Gå til innhold

Menn: Hvor mange er for mange?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

alt over 5 er er på grensen til løs

Anonymkode: 603ed...193

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jo flere de har ligget med, jo større sjanse er det for at de vil være utro.

Anonymkode: b8cd8...031

Hvilken fakta kan du vise til som støtter oppunder din påstand? 

Anonymkode: 91020...387

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Forskning viser at folk som har ligget med veldig mange har større sannsynlighet for å være utro, så han har rett til å være skeptisk.

Hvilken forskning?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

alt over 5 er er på grensen til løs

Anonymkode: 603ed...193

Dette er ikke ment som et angrep, men jeg er oppriktig nysgjerrig, hvor mange har du ligget med?

Anonymkode: 5f3dc...adf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det viktgiste er omstendinghetene rundt tallet. Ei som er seriemonogam med høyt tall gjør meg ingenting. Ei som ligger på første date, og har hatt one-night stands er turn-off. Jeg foretrekker ei som bare har sex med menn de ser på som kjæresten sin, og at det tar litt tid å bli kjent før man havner i sengen.

Hun jeg til slutt giftet meg med tok det flere måneder med dating før noe skjedde. Det likte jeg veldig godt. Betryggende. Finner jeg ut at hun er eller har vært utro vil jeg bli ekstremt sjokkert.

Anonymkode: 9fe6d...9cf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er i begynnelsen av femtiåra. Har liggi med ca 25 stk. Hvis en mann spør så svarer jeg mindre enn 10. Glatt. Som om han har noe med det å gjøre.

Anonymkode: b67cc...200

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke «greia» med at vi damer helst skal være urørte når vi finner vår partner.

Sex er godt! Jeg har hatt sex med ca 25 stk (er i 50-åra) og jeg angrer ikke på noen av de. Har aldri sex hvis jeg ikke har lyst selv, så hver av de 25 var deilig og digg sex! Hva er galt med det?

Det er jo ikke slik at man blir merket av hvert ligg, liksom.

Sex er nytelse, så hvorfor si nei fordi du vil ligge med minst mulig individer? Skjønner det ikke… 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

«Journal of Personality and Social Psychology today, FSU psychology researchers Jim McNulty, Andrea Meltzer, Anastasia Makhanova and Jon Maner «

Viser interessante forskjeller på kvinner, menn og utroskap. Er det noen som burde være bekymret for partners antall, så er det i så fall kvinnen.IMG_9332.thumb.jpeg.2b4d57a52a97436e0fe45999ffdd426f.jpeg

Anonymkode: e1ce8...d5d

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er i begynnelsen av femtiåra. Har liggi med ca 25 stk. Hvis en mann spør så svarer jeg mindre enn 10. Glatt. Som om han har noe med det å gjøre.

Og heri ligger problemet. Du juger deg til forhold. Dersom du ikke kan være ærlig om hvor mange du har ligget med, ja da har du ligget med for mange ;) 

Anonymkode: e3750...d18

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Doolittle skrev (11 timer siden):

Det du skriver handler ikke om et nivå på hvordan du lever. Det handler om at du lar din egen usikkerhet påvirke hvordan du mener alle andre bør leve. Det er ikke kult, det er ikke spesielt sexy, og det får deg ikke til å virke hverken kul, vellykka eller selvsikker. Det får deg til å virke ynkelig og redd. Å prøve seg på en lite gjennomtenkt historisk parallell gjør deg heller ingen tjenester. 

Det virker rett og slett som en litt rar "jeg får ikke dame fordi jeg har så høye krav"-tankegang som brukes for å forklare nettopp det at man ikke har dame. 

Jeg merker at jeg begynner å lure litt på om dette er en vrangforestilling du faktisk har, eller om det mest er en litt dvask måte å negge på. Jeg håper for din skyld det er det siste. Men noe du faktisk kan svare meg på er om du setter de samme standardene for deg selv. Passer du på å ikke ha sex med særlig mange for å ikke "ødelegge" deg selv og din "verdi"? Eller er det noe som kun gjelder kvinner? Og om det kun gjelder kvinner, hvorfor det?

Å mene at det har mye å si for et forhold om den ene eller begge har ligget med mange før forholdet er nokså rart, synes jeg. Jeg har vært i forhold både med folk som har ligget lite og veldig mye før meg. Merket ikke noe særlig forskjell på dem av den grunn, gitt. Det hadde null og niks å si for hvorfor det ble slutt ihvertfall.

Jeg ser ikke helt hvordan det skulle bli mer sex på meg av å mene at folk må få leve sine egne liv og ta ansvar for sine egne sexliv uten at det er noe andre har noe med. Men det er klart, om noen mener at det er et sjukt sexy trekk, så er jo innboksen min åpen (tipper jeg får like mange PMer som tidligere - på den lave enden av en skala fra null til en sånn omtrent). 🤣

Du skriver mye rart du. Hvor har du dette med at jeg er så usikker fra ? Ynkelig og redd er jeg i allefall neppe. Høye krav har jeg heller ikke. Vrangforestilling ? Nei, tror ikke det heller - jeg har bare preferanser som faller innenfor normalen. 

I tillegg, jeg har dame og har hatt det stort sett hele livet. Jeg er typen som aldri går singel i lengre perioder ;) . Jeg har et godt utvalg hver gang kan man si, og jeg velger bort de som fremstår som lettpulte. De bruker jeg for moro i singelperiodene mine ;)  Jeg er i mitt tredje lengre forhold nå, og er 51 :)  

Om jeg lever som jeg preker ? Tja, biologi er en rar ting. Jeg er bare ærlig. Vil ikke være i forhold med lettpulte damer, selv om jeg selv har ligget med en god del (er kanskje litt lettpult om du vil) ;) . Dette er jo ikke noe nytt for noen. Vi som relativt lett kan få oss noe, vi er også temmelig kresne :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Flott, så allerede før forholdet er du ikke til å stole på.. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Forskning viser at folk som har ligget med veldig mange har større sannsynlighet for å være utro, så han har rett til å være skeptisk.

Det tror jeg ikke noe på, men vis meg gjerne forskningen for å overbevise meg. 

Det er forskjell på korrelasjon og kausalitet.

Endret av Doolittle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Og heri ligger problemet. Du juger deg til forhold. Dersom du ikke kan være ærlig om hvor mange du har ligget med, ja da har du ligget med for mange ;) 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Som om hun er interessert i menn som spør om det uansett. Man juger ikke fordi man vet det er for mange. Man juger fordi man vet at de få mannfolka som spør, vil at det skal være så få som mulig og at du blir dømt hvis du sier feks dette antallet. Easy peasy analyse enhver kan gjøre, selv uten å ha ligget med mange. Merk at de få menn her inne som insisterer på å få svar på spørsmålet sitt, mener at hvis kvinnen ikke vil oppgi antall fordi det er privat (som det er), så er det fordi hun har ligget med mange og ikke tør å si det. De tror at eneste grunn til ikke å svare er skam og høyt antall. Da er det like greit å juge og komme seg unna, så slipper man alt det loket fra hodene deres.

Anonymkode: 82815...5b8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Som om hun er interessert i menn som spør om det uansett. Man juger ikke fordi man vet det er for mange. Man juger fordi man vet at de få mannfolka som spør, vil at det skal være så få som mulig og at du blir dømt hvis du sier feks dette antallet. Easy peasy analyse enhver kan gjøre, selv uten å ha ligget med mange. Merk at de få menn her inne som insisterer på å få svar på spørsmålet sitt, mener at hvis kvinnen ikke vil oppgi antall fordi det er privat (som det er), så er det fordi hun har ligget med mange og ikke tør å si det. De tror at eneste grunn til ikke å svare er skam og høyt antall. Da er det like greit å juge og komme seg unna, så slipper man alt det loket fra hodene deres.

Øh, det var mange ord som sa ingenting. Juger du deg inn i forhold, uansett av hvilken grunn, er du ikke til å stole på. Ligg mindre rundt, så slipper du å juge. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

INGEN har noe med dette å gjøre! Fortid er fortid, og så fremt en ikke har tatt skade av tidligere opplevelser, har ingen andre noe de skulle si. Fortiden er med på å forme en som person, og jo flere menneskelige relasjoner en har (relasjoner, -ikke seksuelle!) er det jo sjanse på at vedkommende er mer forståelsesfull i forhold til ulikheter.

Anonymkode: 7c284...c62

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Om jeg lever som jeg preker ? Tja, biologi er en rar ting. Jeg er bare ærlig. Vil ikke være i forhold med lettpulte damer, selv om jeg selv har ligget med en god del (er kanskje litt lettpult om du vil) ;) . Dette er jo ikke noe nytt for noen. Vi som relativt lett kan få oss noe, vi er også temmelig kresne :) 

Litt dobbeltmoralsk, eller? Det er greit at du puler rundt som du vil når du er singel, men om kvinner gjør det samme er de skadet og "dårlige", og ikke aktuell for et prakteksemplar av en mann? 

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Å starte en kjærlighetsrelasjon med en løgn om seg selv er ALDRI en god inngang. 

Dessuten er det noe rart med å lyve om antallet når man står så inne for å ha ligget med så mange. Det er motstridende. 

Det er heller ikke ditt valg å tenke på vegne av en annen. 

Er det ikke bedre å finne seg en mann som ser deg for den du er, det du har gjort og det du står inne for, enn å finne en mann basert på en løgn om deg?

Anonymkode: b6e8d...151

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hinkelpinkel skrev (9 timer siden):

Jeg skjønner ikke «greia» med at vi damer helst skal være urørte når vi finner vår partner.

Sex er godt! Jeg har hatt sex med ca 25 stk (er i 50-åra) og jeg angrer ikke på noen av de. Har aldri sex hvis jeg ikke har lyst selv, så hver av de 25 var deilig og digg sex! Hva er galt med det?

Sex er nytelse, så hvorfor si nei fordi du vil ligge med minst mulig individer? Skjønner det ikke… 

Hvorfor lyver du om antallet når du står inne for antallet? Gir egentlig ikke mening.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har aldri brydd meg om å telle. Vet at tallet ikke er kjempehøyt, og at det som betyr noe er at jeg har hatt en ganske nær relasjon med de alle. Ingen ONS.

Når en har vært seksuelt aktiv i 36 år, og elsker sex, hva kan en forvente?? 

Anonymkode: 7c284...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hinkelpinkel skrev (9 timer siden):

Sorry, jeg siterte feil person. Motsvaret mitt skulle være til AB..200 over deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...