Gå til innhold

Kveldens Idol-delfinale

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Likte heller ikke sangene de sang i dag, men hun har like fullt en veldig vakker stemme. Også liker jeg å se på Ørjan da :sjarmor:

Jepp syns hun fikk for mye pes av dommerne, for hun var den eneste jeg gadd å høre på! Håper ikke hun går ut i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det var greit at Stine røyk ut. Selv om hun synger bra, er hun litt anonym.

Og stakkars Oda som har havnet i stolen hver gang! Det synes jeg ikke hun har fortjent.

Jeg heier fremdeles på Jonas og Wisnu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Synes ikke det var fortjent at Stine gikk ut. Da skulle heller Oda ha røket. Stine er jo fantastisk flink til å synge, og passer fint til idol-konseptet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det var fortjent at Stine gikk ut. Da skulle heller Oda ha røket. Stine er jo fantastisk flink til å synge, og passer fint til idol-konseptet.

Er enig i dette, jenta har jo en fantastisk stemme. Noe jeg faktisk først fikk øra opp for idag.

Jeg heier på Siri Helene, hun er den som skiller seg ut i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine var min favoritt.... :sur:

Min også. Forbannet altså :frustrert: Hvem skal jeg stemme på nå da? Jo, jeg vet. INGEN!

Og jeg bare MÅ bli litt usaklig: Hva er det som gjør at Oda fremdeles er med?? Medlidenhet?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Stine fortjente ikke å gå ut idag nei.. Hun bomma totalt på det meste, men har jo en veldig god stemme. Skjønner ikke hva Oda har der å gjøre, hun skulle gått i stedet..

Siri Helene overrasket meg i kveld. Synes hun var en av kveldens beste. Men uansett, stemmen hennes passer ikke i Idol etter min mening. Vakkert, men for sped...

Jonas var god i kveld, og er fremdeles min favoritt! ;) Marita og Ørjan var også flinke. Vivian skuffet litt, men var da langt fra dårlig.

Resten husker jeg ikke helt, og det sier da sitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Min også. Forbannet altså  :frustrert:  Hvem skal jeg stemme på nå da? Jo, jeg vet. INGEN!

Og jeg bare MÅ bli litt usaklig: Hva er det som gjør at Oda fremdeles er med?? Medlidenhet?!?

Pupper større enn huet hennes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia
Pupper større enn huet hennes?

Nei, huff. Bare fordi hun har pupper, betyr det vel ikke at hun er dum? :overrasket: Hun virker langt fra dum, spør du meg. Da synes jeg heller Jonas virker litt mindre reflektert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har sagt at Oda er dum da? Jeg synes ikke hun fortjener å gå lengre enn Stine og Anders, men hun er da slettes ikke dum..

Jeg la forresten også merke til puppene hennes, de var veldig godt synlige i den toppen der :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Haha! Ble litt satt ut selv jeg!

Ingen snakker jo om intelligens her, vi snakker om sang-talent! Oda synger ikke så bra, men hun har jævlig store fine pupper. Disse kan være ganske fascinerende for tv-seerne, og de vil kanskje se mer av dem.

Men dum? :klø:

Fez må ha drømt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er ikke så glad i Siri Helene sin stemme jeg. Det er noe med måten hun synger ordene på som irriterer meg, hun forandrer de helt! Men ellers har hun for spessiell stemme for min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Oda har en fin stemme jeg. FavorittVivian er i allefall utrolig kjedelig å se på. Begynner å få litt sansen for typen hennes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia
Haha! Ble litt satt ut selv jeg!

Ingen snakker jo om intelligens her, vi snakker om sang-talent! Oda synger ikke så bra, men hun har jævlig store fine pupper. Disse kan være ganske fascinerende for tv-seerne, og de vil kanskje se mer av dem.

Men dum? :klø:

Fez må ha drømt noe.

Da var det jeg som misforsto den kommentaren, gitt :forvirret: Trodde du mente at puppene var større enn hjernen, ergo at hun var dum som et brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men om ikke den toppen var ment for å sanke stemmer så vet ikke jeg...

Tror stylistene i idol har forsøkt å redde oda ved å kle henne sånn!

Var ikke overrasket da det ikke var henne som røyk idag nei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...