit men er kristen og er opptatt av at den jeg skal bli sammen ikke har vært sammen med for mange Så bra du er kristen 😄 Håper du finner deg en bra dame 🤞 Anonymkode: 4af87...2ca 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #127 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Forskning viser at folk som har ligget med veldig mange har større sannsynlighet for å være utro, så han har rett til å være skeptisk. Anonymkode: b8cd8...031 Jeg har hatt mange sexpartnere. Jeg har blitt fortalt at dette var ganske vanlig for personer som meg, som vokste opp med seksuelt misbruk. Jeg giftet meg med en som hadde hatt en veldig knapp håndfull sexpartnere før meg. Ingen av oss spurte om antall partnere da vi møttes. Han var notorisk utro, mens jeg visste hva jeg "gikk glipp av" og var helt fornøyd med å bare være med ham resten av livet. Så min helt personlige teori er at det kan være sunt å utforske livet før man binder seg, selv om min utforsking på mange måter var selvskading. Å nyte sex betyr ikke at man nødvendigvis er utro. Om jeg skulle gi unge mennesker (spesielt jenter) råd om sex, så er det å gå for nytelsen. Lær kroppen din å kjenne, og hva du selv liker. Det finnes ingen skam i å nyte og å lære om sin egen kropp når man gjør det på en trygg måte. Jeg får inntrykk av at mange menn gjerne vil ha en kvinne som er litt gøyal i sengen. Jeg har personlig ikke sex lenger, men om jeg skulle ha det, så vil jeg heller ha det med en som har inngående kunnskap om anatomiske variasjoner. Anonymkode: 4b005...ad3
Hannabanna Skrevet 28. februar 2025 #128 Skrevet 28. februar 2025 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så bra du er kristen 😄 Håper du finner deg en bra dame 🤞 Anonymkode: 4af87...2ca Man kan kalle seg kristen så mye man vil. Det betyr ikke at man er kristen og når man så tydelig dømmer andre så har man ikke forstått 1% av bibelen. Det er ett latterlig argument. Er man kristen så fokuserer man først og fremst på å forbedre seg selv. Endret 28. februar 2025 av Hannabanna 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #129 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg er i begynnelsen av femtiåra. Har liggi med ca 25 stk. Hvis en mann spør så svarer jeg mindre enn 10. Glatt. Som om han har noe med det å gjøre. Anonymkode: b67cc...200 Det er derfor vi ganger med 2,5. Vi kjenner til det der. Anonymkode: efb08...076 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #130 Skrevet 28. februar 2025 Forstå kvinner regel #101: Hvis en kvinne ikke deler fortiden sin (åpent og villig) er hun ikke til å stole på. Hun har mye å skjule, så det er bedre å holde seg unna enn å angre seg senere! Anonymkode: efb08...076 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #131 Skrevet 28. februar 2025 Hannabanna skrev (9 minutter siden): Man kan kalle seg kristen så mye man vil. Det betyr ikke at man er kristen og når man så tydelig dømmer andre så har man ikke forstått 1% av bibelen. Det er ett latterlig argument. Er man kristen så fokuserer man først og fremst på å forbedre seg selv. Det var ikke et argument. Alle har rett til sine egne overbevisninger, selv om de ikke samsvarer med dine. Så du har fasiten på hva og hvordan alle kristne burde leve? Må være Gud du da i så tilfelle...🤦 Såvidt jeg vet så er det bare han som har rett til å dømme... Anonymkode: 4af87...2ca
Rosalilje84 Skrevet 28. februar 2025 #132 Skrevet 28. februar 2025 Menn: Vi får ikke pult! Damer er altfor kresne! Også menn: damer med flere enn 2-3 stykker er ikke forholdsmateriale. Altså ... Hva vil de? Vil de få pult, da må de akseptere at damer også puler. Eventuelt må de pule hverandre. Vil de ha dydige jomfruer, må de akseptere at de ikke får pult før bryllupsnatta. 4 1
Rosalilje84 Skrevet 28. februar 2025 #133 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Forstå kvinner regel #101: Hvis en kvinne ikke deler fortiden sin (åpent og villig) er hun ikke til å stole på. Hun har mye å skjule, så det er bedre å holde seg unna enn å angre seg senere! Anonymkode: efb08...076 Da kan vi også kreve det samme fra menn, og avstå fra menn som har ligget rundt, i tillegg til menn som fortsatt har kontakt med eks-sexpartnere. 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #134 Skrevet 28. februar 2025 Rosalilje84 skrev (2 minutter siden): Menn: Vi får ikke pult! Damer er altfor kresne! Også menn: damer med flere enn 2-3 stykker er ikke forholdsmateriale. Altså ... Hva vil de? Vil de få pult, da må de akseptere at damer også puler. Eventuelt må de pule hverandre. Vil de ha dydige jomfruer, må de akseptere at de ikke får pult før bryllupsnatta. Menn som tenker slik kan gjerne pule hverandre 🤞 Anonymkode: 4af87...2ca
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #135 Skrevet 28. februar 2025 Hannabanna skrev (14 minutter siden): Man kan kalle seg kristen så mye man vil. Det betyr ikke at man er kristen og når man så tydelig dømmer andre så har man ikke forstått 1% av bibelen. Det er ett latterlig argument. Er man kristen så fokuserer man først og fremst på å forbedre seg selv. Folk må få velge selv hva de ønsker å begi seg utpå basert på egne verdier. Hvis èn har 2 som maks antall partnere av grunn X, så er det helt fair for vedkommende. Det er ingen grunn til å gå i strupen på vedkommende pga det. Anonymkode: b6e8d...151 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #136 Skrevet 28. februar 2025 Rosalilje84 skrev (3 minutter siden): Menn: Vi får ikke pult! Damer er altfor kresne! Også menn: damer med flere enn 2-3 stykker er ikke forholdsmateriale. Altså ... Hva vil de? Vil de få pult, da må de akseptere at damer også puler. Eventuelt må de pule hverandre. Vil de ha dydige jomfruer, må de akseptere at de ikke får pult før bryllupsnatta. Her sauser du sammen ulike menn for å skape deg et argument. Jeg er rimelig sikker på at menn som ikke ønsker at dama skal ha mer enn 2-3 partnere ikke er av de som roper "Vi får ikke pult. Damer er altfor kresne". Anonymkode: b6e8d...151
Maskinfører Skrevet 28. februar 2025 #137 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Så bra du er kristen 😄 Håper du finner deg en bra dame 🤞 Anonymkode: 4af87...2ca Ja holder på ☺️👍
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2025 #138 Skrevet 28. februar 2025 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja holder på ☺️👍 Har du noen i sikte? Noen som skiller seg ut? Anonymkode: 4af87...2ca 1
Rosalilje84 Skrevet 28. februar 2025 #139 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Her sauser du sammen ulike menn for å skape deg et argument. Jeg er rimelig sikker på at menn som ikke ønsker at dama skal ha mer enn 2-3 partnere ikke er av de som roper "Vi får ikke pult. Damer er altfor kresne". Anonymkode: b6e8d...151 Andrew Tate mener jo at damer skal være dydige, samtidig oppfordrer han menn til å ligge rundt. Mange av hans følgere er slik jeg skisserer. 1 2
Rosalilje84 Skrevet 28. februar 2025 #140 Skrevet 28. februar 2025 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Menn som tenker slik kan gjerne pule hverandre 🤞 Anonymkode: 4af87...2ca Nettopp. Men gir du dem dette rådet, blir de sint. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå