Gå til innhold

Kveldens Idol-delfinale


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Piper

Jeg er helt imponert over at Iselin ikke havnet i stole, hun sang rett og slett grusomt. En katt ville klart det bedre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt imponert over at Iselin ikke havnet i stole, hun sang rett og slett grusomt. En katt ville klart det bedre

Er veldig enig med deg, hun sang ikke bra i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Både Audun og Iselin sang helt forferdelig. En skam at de gikk videre.

Synes Wisnu, Stine og Ørjan var best idag. Ørjan tror jeg forresten har en av de peneste øynene jeg har sett :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marita var definitivt best i kveld. Jeg og han jeg så Idol med i kveld måtte slå av lyden når Iselin sang, for det var virkelig grusomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen på Anders, Iselin og Siri Helene er jo at Anders og Iselin faktisk kan gjøre det bedre, mens en stemme som Siris er man fødd med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Best: Matita, Jonas og Ørjan

Verst: Audun og Iselin

Er litt overrasket over at ikke noen har veiledet Iselin i låtvalget. Hun har nydelig stemme i låter som passer henne, men i kveld hørtes det bare fælt ut..

Kan tenke meg hun hadde gjort Ane Brun bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Fy f., jeg ble irritert da Siri Helene - som er en av de få som KAN synge, gikk ut!!! Hun var jo en av de beste i kveld!! Glad jeg ikke er dommer der, og må sitte og se på dette uten å kunne gjøre noe.

Skal dette bli en ny Jorunn-idolrunde, der de kule folka kommer videre bare på grunn av at de er kule - og når idolet står der og har vunnet, så er det ingen som gidder å kjøpe plata, eller booke konserter, for det er bare gjennomsnittlig listepop???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f., jeg ble irritert da Siri Helene - som er en av de få som KAN synge, gikk ut!!! Hun var jo en av de beste i kveld!! Glad jeg ikke er dommer der, og må sitte og se på dette uten å kunne gjøre noe.

Skal dette bli en ny Jorunn-idolrunde, der de kule folka kommer videre bare på grunn av at de er kule - og når idolet står der og har vunnet, så er det ingen som gidder å kjøpe plata, eller booke konserter, for det er bare gjennomsnittlig listepop???

Er litt enig i dette ja.. Men det er vel det som er Idol. For å unngå dette må andre enn fjortsser komme på banen stemmemessig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Siri Helene måtte ut på bekostning av FOR EKSEMPEL Audun.

Ser forresten at Oda omtales som "den nye Sandra". For meg er Audun "den nye Sandra". Synger falskt, dårlig engelsk og elendig timing på en gang.

Endret av Shoegal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Iselin sang helt jævlig!!Audun også!!!Er en skam att siri gikk ut.

Best syns jeg Stine, Jonas, og Alexander sang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donna

Helt vanvittig at Siri gikk ut mens noen som ikke har sangstemme i det hele tatt går videre - må visst slutte å se på dette ;) Men jeg er ikke enig med dere som likte Jonas - mannen min og jeg var enige om at vi fikk en slags "Danskebåt"-følelse da han sang - flink i noen korte glimt - men mest falskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siri og Marita er mine favoritter, men Siri gikk selvfølgelig ut :sur:

Iselin var dårligst i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gåsehud av Marita, så synes hun var efinitivt best i går! På god andreplass kom Jonas og Wisnu.

Desidert dårligst synes jeg at Audun var, men Iselin lå ikke langt etter hun heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Audun var absolutt dårligst! Helt utrolig, jeg har aldri likt han og skjønner ikke hva han gjør i idol i det hele tatt. Jeg liker ikke Ørjan heller, men det er mest fordi jeg syns han er utrolig ekkel... Iselin liker jeg, da :)

Det var synd at Siri Helene gikk ut, hun har vært en av mine favoritter hele tiden. Jonas var bra da han sang Hurt, men Smooth(!), for en utrolig teit og oppbrukt sang.

Nå er favorittene mine Marita og Wisnu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sukkerert

Jeg synes Siri Helene var av de beste. Sart, særegen stemme og hun gjorde låta til sin egen.

Iselin sang regelrett falskt gjennom hele sangen. Men hun har allerede fått mange fans. Mange har henne som sin favoritt. Hun er karismatisk og har sunget nydelig tidligere (første audition blant annet). "Sympatistemming" tror jeg er et begrep uten særlig feste i virkeligheten. Folk stemmer først og fremst på de de liker utifra væremåte og stemme- Ikke de de synes synd på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Synd at Siri Helene måtte ut på bekostning av FOR EKSEMPEL Audun.

Ser forresten at Oda omtales som "den nye Sandra". For meg er Audun "den nye Sandra". Synger falskt, dårlig engelsk og elendig timing på en gang.

:klappe: veldig enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at Siri Helene måtte ut på bekostning av FOR EKSEMPEL Audun.

Ser forresten at Oda omtales som "den nye Sandra". For meg er Audun "den nye Sandra". Synger falskt, dårlig engelsk og elendig timing på en gang.

Oda synger jo surt mesteparten av tiden hun og da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå er jo ikke Idol en konkurranse om å finne den beste sangeren, det er bare en del av konseptet. Utstråling og utseende har mye å si her. Ungdommen stemmer på den de liker best totalt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...